• 1
  • 2
2016-01-18, 16:43
Medlem
Corrans avatar
Kvinnan var på väg hem när hon vid 19.15-tiden blev angripen nära parkeringen vid gamla Posten på Gjörloffsgatan i Landskrona. Tre män med uppdragna huvor gav sig på kvinnan med slag och spottloskor.

http://www.hd.se/lokalt/landskrona/2...ad-av-tre-man/

Det haglar av liknande nyheter. Kvinnor som blir angripna av en grupp män.
Senast redigerad av Corran 2016-01-18 kl. 16:55.
Citera
2016-01-18, 17:58
Medlem
misshandlad av 3 invandrare, en lång med skägg och röd jacka 2 korta med svarta jackor
jag känner inte tjejen men vet vem det är, kunde lika gärna vara någon man själv känner...
Citera
2016-01-18, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattemh
misshandlad av 3 invandrare, en lång med skägg och röd jacka 2 korta med svarta jackor
jag känner inte tjejen men vet vem det är, kunde lika gärna vara någon man själv känner...
Random påhoppad bara? Box-box och sedan försvann de? Inga romantiska avancemang?
Citera
2016-01-18, 18:45
Bannlyst
kanske någon som inte uppskattade hennes klädval och ville markera detta?
Citera
2016-01-18, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Random påhoppad bara? Box-box och sedan försvann de? Inga romantiska avancemang?

100% random, "en ensam kvinna borde inte gå själv då får hon skylla sig själv (eller som de säger en ensam hora)" så sa dem tydligen innan de tryckte upp henne mot väggen, spottade och slog henne... riktiga svin.
Citera
2016-01-18, 22:12
Medlem
Citat:
100% random, "en ensam kvinna borde inte gå själv då får hon skylla sig själv (eller som de säger en ensam hora)" så sa dem tydligen innan de tryckte upp henne mot väggen, spottade och slog henne... riktiga svin.
Hmm...ok...
Citera
2016-01-18, 22:19
Medlem
dacks avatar
Med tanke på att det hände i Landskrona så är det säkert bara någon kulturell meningsskildring om en struntsak allt i vanlig ordning.
Citera
2016-01-18, 23:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Inte ett ställe där det brukar stå slumpmässiga blattar & drälla. Så man kan ju anta att dom medvetet gett sig på henne & stått & väntat på just henne. Den parkeringen nyttjas av dom som jobbar på Citykliniken så det kan vara lönt att börja nysta där.

Någon blattetjej som vill leva sitt eget liv, eller gjort slut med någon av dessa grottmänniskor nyligen.

Vidrigt i vilket fall.
Citera
2016-01-19, 12:07
Medlem
[quote=Enoch.Thulin|56064072]Inte ett ställe där det brukar stå slumpmässiga blattar & drälla. Så man kan ju anta att dom medvetet gett sig på henne & stått & väntat på just henne. Den parkeringen nyttjas av dom som jobbar på Citykliniken så det kan vara lönt att börja nysta där.

Någon blattetjej som vill leva sitt eget liv, eller gjort slut med någon av dessa grottmänniskor nyligen.

Vidrigt i vilket fall.[/QUOTE

det var en svensk tjej och det var 100% slumpmässig misshandel, flera vänner känner tjejen och jag vet vem det är.
Citera
2016-01-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wannabebiff
Det var säket Anders, Pär och blonda Johan som utförde detta dåd.

Du skall naturligtvis kontakta polisen med dina tips
Citera
2016-01-19, 13:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
det var en svensk tjej och det var 100% slumpmässig misshandel, flera vänner känner tjejen och jag vet vem det är.
Om detta stämmer så är det extremt allvarligt. Att tre blattar ger sig på en slumpmässig svensk tjej helt utan förhistoria. Det är så här raskrig startar.

Har hon ingen gissning alls om deras identitet?
Citera
2016-01-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om detta stämmer så är det extremt allvarligt. Att tre blattar ger sig på en slumpmässig svensk tjej helt utan förhistoria. Det är så här raskrig startar.

Har hon ingen gissning alls om deras identitet?

det stämmer det lovar jag dig, nej inte vad jag vet, den enda beskrivningen var en lång kille med skägg och röd jacka och 2 kortare med svarta jackor och hättan uppe.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in