2015-10-15, 00:40
Avslutad
haha ja att aftonhoran aldrig har haft något vettigt att skriva de vet man ju, men de där är ju fan extremt.

Vill minnas att dom hade en nyhet som löd "Harry Potter kan inte knyta skorna själv" och hade de högst upp på hemsidan under flera timmar.
Citera
2015-10-15, 01:02
Medlem
David-Humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygnus-X
Finns ett roligt avsnitt av South Park där Cartman börjar gå på tjejtoaletten för att bajsa sönder toan och hänvisar till att han numera identifierar sig som kvinna.
Haha jag tänkte precis rekommendera det avsnittet. Det är kö på killtoan så Cartman går in och skiter på tjejtoan och hävdar som sagt att han identifierar sig som kvinna. När lärarna sen menar att det bara är trams så förklarar Mr Garrison att de inte har en aning om vilka mörka krafter de leker med och vilket helvete som kan bryta ut om de ifrågasätter Cartmans könsidentitet Det är avsnitt 3 i säsong 18. The cissy heter det.
Citera
2015-10-15, 01:05
Medlem
Mikeyjamess avatar
Herrejävlar vilka idioter. Varför lackar dom inte på Metro som tydligt identifierar dom som tjejer?
Citera
2015-10-15, 01:30
Medlem
tarmskvallers avatar
Citat:
– Vi frågade varför han slängde ut oss och han sa att det var för att vi var kvinnor och att vi inte skulle vara på killtoaletten, säger Sophie.

– Vi ifrågasatte det och frågade hur han kunde definiera oss som kvinnor. Hur vet han att vi ser oss själva som kvinnor?
Det står väl på deras leg att de är kvinnor, antar jag.
Citat:
Väl inne bestämde de sig för att gå på herrtoan eftersom kön var mycket kortare.
Huh?

Kommentarer överflödiga va..
Senast redigerad av tarmskvaller 2015-10-15 kl. 01:42.
Citera
2015-10-15, 01:50
Avslutad
Unvis.it länka, bitte! Ge dem inga klick för sån här skit.

Klart som fan att dem inte får några läsare när dem tar läsarna för idioter.

EDIT, unvis.it länk:

unvis.it/http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21585752.ab
Senast redigerad av RobRoys 2015-10-15 kl. 02:29.
Citera
2015-10-15, 01:56
Medlem
Scarabeos avatar
Ja vad ska man säga? Vem är mest idiot.. Aftonbladet eller rikspuckot som ringer aftonbladet om en sån här extremt viktig nyhet. Fan så man skäms på riktigt!
Citera
2015-10-15, 02:05
Medlem
Varmkorv UTAN bröd? Vem äter det ...?

Ett kvitto som är onödigt långt, dags för miljömupparna att rasa på twitter över hur vi människor slösar på resurserna kanske.

Något annat nyhetsvärde hittar jag inte i nyheten, han blev ju inte ens kränkt på något sätt vad jag fattar.
Citera
2015-10-15, 02:55
Medlem
lillekillens avatar
Ännu ett grävande reportage av Aftonbladets välutbildade och undersökande journalister
Citera
2015-10-15, 04:00
Medlem
fsdfsdfs avatar
Med lite självdistans är det skoj ju!
Citera
2015-10-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Haha både roligt, och sjukt på samma gång.

Jag citerar:

"– Vi frågade varför han slängde ut oss och han sa att det var för att vi var kvinnor och att vi inte skulle vara på killtoaletten, säger Sophie.

– Vi ifrågasatte det och frågade hur han kunde definiera oss som kvinnor. Hur vet han att vi ser oss själva som kvinnor?"

Tänk om det var tvärtom, 2 män som går in på tjejtoan, blir tagna på bar gärning, kastas ut från krogen, och kontrar med "hur kan du definiera oss som män? Hur vet du att vi ser oss själva som män?"

Personligen kan jag inte bry mig mindre ifall vi män kissar på samma toalett som kvinnor eller inte. Hade jag varit på en krogtoalett och kvinnor kommit in när jag pissade, då hade inte jag brytt mig det minsta, varför skulle jag?

Jag vill minnas att det blev ett jävla liv när en morsa hade med sin ca 6 år gamla son in i damernas omklädningsrum på ett badhus, så jag misstänker att det skulle bli ett par liknande reaktioner ifall en fullvuxen man besökte en damtoalett.

Det som icke ska glömmas är dock att en herrtoa ofta har pissoarer, medan en damtoa helt saknar pissoarer. Går en man in på en damtoalett, då kommer han inte få se någon hud, medan en kvinna kommer få se hud, ifall hon besöker en herrtoalett, med tanke på att det är pissoarer där. Men bryr sig någon man? Tveksamt.
Det är inte vad man känner sig som, vilket är utslagsgivande utan vad man är. En ordningsvakt är ju en myndighetsperson och säger han att man inte får använda herrtoaletten, så har man helt enkelt att rätta sig efter det och inte börja tjafsa med honom. Så enkelt är det.
Då kan man lika gärna säga att den ålder man känner sig som är utslagsgivande. Känner man sig som barn eller pensionär får man åka för halva priset på SL.
Citera
2015-10-16, 20:44
Medlem
Kotties avatar
Jaha, då så har vi stackars Karl som saknade en ruta på sin trisslott:
– Jag blev häpen, det kändes jättekonstigt, säger han.

http://unvis.it/aftonbladet.se/nyheter/article21594735.ab

I torsdags kväll satte sig Karl ner för att skrapa en Trisslott online på sin mobiltelefon, något som han gör lite då och då. Men just den här kvällen såg lotten inte ut som vanligt.

Fy f*n vad taskigt...
Jag är stum av beundran.. hur i h*lvete kan detta få uppta plats på Aftonslaskets förstasida.
Måste ju finnas något vettigare att skriva om.
Citera
2015-10-16, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottie
Jaha, då så har vi stackars Karl som saknade en ruta på sin trisslott:
– Jag blev häpen, det kändes jättekonstigt, säger han.

http://unvis.it/aftonbladet.se/nyheter/article21594735.ab

I torsdags kväll satte sig Karl ner för att skrapa en Trisslott online på sin mobiltelefon, något som han gör lite då och då. Men just den här kvällen såg lotten inte ut som vanligt.

Fy f*n vad taskigt...
Jag är stum av beundran.. hur i h*lvete kan detta få uppta plats på Aftonslaskets förstasida.
Måste ju finnas något vettigare att skriva om.

Hahaha skrattar högt. Fan vad roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in