• 9
  • 10
2016-01-30, 19:04
Medlem
Vsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
De som drabbas mest av dagens invandring r de som faktiskt kom hit fr att skta sig. Fyfan fr att bli ihopbuntad med de otacksamma drgg som idag vller in ver landet.

Vnta, du tycker "Fyfan fr att bli ihopbuntad med de otacksamma drgg som idag vller in ver landet." och s skriver du "Icke-vita, icke-europeer har ingenting i Sverige att gra. De kan gott hlla sig till sina skitlnder i MENA." i en annan trd? ;D
Citera
2016-01-31, 08:02
Medlem
sch, jag r inte svensk s jag behver inte oroa mig om svenneproblem som vldtkt, rn osv. Utgr ifrn att hlften av svenskarna r skitstvlar som frtjnar inte bidrag och borde utvisas, varfr jag bryr mig inte om nyanlnda tar en bit av kakan. Det knns mer kulturellt trygg med frre svenskar faktiskt.
Citera
2016-02-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arialo
Bra att du hittat en biljett till dig och ditt pack. Ju tidigare ni kan dra till Somalia desto bttre istllet fr att jobba p att omvandla Sverige till Somalia.
Hoppsan sg detta nu NEJ jag r ju p din sida! Mste helt ha missuppfattat ditt inlgg.
Jag vill inte ha denna massinvllning, jag vill ha totalstopp NU! Nu mste det brja utvisas och jag vill se statistik p det, enorma mngder med en massa nollor bakom siffran
Trtt p att det knns som jag har svarta rullgardiner i mitt hus pga allt som hnder.
Jag vill ha tillbaka vrt Sverige som det var. Ut med drgget!
Citera
2017-11-26, 01:52
Medlem
Jag r finne jag hatar de som kommer nu. I min lilla fina stad s ser jag en massa krringar med hijab nu som talar arabiska och gr i grupp med varandra. Jag har mrkt att nr alla andra jobbar s r de dom nda som r ute fr att de lever p bidrag och vgrar jobba. Jag hoppas att SD vinner och brjar kasta ut dem men ocks nda upp till 3dje generationen som inte har anpassat sig och pratar dari och arabiska mer n svenska. Det ser ut som att det r mer n 1 miljon som behver kastas ut.
Citera
2017-11-26, 17:14
Medlem
Ni araber som verkligen frsker s gott det gr, ta inte t er!

Men de flesta araber och mena r det strsta problemet just nu!!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in