2016-01-18, 14:17
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Kanske ska påpeka att vi ännu inte har haft riktig sex då jag inte vill vara påflugen genom att visa för tydligt.
Eh? Ni bor ihop men har inte haft sex än? Varför?

Man är inte påflugen för att man vill knulla! Seså, bär in henne till sovrummet och ryck av henne trosorna nu!
Citera
2016-01-18, 14:30
Medlem
Hur kan ni inte prata om detta? Två vuxna människor som inlett en relation, lever ihop men aldrig snackat om det faktum att dom aldrig knullar.
Citera
2016-01-18, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Eh? Ni bor ihop men har inte haft sex än? Varför?

Man är inte påflugen för att man vill knulla! Seså, bär in henne till sovrummet och ryck av henne trosorna nu!
Vi har endast känt varandra 3 månader och kanske det ligger mer på vänskapsnivå.

Det där sistnämnda är ju våldtäkt!
Citera
2016-01-18, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Hur kan ni inte prata om detta? Två vuxna människor som inlett en relation, lever ihop men aldrig snackat om det faktum att dom aldrig knullar.
Vill inte såra henne och äventyra stämningen mellan oss.
Trots det "problemet" jag berättat här så gillar jag hennes sällskap.
Citera
2016-01-18, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tänka sig alltid att många tror det gäller dem hela tiden. Detta egotänkande.. Kräkfärdig blir man av det tänket... Kan vara tjejen i det här sammanhanget som har svårt med intimitet och inte att det är ditt fel, ts... suck...
Har lärt mig att man inte ska fråga kvinnor om de har något problem med underlivet före själva sexet.
Citera
2016-01-18, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Du kanske blivit en fetknopp på sistone?

Finns inga genvägar här, du får ta och fråga damen varför hon inte vill bolla med dig.
Inget jag hört hon nämnt.

En del kvinnor vill väl inte helt enkelt och saknar helt och hållet signaler att det är fritt fram.
Citera
2016-01-18, 14:58
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Vi har endast känt varandra 3 månader och kanske det ligger mer på vänskapsnivå.

Det där sistnämnda är ju våldtäkt!
Ni har känt varandra i tre månader, har aldrig knullat, men är sambos? Och du är säker på att det är ett romantiskt förhållande ni har? Eller är det som du säger här att ni bara är vänner? Har ni ens pratat om det?

Våldtäkt? Om hon börjar gasta får du väl för fan sluta, jag menar att hon kanske har ett behov av att du tar kommandot? Du är ju bock, som du säger... Tänk lite...
Citera
2016-01-18, 14:59
Medlem
Citat:
Vill inte såra henne och äventyra stämningen mellan oss.
Trots det "problemet" jag berättat här så gillar jag hennes sällskap.

Vill inte såra henne!!! Du har en sak du funderar över! Hon är den som kan svara på frågan.
Prata med henne eller fortsätt att undra! Ditt val!
Citera
2016-01-18, 15:01
Medlem
Citat:
Angående sexet, min nuvarande är härlig på alla sätt och vis. Vad jag personligen tycker är jobbigt är att så fort det börjar hända lite grejer och det blir mysigt ska hon in till toaletten och kan vara där hur länge som helst ...

Första gången vi hade sex efter många om och men ...

Citat:
Kanske ska påpeka att vi ännu inte har haft riktig sex ...

Citat:
Du verkar inte ens veta om ni är ihop eller vänner. Du verkar inte heller veta om ni haft sex. Vill hon ens ha sex med dig? Om vi nu utgår ifrån att hon vill detta så är hon kanske oskuld och osäker på sig själv. Att hon haft pojkvänner betyder inte att hon legat, se på er själv. Prata med henne, berätta vad du vill och känner. Fråga vad hon vill och känner. Fråga vad hon gör på toaletten så länge och varför hon blir så frånvarande efteråt. Vänta inte tills ni ska sova att ta upp detta utan gör det direkt nästa gång ni träffas!
Citera
2016-01-18, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Ni har känt varandra i tre månader, har aldrig knullat, men är sambos? Och du är säker på att det är ett romantiskt förhållande ni har? Eller är det som du säger här att ni bara är vänner? Har ni ens pratat om det?

Våldtäkt? Om hon börjar gasta får du väl för fan sluta, jag menar att hon kanske har ett behov av att du tar kommandot? Du är ju bock, som du säger... Tänk lite...
Vi träffas inte dagligen då hon studerar på annat håll så det kanske blir lite nytt och osäkert varje gång vi träffas. Det lutar nog mest åt vänskap men i fantasin vill jag komma närmre henne.
Citera
2016-01-18, 15:07
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Vi träffas inte dagligen då hon studerar på annat håll så det kanske blir lite nytt och osäkert varje gång vi träffas. Det lutar nog mest åt vänskap men i fantasin vill jag komma närmre henne.
Du kanske skulle börja med att ta reda på ifall ni är mer än vänner eller ej. Har ni hånglat eller pillat lite på varandra?
Citera
2016-01-18, 15:08
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Varför bor hon hos dig? Är det inte för att hon bor där gratis eller något liknande?

Varför vill hon inte ha sex med dig? Kanske för att du är en tafatt fjant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in