2016-02-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Så jag skrattar, tack för att ni finns och ställde upp!
Emre min favorit! Så rolig, strutar i stället för strutsar.
Hanna så tuff och söt.
Ja det var riktigt roligt!! Emre är klart bäst!
Citera
2016-02-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anordin
Skulle verkligen vilja veta vad deras föräldrar jobbar med. Känns inte direkt som att någon av dem är speciellt rik direkt, men ändå gör allt de kan för att leka någon form av överklass.
Mirandas mamma jobbar på förskola!
Citera
2016-02-19, 21:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hon Miranda, med de gigantiska läpparna. Vad har man sett henne förut? Känner igen henne som fan
Citera
2016-02-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon Miranda, med de gigantiska läpparna. Vad har man sett henne förut? Känner igen henne som fan
Tror inte hon har varit med i nåt annat tidigare. Bor i Gustavsberg som sagt. Annars tycker jag det är en rätt skön samling ungdomar som troligtvis inte är så bortskämda som man vill ge sken av. De som jag tror kommer komma längst i livet är Hanna, Debbi och Tim för de verkar ha ett driv. Ok, Tims driv kommer ju bestå av att han kommer ser till att andra jobbar åt honom! Calle och Ben och Emre är supersköna o jag tror det kommer gå bra för alla i framtiden! Så avskärmade från verkligheten är dom ändå inte, har sett värre tyvärr, utanför tvn.
Senast redigerad av Regnflingan 2016-02-19 kl. 23:24.
Citera
2016-02-20, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Ja det var riktigt roligt!! Emre är klart bäst!

Var är han född? Snälla, säg inte att han bott i Sverige hela sitt liv med den svenskan... Verkar aningen efterbliven.
Citera
2016-02-21, 21:16
Medlem
Någon som vet vad den omgjorda kyrkan de bor i heter? Liknar lite den Zlatan köpt men endå inte inuti.
Citera
2016-02-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TureBlomkvist
Någon som vet vad den omgjorda kyrkan de bor i heter? Liknar lite den Zlatan köpt men endå inte inuti.

Letade också efter den, med tanke på de var och handlade på Coop vanadisvägen så tänkte att jag den borde finnas där någonstans. Efter lite googlingar kom jag fram till att den ligger på Indungatan 4b, https://sv.wikipedia.org/wiki/Messiaskapellet

varse
Citera
2016-02-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Letade också efter den, med tanke på de var och handlade på Coop vanadisvägen så tänkte att jag den borde finnas där någonstans. Efter lite googlingar kom jag fram till att den ligger på Indungatan 4b, https://sv.wikipedia.org/wiki/Messiaskapellet

varse

Tack för svar 👍!
Citera
2016-02-23, 21:41
Medlem
Spieles avatar
Vad är detta för kids alltså? Brutalt pinsamt i avsnitt 5 när Miranda hela tiden ska förtydliga att hon bor på Östermalm och inte får synas där i arbetskläder, när hon i själva verket bor i Gustavsberg. Vad fan ska man ens ljuga om det för?
Senast redigerad av Spiele 2016-02-23 kl. 21:43.
Citera
2016-02-23, 21:44
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiele
Vad är detta för kids alltså? Brutalt pinsamt i avsnitt 5 när Miranda hela tiden ska förtydliga att hon bor på Östermalm och inte får synas där i arbetskläder, när hon i själva verket bor i Gustavsberg. Vad fan ska man ens ljuga om det för?
Hon lever i någon fantasivärld där hon är stenrik.
Citera
2016-02-23, 21:45
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Hon lever i någon fantasivärld där hon är stenrik.
Håller med dig
Citera
2016-02-23, 21:48
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiele

Ja, herregud vad pinsamt. "..ska mina grannar se mig"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in