• 1
  • 2
2019-07-05, 15:53
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
mitt jävla preem-kort kommer kosta 29 spänn i månaden i höst. Kommer inte behålla det trots 40 öre billigare soppa

Du kan registrera vilket kort du vill: https://www.preem.se/privat/kort-och...utet-bankkort/ iof inte samma rabatt, men ändå bättre än ingenting
Citera
2019-07-05, 17:30
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
ja nu var det knappast bara mitt kort, men visst e det bra att de spärrar dem när de upptäcker nåt, men varför smussla?

Dessutom brukar jag låsa mitt kort för utlandsköp och internetköp från appen. Det var låst vid tillfället.

Smusslet beror på att bankerna och kortföretagen inte vill undergräva förtroendet för kortsystemet.
Citera
2019-07-05, 17:56
Medlem
LaGrandes avatar
Citat:
jo har hört talas om den lagen vilken verkar rätt vettig, men gillar inte att handla på krita med dyra avgifter som följd. Bättre med debitkort av den anledningen och speciellt när banken ändå ersätter för uteblivna varor. De får ju in pengarna ändå från tjuven genom dennes bank.

Kostar ingenting om du betalar din utnyttjade kredit varje månad, snarare så tjänar du på det tack vare fler köpförsäkringar, bonus eller liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in