2016-01-19, 13:18
Bannlyst
Frances Tuuloskorpi tidigare Vestin har en blogg https://francesblogg.wordpress.com där skriver hon om hennes verk men pedofilboken nämns ej. Undrar om det var därför hon bytte efternamn? Gift verar hon ju aldrig varit och som sanna ommunister sa gifter man sig väl aldrig?
Citera
2016-01-19, 13:51
Bannlyst
Jag citerar Mans fran fejan

Citat:
När invandrare tafsar så beror det på deras kvinnoförnedrande kultur. När en svensk tafsar så har det inget med kultur att göra utan beror enbart på att han är ett pervo...

hehe observera att han jämför invandrare (pluralis grupp) med handling fran en svensk (singularis) i detta fallet skulle han själv vara svensken

Verar som att Frabces är syster till Mans mamma som e precis likadan dvs kommunist
Senast redigerad av Multikulti2 2016-01-19 kl. 14:08.
Citera
2016-01-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Någon som läst Karin Pihls brutalt fenomenala sågning av honom i gårdagens AB?

http://www.aftonbladet.se/debatt/article22109212.ab

Ja. Det verkar som Måns Vestin-historien har tagit en ny vändning. Artikelns syfte var ju att

1. Måns eget beteende skulle antas gälla alla svenska mäns generella kulturella kvinnosyn.
2. Sexuella övergrepp är ett mansproblem, inte ett invandrarproblem (få oss glömma problemet med våldtäktsmän från MENA).

Artikeln är nu uppe i 40 000 delningar på Facebook. Jag gissar att dessa delningar är för att belysa absurditeten, inte den goda kvalitén, på hans artikel. Det blev ett fiasko.

Aftonbladet måste nu rädda situationen bäst de kan. Feministen Karin Pihl hånar nu i Aftonbladet Måns för att han skyller ifrån sig på alla svenska män. Jag citerar Karin Pihl:

Citat:
Anser de flesta svenska män att det är acceptabelt att tafsa och våldta? Antagligen inte. Vestins artikel säger mer om honom själv och hans umgänge, än om svenska normer i allmänhet. Det är nämligen inte norm att utsätta kvinnor för sexuellt våld. Snarare ses det av de allra flesta som djupt omoraliskt.

Det här är intressant. Det betyder att den statliga feminismen nu officiellt har medgett att alla män inte är våldtäktsmän. Karin Pihl glider undan från att kommentera MENA-folk och deras kultur av sexuella övergrepp. Denna artikel får därför anses som skademinimering efter Måns Vestin-fiaskot. Etablissemanget kommer sannerligen närmre och närmre hörnet de har målat in sig i. Snart kommer de slå rumpan i väggen och behöva prata om kulturskillnader, sexövergreppskulturer från andra länder etc. Svenska män verkar nu officiellt vara "off the hook". Om inte helt ännu så inom en snar framtid.
Citera
2016-01-19, 15:16
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuclearHolohoax
Ja. Det verkar som Måns Vestin-historien har tagit en ny vändning. Artikelns syfte var ju att

1. Måns eget beteende skulle antas gälla alla svenska mäns generella kulturella kvinnosyn.
2. Sexuella övergrepp är ett mansproblem, inte ett invandrarproblem (få oss glömma problemet med våldtäktsmän från MENA).

Artikeln är nu uppe i 40 000 delningar på Facebook. Jag gissar att dessa delningar är för att belysa absurditeten, inte den goda kvalitén, på hans artikel. Det blev ett fiasko.

Aftonbladet måste nu rädda situationen bäst de kan. Feministen Karin Pihl hånar nu i Aftonbladet Måns för att han skyller ifrån sig på alla svenska män. Jag citerar Karin Pihl:

Det här är intressant. Det betyder att den statliga feminismen nu officiellt har medgett att alla män inte är våldtäktsmän. Karin Pihl glider undan från att kommentera MENA-folk och deras kultur av sexuella övergrepp. Denna artikel får därför anses som skademinimering efter Måns Vestin-fiaskot. Etablissemanget kommer sannerligen närmre och närmre hörnet de har målat in sig i. Snart kommer de slå rumpan i väggen och behöva prata om kulturskillnader, sexövergreppskulturer från andra länder etc. Svenska män verkar nu officiellt vara "off the hook". Om inte helt ännu så inom en snar framtid.
Det hoppas jag verkligen inte! Vi har också rötägg bland oss, och om man ska generalisera så är det ju till stor del, "vårat" fel att våldtäktskulturen lyckats få den spridning den fått. Alla människor har ju en medmänsklig skyldighet att ingripa mot omoraliskt beteende. Allt för många tar det ansvaret genom att gnälla här, vilket inte alls är något ansvarstagande. I övrigt, så gillade jag ditt inlägg!
Citera
2016-01-19, 16:36
Medlem
WSEs avatar
Citat:

Problemet var att bara F!-röstare och en liten grupp manliga drägg kan känna igen den verklighet han beskriver. Majoriteten av kvinnor vet också bättre än att gå på hans "avslöjande" om att män i hemlighet tycker att sexualbrott är toppen. Om han skulle ljuga hade det varit bättre att hitta på något, typ "Oavsett vad ni har läst om Bangladesh är det min personliga erfarenhet att alla där är feminister och respekterar kvinnor betydligt mer än i Sverige. "
Citera
2016-01-19, 16:54
Medlem
Luzurs avatar
Så nu har "Svenskt Kulturarv" blivit det nya "hemska" då?

