Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-01-18, 14:20
Medlem
JordTraditionArvs avatar
Hej flashback!

Jag och min tjej har dejtat/knullat i 5 månader, jag märkte tidigt att hon gick igång mycket på att jag slickade henne, eftersom hon alltid är fräsch hade jag inga problem med det, inledningsvis tyckte jag mycket om att slicka henne, det kändes lite dirty men samtidigt väldigt intimt.

Iaf ledde det till att i princip vårt sex nästan alltid inleddes med att jag slickade henne och sen knullade vi. Det har funkat bra fram till för en vecka sen när vi skulle ligga kände jag dock att jag var lite trött på att "alltid" "behöva" slicka henne innan vi skulle ligga, det kändes som nån slags rutin som jag var tvungen att göra för att få ligga. Jag slickade henne ändå och sen låg vi, igår när vi skulle ligga så kände jag igen att jag inte var så sugen på att slicka henne, men jag vet att hon kan ha svårt att bli tillräckligt våt om jag inte gör det och eftersom jag var kåt på henne och ville ligga så slickade jag henne igen.

Jag känner dock att jag inte pallar fortsätta att slicka henne sådär på rutin varje gång jag vill ligga, jag kan definitivt tänka mig att slicka henne fler gånger, men då vill jag att det ska vara spontant och "in the moment" så att säga. Problemet är dock som sagt att hon har svårt att bli tillräckligt våt om jag inte slickar henne (hon är väldigt trång i förhållande till min kuk så hon måste vara riktigt våt för att det inte ska göra ont) , dessutom vet jag att hon går igång mycket på att jag slickar henne så sexet blir nog tråkigare för henne om jag inte slickar henne. Vidare har hon svårt att komma genom vaginalt sex så det orala behövs för att det ska bli riktigt skönt för henne.

De första typ 10 gångerna vi hade sex slickade jag henne inte eftersom jag bara gör det med tjejer jag som jag känner väl så att säga.

Jag kommer dock ta upp det med henne nångång innan vi ska ha sex nästa gång.

Låter det här konstigt, någon annan som har liknande erfarenheter, kanske nåt bra substitut till att slicka som jag kan göra? Petting osv funkar inte lika bra som att slicka för henne tyvärr.
Alla seriösa tips och råd är välkomna.
Citera
2016-01-18, 14:57
Medlem
Testa en G vibe eller liten vibrator, leksaker kan fungera väldigt bra och ni kan ju krydda till det lite med andra saker som ni kanske finner eggande, ex udda platser, rollspel, lätt bondage osv osv

Ombyte förnöjer
Citera
2016-01-18, 14:58
Medlem
jaybones avatar
Låter segt att det måste ske så att säga. Blir som ett tvång tillslut, lite avtändande.

Vet inte vad man ska göra åt saken heller. Hon verkar fungera som du beskriver, det kan hon inte ändra med ett knapptryck.

Lider med dig men har inget att tillföra. Alla tjejer fungerar inte som henne, har inga sådana erfarenheter själv faktiskt. Brukar vara tvärtom för mig. Att tjejerna inte vill ha oralsex utan mer tänder på att tillfredsställa mig.

Om problemet är att hon inte blir våt annars så kanske det finns nått annat hon tycker är sexigt för att komma igång? Fingrar osv?
Citera
2016-01-18, 14:59
Medlem
Testa att prata. Fan är det för fel på folk? Är du så jävla konflikträdd?
Citera
2016-01-18, 15:00
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke

Vad fan ska man då med flashback till?
Citera
2016-01-18, 15:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Och vem vet att det ens skulle bli en konflikt? Om ni gör exakt likadant hela tiden, kanske hon också skulle välkomna lite omväxling.
Citera
2016-01-18, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Och vem vet att det ens skulle bli en konflikt? Om ni gör exakt likadant hela tiden, kanske hon också skulle välkomna lite omväxling.

Säg såhär:

Jag älskar din fitta, men jag har ingen lust att slicka dig innan vi har sex varje gång, jag tycker att vi ibland bara ska ha sex. Föreställ dig att rollerna var tvärtom, det vill säga att jag bad dig suga av mig varje gång innan vi har sex, skulle inte du tycka att det vore jobbigt i längden?
Citera
2016-01-18, 15:11
Medlem
JordTraditionArvs avatar
Citat:

Jag ska prata såklart, det är ju ett problem som uppkommit bara den senaste veckan.
Citera
2016-01-18, 15:12
Medlem
JordTraditionArvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Låter segt att det måste ske så att säga. Blir som ett tvång tillslut, lite avtändande.

Ja precis, i grunden gillar jag ju att slicka.
Citera
2016-01-18, 15:16
Medlem
Varför inte bara köra 69an så får båda ut något av det?
Citera
2016-01-18, 15:54
Medlem
DontWantWars avatar
Vafan låt henne suga av dig medans du slickar, som ovanstående också sa...
Citera
2016-01-18, 16:14
Medlem
Wendigos avatar
Jag brukar verkligen inte göra så här men okej, bara för att det är en Flashback-broder: skicka PM till mig när det vankas vuxenbrottning så kommer jag och slickar henne våt och het.. Observera att jag endast gör det här i nödfall och för att rädda ert förhållande, så ni andra hombres som vill ha era flickvänner uppsmorda - sorry.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in