• 1
  • 2
2016-01-18, 18:14
Medlem
Sammanfattningsvis då så behöver din tjej oralsex för att bli tillräckligt upphetsad och våt för att kunna bli penetrerad utan smärta. Hon får inte heller orgasm av vaginalt sex men däremot av oralt.

Det gör att jag tycker du ska dröja med samtalet där du säger att du inte längre gillar att slicka henne, utan istället försöka ta reda på vad hon gillar mer. Att säga något där andemeningen är att du inte vill göra det som ger henne njutning bäddar inte för ett bra sexliv.

Dels så är den biten om vad hon njuter av mer som är intressant om inte din tanke är att ni njuter varannan gång- hon biter ihop om smärtan och härdar ut utan att bli tänd, våt och få orgasm ena gången, och att du biter ihop och ger oralsex du inte gillar att ge andra gången.

Den andra anledningen är att när hon får veta att du inte vill slicka henne så kommer hon i fortsättningen inte njuta av det lika mycket, om hon ens vill få oralsex av dig när hon vet att du ogillar det. Och om alla sextillfällen innebär smärta utan njutning så blir det inte ofta ni kommer ha sex.

Så försök hellre ta reda på vad hon mer njuter av och vad som ger henne orgasmer, och ta med det mer i sexet istället! Vibrerande saker brukar vara effektiva...
Citera
2016-01-18, 19:36
Medlem
Hon har säkert erogena zoner du inte varit ens i närheten av. Utforska hennes kropp och försök vara lyhörd. Ta din tid och sluta vara självisk och göra det lätt för dig.
Citera
2016-01-18, 19:43
Medlem
såhär är det asso, allt som får dej att känna dig det minsta osäker ska du kasta bort. man ska bara va me nån om d e perfekt
Citera
2016-01-18, 19:57
Medlem
Spyrrans avatar
Är du villig att syssla med någon annan form av förspel för att hon ska kunna bli tillräckligt våt och upphetsad? Man kan ju variera allt från smekningar och kyssar (på olika delar av kroppen), syssla med massage och andra saker beroende på vad ni båda gillar och känner er bekväma med.

Det finns ju dessutom andra sätt att ge tjejen orgasm, så det behöver inte ske genom att du slickar henne varenda gång. Men återigen, det beror ju på vad som tillfredsställer henne och vad du kan tänka dig att göra. Men ni kan ju börja med att prata om saken, att säga att du vill ha lite variation.
Citera
2016-01-20, 00:44
Bannlyst
Om det känns enahanda kan du variera med att slicka henne i rövhålet.
Citera
2016-01-20, 06:55
Medlem
cerns avatar
Ta upp det med henne, sluta för ett tag och kanske hiita något nytt att gå igång på. Sen kommer du sakna att slicka henne garanterat
Citera
2016-01-21, 13:56
Medlem
Cameltotems avatar
Lite tips!

1. Slicka henne på andra sätt, att bara ligga på mage och slicka henne när hon ligger på rygg kan bli långtråkigt.

Låt henne sätta sig med sin röv på ditt ansikte, fram och bak funkar grymt. Hon kan rida ditt ansikte typ. Riktigt upphetsande tycker jag och tjejen

2. Ha långa förspel, spotta på fingrarna, kör in dom i hennes mun och sen fingra henne. Bör få henne riktigt våt.

3. Låt henne sitta på din kuk och sakta rid dig, bara toppen på kuken typ, sen känner du henne bli våtare och våtare och ni kan köra djupare och djupare.

Finns ju massa du kan göra, till slut borde hon bli våt även om det tar lite tid.
Citera
2016-01-21, 20:41
Medlem
Tänk på detta; Hon kanske tycker det känns trist att behöva knulla jämt efter att hon fått sitt via oralsexet!? Tänk om hon föreslår att ni skippar penetreringen efter slicket... Hur skulle det kännas?

Försök hinna andra sätt att variera er och att tillfredsställa henne så att sexet inte blir slentrianmässigt. Fingrar /händer + glidmedel för extra glid tex . Kanske en vibrator på klittan som någon skrev kan liva upp. Men du kommer inte komma någon vart med att bara föreslå att ta bort hennes njutning i sexet. Då tröttnar hon och drabbat av "ständig huvudvärk" för all framtid snabbt.
Citera
2016-01-21, 20:50
Medlem
Barkbitares avatar
Be henne att hon tillfredställer sig själv medan du tittar på. Ta hjälp av matolja.
Citera
2016-01-21, 22:34
Medlem
Sirianas avatar
Mitt tips:

1: säg till henne att du är less på att slicka henne, att du VET att det behövs för att hon ska bli våt och njuta av sexet men att du tycker det är tråkigt och att du därför hädanefter bara tänker göra det när du känner för det. Övriga gånger får hon helt enkelt bita ihop och ha sex ändå.

2: bli dumpad av henne.

3: inse hur sjukt mycket du saknar att slicka henne.....

Helt seriöst, när det gäller relationer (även sexuella) så handlar det om att GE och TA. Det finns saker jag inte tänder så mycket på/tycker är tråkiga som min partner blir jävligt kåt av. SJÄLVKLART gör jag allt jag kan för att han ska få så mycket ut av vårt sexliv som möjligt. Han gör ju detsamma för mig.

Kärlek. Att bry sig om och vilja det bästa för sin partner.
Citera
2016-01-21, 23:45
Medlem
Du har missat något fundamentalt i skillnaden mellan manlig och kvinnlig sexualitet. Hennes lust och önskemål är det centrala och hans roll är att uppfylla hennes önskemål, och sedan vara överlycklig över att få tömma sig med viss assistans av henne.

Hon kan ha krav på honom, men han kan aldrig ha krav på henne, då är det patriarkalt förtryck och dålig kvinnosyn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in