Vad är det för mening att orka bry sig längre, allt är ju vita svenska mäns fel tydligen, även andra mäns brott, lika bra att kvinnorna flyr härifrån då, så dom undkommer denna otäcka svenska våldtäktskultur.
Citera
2016-01-19, 16:59
Medlem
GlennyGlimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Så nu har "Svenskt Kulturarv" blivit det nya "hemska" då?
Vi har ju i alla fall fått ett svenskt kulturarv nu. Något som tydligen inte existerade förut.
Citera
2016-01-19, 17:46
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Vi har ju i alla fall fått ett svenskt kulturarv nu. Något som tydligen inte existerade förut.

Ja jo, alltid nått positivt.
Citera
2016-01-19, 18:17
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Problemet var att bara F!-röstare och en liten grupp manliga drägg kan känna igen den verklighet han beskriver. Majoriteten av kvinnor vet också bättre än att gå på hans "avslöjande" om att män i hemlighet tycker att sexualbrott är toppen. Om han skulle ljuga hade det varit bättre att hitta på något, typ "Oavsett vad ni har läst om Bangladesh är det min personliga erfarenhet att alla där är feminister och respekterar kvinnor betydligt mer än i Sverige. "

Tror ändå att många facebook-boskap låter sig säljas till såna artiklar. Det är ett undermedvetet val att tycka om texter som inte berättar verkligheten, utan går på den traditionella anti-rasistiska, ant-vita-linjen. Det blir bekvämt att bara sopa problemet under mattan, så att man slipper spräcka den bubbla man har indoktrinerats i. Att de grupper som de faktiskt röstat för att ska komma in i landet, begår dessa sexuella massövergrepp runt om i landet, är för mycket för många att ta in.
Citera
2016-01-19, 19:05
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Det hoppas jag verkligen inte! Vi har också rötägg bland oss, och om man ska generalisera så är det ju till stor del, "vårat" fel att våldtäktskulturen lyckats få den spridning den fått. Alla människor har ju en medmänsklig skyldighet att ingripa mot omoraliskt beteende. Allt för många tar det ansvaret genom att gnälla här, vilket inte alls är något ansvarstagande. I övrigt, så gillade jag ditt inlägg!

Så hur många övergrepp bevittnar du ,och ingriper mot, per år ? Jag kan lugnt påstå att jag inte sett ett enda på över 20 år. Jag har dessutom inte valt att importera övergrepps och våldtäktskulturen så den medmänskliga skyldigheten överlämnar vi till alla dom som aktivt skyddat och finansierat systemet trots att dom borde fattat att just det här skulle hända.
Citera
2016-01-19, 19:15
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Tror ändå att många facebook-boskap låter sig säljas till såna artiklar. Det är ett undermedvetet val att tycka om texter som inte berättar verkligheten, utan går på den traditionella anti-rasistiska, ant-vita-linjen. Det blir bekvämt att bara sopa problemet under mattan, så att man slipper spräcka den bubbla man har indoktrinerats i. Att de grupper som de faktiskt röstat för att ska komma in i landet, begår dessa sexuella massövergrepp runt om i landet, är för mycket för många att ta in.

Problemet är att dom vet precis vad som händer och det är en medveten strategi som använts förut av kommunisterna i Ryssland. Ju mer offer, brottslighet och kaos desto mer kommer folket att kräva radikala förändringar och kan lättare acceptera en revolution. Och med ett manshatande samhälle så kommer en radikal feministisk revolution att accepteras mycket lättare.Och feministerna är beredda att offra många kvinnor för den här makten, dom är ändåså könsförrädare anser man och om övergrepp leder till hat mot män så skapas det nya radikal feminister.Den feministiska mentaliteten är att individen alltid kan offras för kollektivets skull så det är ingen större skillnad på feminism, nazism eller fascism.
Citera
2016-01-19, 20:21
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Verar som att Frabces är syster till Mans mamma som e precis likadan dvs kommunist

hon verkar ju också fullkomligt skogstokig. gissningsvis lallade dom omkring i samma kollektiv på sjuttiotalet där håriga kön trycktes mot småbarn i haschdimmorna. tuluskoorpi var kanske sektledare, en hans scheike light.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in