Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-18, 21:37
  #1
Medlem
Natenates avatar
Såg nyligen en kvinna på instagram posta en bild som tyder på att hon tycker det är äckligt med kukar som inte är omskurna. Fick mig att fundera, vad tycker tjejer i allmänhet? Föredrar ni omskurna kukar eller kukar som inte är omskurna? Eller spelar det ingen roll?
Citera
2016-01-18, 21:45
  #2
Medlem
naturliga är finast. ser äckligt ut med omskuret.
Citera
2016-01-18, 21:46
  #3
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
naturliga är finast. ser äckligt ut med omskuret.

Ställ samma fråga till amerikanska damer som aldrig eller nästan aldrig sett icke omskurna och dom svarar precis tvärtom.
Citera
2016-01-18, 21:51
  #4
Medlem
Föredrar naturligt.
Men så har jag också mest sett naturliga så möjligen så hade det kunnat ändras om man hade sett fler omskurna.

i vilket fall är det inte något som är avgörande för mig i mitt val av sexpartners
Citera
2016-01-18, 22:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ställ samma fråga till amerikanska damer som aldrig eller nästan aldrig sett icke omskurna och dom svarar precis tvärtom.
nu är jag svensk....
Citera
2016-01-18, 22:17
  #6
Medlem
missmones avatar
Om kvinnor börjar tycka det är snyggare med omskurna penisar så ska jag se till att män kommer föredra omskurna fittor.
Citera
2016-01-18, 22:22
  #7
Medlem
empoisonnes avatar
Spelar mig ingen roll. De allra, allra flesta jag har varit med har haft förhuden kvar. Två har varit omskurna av religiösa skäl och en av medicinska. Men det är, ärligt talat, inget jag har tänkt särskilt mycket på mer än att man vid handjobb måste använda en annan teknik om snubben är omskuren.
Citera
2016-01-18, 22:51
  #8
Medlem
brandbilsproffss avatar
Tycker att det är snyggare med omskuren, men bryr mig inte så mycket så länge killen har bra hygien.
Citera
2016-01-18, 23:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
nu är jag svensk....

Haha asg!

Ont: tror man ska vara bekväm i sig själv.
Citera
2016-01-18, 23:10
  #10
Medlem
AuticaMinores avatar
Nu har jag ingen personlig erfarenhet av vare sig stympade eller naturella varianter men är ändå helt säker på att jag skulle föredra en kille med en intakt och oförstörd penis.

Dels så tycker jag inte att det låter särskilt hygieniskt att gå omkring med en köttspak utan sitt tillhörande hölje, ett hölje som faktiskt är ämnat att ge skydd mot både infektioner, torrhet och förhårdnader varav det sista lär påverka ollonets känslighet.

Ska jag ligga så får det helt enkelt bli med en man vars fysiska njutning alltid kan uppnå sin fulla potential, annars ser jag ingen större mening med det hela.
__________________
Senast redigerad av AuticaMinore 2016-01-18 kl. 23:26.
Citera
2016-01-18, 23:11
  #11
Medlem
demonmormors avatar
Nej. Har jag hamnat med en omskuren kille (vilket inte varit så många gånger) så har reaktionen mest varit "jahopp". Skulle inte sparka nån ur sängen pga av det. Däremot tycker jag att praktiken är barbarisk så länge det inte gjorts av hälsoskäl (för trång förhud).
Citera
2016-01-18, 23:20
  #12
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natenate
Såg nyligen en kvinna på instagram posta en bild som tyder på att hon tycker det är äckligt med kukar som inte är omskurna. Fick mig att fundera, vad tycker tjejer i allmänhet? Föredrar ni omskurna kukar eller kukar som inte är omskurna? Eller spelar det ingen roll?

Det är osmakligt med omskurna killar och då inte ens på tal om hur illa det är med stympa små barn.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback