Citat:
Ursprungligen postat av
SkepticalHippo
Två flickvänner på fem år och du vill bli sedd som en bock (som att det vore något bra)? Tillåt mig fnysa.
Jag brukar gå på toaletten innan sex, framför allt för att fräscha till mig och se till att inte vara kissnödig. Men sedan fortsätter jag ju där vi slutade.
Du får helt enkelt prata med din tjej angående vad problemet är. Nej, vi tjejer ogillar vanligtvis inte sex. Jag vill oftare än vad min man vill till och med. Det kan vara så att hon mår dåligt, har någon typ av komplex eller att hon har någon typ av sexuellt problem (ont i underlivet, blödningar eller dylikt).
Enda sättet för att du inte ska tvivla och för att hon inte ska känna behovet att "fly" då det börjar hetta till är att sätta sig ner och prata om det.
Jo visserligen, men för att vara en man med en så pass låg status måste jag haft tur. Mycket tack vare min labbis för det var så vi fick kontakt, hunden gillade henne och vi hade ett gemensamt intresse där.
Hon har varit med andra killar innan men har inga barn. Vad hon gör i badrummet så pass länge har jag inte med att göra men ser det ändå som hon vill "trötta" ut mig genom att hålla sig undan. Kanske ska påpeka att vi ännu inte har haft riktig sex då jag inte vill vara påflugen genom att visa för tydligt. Förra tjejen räckte det ju bara att titta på henne länge så förstod hon men hon var jobbig på ett annat sätt och hade barn som inte är min grej.