2016-01-17, 14:48
Medlem
det finns ingen ursäkt för sexuella övergrepp som Måns Vestin tänker sig.
Citera
2016-01-17, 14:48
Medlem
Ringarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Kan ju vara påhittat alltihop av politiska skäl.

Å andra sidan kan han mycket väl ha klappat en flicka på rumpan på dansgolvet utan att ha bett om lov, men han har garanterat aldrig gjort det i grupp på bibliotek och badhus.

Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Troliga, ja. En lögn som stöder Saken är helt OK..
Axiom nr 1: Lita aldrig på en kommunist. (De ha samma bud som islams taqyiia, "den godkända lögnen")

Jag tror, likt Europe, snarare att Måns vill tona ner sina böjelser ("en gång, för jättejättelängesen när jag var superfull") utan att den politiska poängen går förlorad. Vestin söker desperat en förklaring till beteendet. "Hur kan jag, som är en god och fin vänsterperson, sexualofreda unga kvinnor? Det måste vara någon form av struktur..."

Vad Vestin inte vill erkänna är att svensk kultur förmodligen är bland de minst toleranta för den sortens beteende. Han agerar som han gör trots sin kultur, inte (som är fallet med ex. Köln) på grund av den.

Citat:
Ursprungligen postat av manamanah

Borgerlig Skymning, Han röstar på FI för att få ligga:

https://soundcloud.com/borgerligskym...r-att-fa-ligga

Känner Måns igen sig tro?

Den tanken slog mig också.
Senast redigerad av Ringarna 2016-01-17 kl. 14:55.
Citera
2016-01-17, 15:02
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Troliga, ja. En lögn som stöder Saken är helt OK..
Axiom nr 1: Lita aldrig på en kommunist. (De ha samma bud som islams taqyiia, "den godkända lögnen")

Det är här jag också landar.

För det första så skulle aldrig en riktig kvinna (han har kanske tafsat på sina transsexuella polare i bästa fall) låta bli att slå ihjäl den här asexuella lilla henomet till man som dessutom är kommunist.
För det andra så är det nog som du skriver att det är en kommunistmoralistiskt korrekt lögn för att rädda "saken".
Den här djävla kraken har aldrig i helvete vågat närma sig en kvinna utan att hon snudd på tvingat henom.

Fantastiskt, kommunisterna förnekar inte sig en enda djävla gång.
Citera
2016-01-17, 15:06
Medlem
Fizzlors avatar
Hoppas någon misshandlar Måns blodig och ursäktar det med "det svenska kulturarvets fel".
Citera
2016-01-17, 15:28
Medlem
Grievouss avatar
Jag hoppas inte att någon blir misshandlad, varken fysiskt eller verbalt, däremot hoppas jag att folk inte delar Vänsterpartiets världsfrånvända verklighetsanalys och jag hoppas att det återspeglas i nästa valresultat.
Citera
2016-01-17, 15:28
Bannlyst
Inte konstigt att vänsterpacket försvarar taffsblattarna. Dom har tydligen samma syn på kvinnor inom vänsterrörelsen som inom islam.
Citera
2016-01-17, 15:49
Medlem
Verkar vara en rätt patetisk typ. Beskriver själv hur han länge avstått från att tafsa och antasta - men inte för att tyckte det var fel, utan för att han helt enkelt inte vågade. Han var inte en av de "coola killarna" som han beskrev det. Och tydligen fortsatte det så, även in i tonåren och i vuxenlivet - han blev en hen och en vänsterfeminist. Så till slut en kväll står han ensam i ett hörn på klubben. För första gången tittar en tjej på honom. Hon ler tror han. Han minns det än idag, femton år senare. Hjärtat slår en volt i bröstet. "Hon log mot mig!"

Men det går upp som en sol, ned som en pannkaka. För vad ska han göra nu? Han har lärt sig att det är bäst att allt sker på lika villkor mellan könen. Det betyder ju att kvinnan isåfall ska räcka ut sin hand halvvägs, och sedan sträcker han ut sin resten av biten. Sedan möts deras händer, och så håller de hand och är ett par, för alltid. Men det är ju inte det som händer. Tvärtom går hon förbi och försvinner i myllret.

"Nu eller aldrig", tänker han. Och han samlar till slut, efter alla dessa år, mod. Han går efter henne och nyper henne i rumpan. Han jublar inombords. Den är förföriskt mjuk, men samtidigt eggande spänstig. Nu faller hon nog som en kägla. Sen kan han nypa i hennes rumpa varje kväll, efter de gått och lagt sig. Men när hon vänder sig om dör hans löjliga flin bort. För hon ser arg ut. Han måste ha varit dum nu igen. En stygg pojke.

Jag vet inte vad som är mest löjligt. Att han anklagat svensk kultur för att själv vara totalt dysfunktionell, eller att han faktiskt är så pass dysfunktionell att han tafsar på en främmande kvinna och sedan - femton år senare - ställer upp som ofrivilligt skämt när han biktar sig själv för allmänheten i Sveriges kanske värsta slasktidning. Man märker ju på honom att någonting inte står rätt till. Det skulle inte förvåna mig om någonting står allvarligt på tok, faktiskt.
Citera
2016-01-17, 15:50
Medlem
CasaBasas avatar
Nej, Måns. Greppa stjärten på en tjej som ler brukar vanligtvis inte leda till att du får knulla henne.

Detta kan vara anledningen till att du alltid får dra en runk i ensamhet efter krogen. Testa att läsa en bok om raggning eller kolla lite youtube, så kanske du blir kvitt detta desperata beteende i framtiden.

Ge inte upp, Måns. Lycka till!
Citera
2016-01-17, 15:53
Medlem
gurkmajjas avatar
Jaha ja. Ännu en idiot som vill boosta karriären genom att vara tydlig med att han är just idiot. Noterat.
Citera
2016-01-17, 15:59
Medlem
VassleProteins avatar
Haha, vadfan var poängen med krönikan egentligen? Vadå, ska jag byta min åsikt om invandrare och deras beteende nu när Måns Vestin gått och erkänt i MSM att han är antastare?
Citera
2016-01-17, 16:12
Medlem
Fojoss avatar
När jag gick i grundskolan så var det snarare tjejerna som tyckte det var roligt att tafsa. Så fort en kille gjorde något liknande blev han hemskickad eller utskälld.
Citera
2016-01-17, 16:18
Medlem
AmaiLius avatar
Fantastisk inblick i vänsterextremistens tankesätt, här har vi alltså en vuxen människa som inte anser sig vara ansvarig för sina egna handlîgar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in