Citat:
Ursprungligen postat av
Syclone71
Inte helt orimligt och personen är Troligtvis nån från AFA/Sten-kastar-vänstern som inte va så skärpt att han som avsändare kommer att spåras..

Sådana här kommentarer förstår jag inte. Ofta ser jag liknande kommentarer i trådar som handlar om något uppenbarligen rasistiskt dåd, t.ex: svärdmannen i skolan och attacker mot (blivande) flyktingförläggningar. Jag erkänner att jag inte hänger alldeles för mycket på flashback så jag kan ha missat något internt skämt eller meme, och jag har ingen koll på vilken användare som står på vilken "sida", men det här framstår mer som som desperata "damage control" från just rasister. I så fall kan man ju kontra med att "det måste ju vara en skinnskalle som låtsas vara stenkastarvänster, som låtsas vara skinnskalle för att smutskasta vänsterfeminister". Uppenbarligen är båda sidorna lika duktiga på att beskylla varandra för i stort sett samma saker men jag vet inte vem som är typisk barnporrkonsument egentligen.
Det känns som ett jävla jobb att som stenkastarvänster hota diverse kommunalråd och rektorer bara för att smutskasta rasisterna. Det påminner om en grej en kille på jobbet sa en gång. Han var övertygad om att allting som hände judarna under WWII var skitsnack och rena lögner och att allt som dokumenterade dessa lögner, historieböcker, dokumentärfilmer osv. , var skapade av judarna för att smutskasta Hitler och nazisterna, som naturligtvis var rena änglarna. Var går gränsen för rasism och rena vanföreställningar?