2016-02-23, 23:06
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Calles pappa verkar ju ha ruggiga problem med att acceptera Tim haha, tamefan alltid något fel!
Skönt att hon skåningen åkte hem, passade inte in i gänget/programmet överhuvudtaget.
Citera
2016-02-24, 00:31
Medlem
Klappars avatar
Skönt att den där tjejen försvann, hon har ett jävla humör och ska bråka exakt hela tiden och så fort hon får chansen så är det offerkoftan på också.

Den där Dragan är helt blåst, hans söndecurlade dotter ska alltså inte få göra något tråkigt alls för då presterar hon så dåligt men skulle hon göra något roligt så skulle hon arbeta på bra. Han måste verkligen vara stolt, skulle inte förvåna mig om han själv sitter och dricker vin på jobbet.
Citera
2016-02-24, 00:40
Medlem
Xaltor89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon är en kopia av glamour-/lättklädda modellen Jane Timglas, som var med i någon eller några såpor för ett par år sen. Det är nog henne du tänker på. Gjorde jag med.

Tänkte på henne direkt när jag såg Miranda. Såpan du syftar på är mammas pojkar.
Citera
2016-02-24, 02:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu har även jag kollat på senaste avsnittet.

Måste säga att den enda vettiga personen där inne är Calle. Laidback och skön person med gott hjärta. Hoppas han vinner.
Tomas är f ö inte Calles riktiga pappa.

Vidrigast av alla är Dragan. Fy fan!
Citera
2016-02-24, 02:54
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu har även jag kollat på senaste avsnittet.

Måste säga att den enda vettiga personen där inne är Calle. Laidback och skön person med gott hjärta. Hoppas han vinner.
Tomas är f ö inte Calles riktiga pappa.

Vidrigast av alla är Dragan. Fy fan!
Tycker också han verkar mest chill. Även Ben och Hanna. Dragan var ju ren och skär underhållning xD frågan är dock hur mycket av detta som är skådespeleri?
Citera
2016-02-24, 03:17
Medlem
Stackars dessa förortsungar när dem blir äldre och gnäller om större och dyrare saker än märkeskläder. Det kommer bli ett jävligt tufft wake up call.
Citera
2016-02-24, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KissedByKismet
Du har missförstått alltsammans - programmet handlar om åtta sagolikt bortskämda ungdomar, inte deras föräldrar... Att sitta och gräva efter saker i föräldrarnas ekonomi för att få Tim att se sämre ut gör dig till en låg människa, men jag märker att du inte är typen som har vett att skämmas över dina felsteg så at uppmana dig att göra det är futilt.

Den skadeglada "tonen" du har gör dig till en värre person än ungdomarna i serien, de blir tillsagda att agera idiotiskt medan du gör det du gör helt frivilligt.

Innan du eller någon annan frågar eller drar förhastade slutsatser: Nej, jag är inte Tim eller någon annan av ungdomarna. Jag tycker bara det är ett osmakligt beteende du ägnar dig åt.

Och du...! Sitter och raljerar och kallar dig smart men kan inte skilja på "de" och "dem".

Jag har inte grävt i föräldrarnas ekonomi utan jag drog en enkel slutsats av vad som sagts och visats i programmet. Vem som helst kunde ju se att samtliga bodde i lägenheter i förorten. Och det är väl egentligen inget fel i det, men dessa ungar skryter och påstår sig vara rika när dem i själva verket inte är det. Dessutom medverkar även föräldrarna i programmet så jag tycker absolut att det är befogat att skriva om dem.

Du tycker att det jag skrev om deltagarna var "idiotiskt" men själv skriver du hånfulla och nedvärderande kommentarer om mig. Du besitter en väldans dubbelmoral du.
Senast redigerad av Den.smarta 2016-02-24 kl. 04:51.
Citera
2016-02-24, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Jag har inte grävt i föräldrarnas ekonomi utan jag drog en enkel slutsats av vad som sagts och visats i programmet. Vem som helst kunde ju se att samtliga bodde i lägenheter i förorten. Och det är väl egentligen inget fel i det, men dessa ungar skryter och påstår sig vara rika när dem i själva verket inte är det. Dessutom medverkar även föräldrarna i programmet så jag tycker absolut att det är befogat att skriva om dem.

Du tycker att det jag skrev om deltagarna var "idiotiskt" men själv skriver du hånfulla och nedvärderande kommentarer om mig. Du besitter en väldans dubbelmoral du.

Vem/vilka har påstått sig vara rika?
Citera
2016-02-24, 16:26
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Vem/vilka har påstått sig vara rika?

De flesta försöker ju framställa sig själva som rika.
Emre som klagar på 300kr för någon timmes jobb, ganska bra betalt för det lilla dem presterat.
Tim som konstant pratar om hur mycket saker han äger kostar och vad han bränner på nattklubbar.

Finns fler exempel men du får nöja dig med dessa.
Citera
2016-02-24, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
De flesta försöker ju framställa sig själva som rika.
Emre som klagar på 300kr för någon timmes jobb, ganska bra betalt för det lilla dem presterat.
Tim som konstant pratar om hur mycket saker han äger kostar och vad han bränner på nattklubbar.

Finns fler exempel men du får nöja dig med dessa.

De framställer sig som kunsumenter, inte som rika.
Citera
2016-02-24, 17:18
Medlem
Bara jag som reagerat på hur de har råd med att gå på restaurang så ofta? De får ju inga jättesummor för jobben och ändå har de råd med utegång, restaurangbesök utöver den mat de äter hemma.

Plus att pengarna ska räcka till allt annat förutom mat då
Citera
2016-02-24, 19:45
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datapeter
Bara jag som reagerat på hur de har råd med att gå på restaurang så ofta? De får ju inga jättesummor för jobben och ändå har de råd med utegång, restaurangbesök utöver den mat de äter hemma.

Plus att pengarna ska räcka till allt annat förutom mat då

Också¨tänkt på detta. Som när Ben fick 800 kr för att han varit "bäst", tydligen räckte dessa 800kr för att bjuda alla 8 på "fin" restaurang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in