2016-01-30, 19:04
Medlem
Vsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
De som drabbas mest av dagens invandring är de som faktiskt kom hit för att sköta sig. Fyfan för att bli ihopbuntad med de otacksamma drägg som idag väller in över landet.

Vänta, du tycker "Fyfan för att bli ihopbuntad med de otacksamma drägg som idag väller in över landet." och så skriver du "Icke-vita, icke-europeer har ingenting i Sverige att göra. De kan gott hålla sig till sina skitländer i MENA." i en annan tråd? ;D
Citera
2016-01-31, 08:02
Medlem
Äsch, jag är inte svensk så jag behöver inte oroa mig om svenneproblem som våldtäkt, rån osv. Utgår ifrån att hälften av svenskarna är skitstövlar som förtjänar inte bidrag och borde utvisas, varför jag bryr mig inte om nyanlända tar en bit av kakan. Det känns mer kulturellt trygg med färre svenskar faktiskt.
Citera
2016-02-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arialo
Bra att du hittat en biljett till dig och ditt pack. Ju tidigare ni kan dra till Somalia desto bättre istället för att jobba på att omvandla Sverige till Somalia.
Hoppsan såg detta nu NEJ jag är ju på din sida! Måste helt ha missuppfattat ditt inlägg.
Jag vill inte ha denna massinvällning, jag vill ha totalstopp NU! Nu måste det börja utvisas och jag vill se statistik på det, enorma mängder med en massa nollor bakom siffran
Trött på att det känns som jag har svarta rullgardiner i mitt hus pga allt som händer.
Jag vill ha tillbaka vårt Sverige som det var. Ut med drägget!
Citera
2017-11-26, 01:52
Medlem
Jag är finne jag hatar de som kommer nu. I min lilla fina stad så ser jag en massa kärringar med hijab nu som talar arabiska och går i grupp med varandra. Jag har märkt att när alla andra jobbar så är de dom ända som är ute för att de lever på bidrag och vägrar jobba. Jag hoppas att SD vinner och börjar kasta ut dem men också ända upp till 3dje generationen som inte har anpassat sig och pratar dari och arabiska mer än svenska. Det ser ut som att det är mer än 1 miljon som behöver kastas ut.
Citera
2017-11-26, 17:14
Medlem
Ni araber som verkligen försöker så gott det går, ta inte åt er!

Men de flesta araber och mena är det största problemet just nu!!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in