2016-01-18, 11:34
Bannlyst
Jag är 24 år och inne på min andra sambo/flickvän, nu snackar vi bock här. Få män har haft den turen jag haft att haft 2 sambos över en femårs period, mestadels tack vare att jag har en hund tror jag eftersom det var så jag lärde känna dessa två kvinnor!

Angående sexet, min nuvarande är härlig på alla sätt och vis. Vad jag personligen tycker är jobbigt är att så fort det börjar hända lite grejer och det blir mysigt ska hon in till toaletten och kan vara där hur länge som helst, blir less på att sitta i soffan och bli lämnad. När hon väl kommer ut från badrummet så säger hon att hon är trött och när vi lägger oss så vänder hon sig åt sidan trots att jag ligger och tittar på henne. Jag har inte haft råd till dubbelsäng men har två sängar separerade i jämte varann. Hon sover över hos mig på helgerna.

Första gången vi hade sex efter många om och men (måste toffla rejält innan hon släpper till, ändå varierar hon sitt beteende mellan att vara flirtig och bestämd så man vet varken ut eller in) för tre månader sedan så sprang hon ut till badrummet, låste och var där inne minst en timme. Mycket avtändande och börjar undra om hon tycker det är äckligt att ha sex med mig eller vad det kan vara för fel? Hur ska jag prata med henne om detta, är det någon som känner igen sig i detta? Tycker många tjejer helt enkelt att det är äckligt att ha sex?
Senast redigerad av ung-man 2016-01-18 kl. 11:36.
Citera
2016-01-18, 11:42
Medlem
Sebzors avatar
Kan det inte vara som så att hon gillar analsex och går på toaletten för att tömma först?
Citera
2016-01-18, 11:48
Bannlyst
Lål, om hon läser denna tråden fattar ju hon direkt att det är jag som skriver ju.
I och för sig kvittar det, skulle hon se tråden så får hon väl göra slut i så fall. Då får man ju mer tid över på sig själv. Visst är det överskattat att ha sällskap med en kvinna?

När man ändå förnedras och känner sig "smutsig" i hennes närvaro så kanske jag skulle göra slut så snart som möjligt.
Citera
2016-01-18, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Kan det inte vara som så att hon gillar analsex och går på toaletten för att tömma först?
Låter jädrans långsökt gällande henne men helt hundra kan man ju inte vara. Jag har nog bara haft otur(?) och fått tag i en pryd kvinna. Förresten skulle hon nog visat någon form av signal om hon velat ha intimitet. Hon är så trevlig annars men det är detta med att försöka närma sig henne fysiskt som är svårt.
Senast redigerad av ung-man 2016-01-18 kl. 11:54.
Citera
2016-01-18, 11:55
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Låter jädrans långsökt gällande henne men helt hundra kan man ju inte vara. Jag har nog bara haft otur(?) och fått tag i en pryd kvinna.

Har varit med runt 100 olika kvinnor i mitt liv, om nu det säger dig någonting.

Och två har varit som du säger, en avskydde sex och den andra var för "barnslig" och tittade hellre på alfons åbergs än att sexa.

Hon är inte bekväm med sex helt enkelt.
Citera
2016-01-18, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Har varit med runt 100 olika kvinnor i mitt liv, om nu det säger dig någonting.

Och två har varit som du säger, en avskydde sex och den andra var för "barnslig" och tittade hellre på alfons åbergs än att sexa.

Hon är inte bekväm med sex helt enkelt.
Finns det något sätt att få igång den typen av kvinnor?
Kan jag ens inte få igång henne en lugn kväll i soffan framför teven kan jag nog glömma det totalt. Jag uppfattar mig själv heller inte som framfusig så problemet måste ligga hos henne.
Citera
2016-01-18, 12:12
Medlem
Citat:
Hur ska jag prata med henne om detta, är det någon som känner igen sig i detta?

Varför ska du prata med henne om detta, enligt dig själv har du haft hur tur som helst med kvinnor...
Citera
2016-01-18, 12:22
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Låter jädrans långsökt gällande henne men helt hundra kan man ju inte vara. Jag har nog bara haft otur(?) och fått tag i en pryd kvinna. Förresten skulle hon nog visat någon form av signal om hon velat ha intimitet. Hon är så trevlig annars men det är detta med att försöka närma sig henne fysiskt som är svårt.

Annars kanske hon har blivit utnyttjad som barn och har svårt att bli intim?
Citera
2016-01-18, 12:25
Avslutad
Tänka sig alltid att många tror det gäller dem hela tiden. Detta egotänkande.. Kräkfärdig blir man av det tänket... Kan vara tjejen i det här sammanhanget som har svårt med intimitet och inte att det är ditt fel, ts... suck...
Citera
2016-01-18, 12:48
Medlem
SkepticalHippos avatar
Två flickvänner på fem år och du vill bli sedd som en bock (som att det vore något bra)? Tillåt mig fnysa.

Jag brukar gå på toaletten innan sex, framför allt för att fräscha till mig och se till att inte vara kissnödig. Men sedan fortsätter jag ju där vi slutade.

Du får helt enkelt prata med din tjej angående vad problemet är. Nej, vi tjejer ogillar vanligtvis inte sex. Jag vill oftare än vad min man vill till och med. Det kan vara så att hon mår dåligt, har någon typ av komplex eller att hon har någon typ av sexuellt problem (ont i underlivet, blödningar eller dylikt).

Enda sättet för att du inte ska tvivla och för att hon inte ska känna behovet att "fly" då det börjar hetta till är att sätta sig ner och prata om det.
Citera
2016-01-18, 13:27
Medlem
udons avatar
Du kanske blivit en fetknopp på sistone?

Finns inga genvägar här, du får ta och fråga damen varför hon inte vill bolla med dig.
Citera
2016-01-18, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Två flickvänner på fem år och du vill bli sedd som en bock (som att det vore något bra)? Tillåt mig fnysa.

Jag brukar gå på toaletten innan sex, framför allt för att fräscha till mig och se till att inte vara kissnödig. Men sedan fortsätter jag ju där vi slutade.

Du får helt enkelt prata med din tjej angående vad problemet är. Nej, vi tjejer ogillar vanligtvis inte sex. Jag vill oftare än vad min man vill till och med. Det kan vara så att hon mår dåligt, har någon typ av komplex eller att hon har någon typ av sexuellt problem (ont i underlivet, blödningar eller dylikt).

Enda sättet för att du inte ska tvivla och för att hon inte ska känna behovet att "fly" då det börjar hetta till är att sätta sig ner och prata om det.
Jo visserligen, men för att vara en man med en så pass låg status måste jag haft tur. Mycket tack vare min labbis för det var så vi fick kontakt, hunden gillade henne och vi hade ett gemensamt intresse där.

Hon har varit med andra killar innan men har inga barn. Vad hon gör i badrummet så pass länge har jag inte med att göra men ser det ändå som hon vill "trötta" ut mig genom att hålla sig undan. Kanske ska påpeka att vi ännu inte har haft riktig sex då jag inte vill vara påflugen genom att visa för tydligt. Förra tjejen räckte det ju bara att titta på henne länge så förstod hon men hon var jobbig på ett annat sätt och hade barn som inte är min grej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in