Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-14, 10:58
  #1
Medlem
ShadowStepzs avatar
Följande möts man av när man går in på snyggastchattens webclient:
Citat:
Snyggast Chatten har sedan 2016-01-14 bytt ägare och är numera avstängd. Nya ägaren har inte tillgång till medlemsdatabas eller någon information, han har bara åtkomst till adresserna i sig. Vi tackar för oss, och ber om ursäkt om den nya ägaren gör något som vi inte skulle göra.

Dvs det går inte längre att komma in, och snart går det inte med IRC-client heller.

Då jag hängt där nästan dagligen sen 2012 känns detta lite smått trist (Ja jag är över 18), det finns faktiskt några enstaka vettiga människor där.

Hur går era tankar gällande detta?
Citera
2016-01-14, 11:08
  #2
Medlem
JihadJoes avatar
Jag är positiv till det.
Gick in där en gång och såg hur någon försökte med ''någon som söker jobb?''-tricket. Kanske är polisen som tog över den efter jag tipsade om en pedofils 3 olika identiteter med saftigt med bilder på konversationer.
Citera
2016-01-16, 02:50
  #3
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Jag är positiv till det.
Gick in där en gång och såg hur någon försökte med ''någon som söker jobb?''-tricket. Kanske är polisen som tog över den efter jag tipsade om en pedofils 3 olika identiteter med saftigt med bilder på konversationer.

Haha, mjo, jag är väl också ganska positiv till det. Lite trist bara att man stött på en del trevliga människor som man nu kommer mista kontakten med. (tog aldrig deras skype eller så).

Frågan är bara var pedofilerna ska samlas, nya lunarstorm?
Citera
2016-01-25, 12:23
  #4
Medlem
Så himla tragiskt, jag saknar den chatten väldigt mycket. Saknar Martiina99 enormt mycket. Kan dem inte bara öppna den igen
Citera
2016-01-25, 16:54
  #5
Medlem
Hyvla-en-ulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Jag är positiv till det.
Gick in där en gång och såg hur någon försökte med ''någon som söker jobb?''-tricket. Kanske är polisen som tog över den efter jag tipsade om en pedofils 3 olika identiteter med saftigt med bilder på konversationer.

Jag var nyss inne och kollade runt.
Det har blivit en datingsida, Dating Factory har sidan nu.
Väldigt skum sida när man läser igenom användarvillkoren.
http://www.snyggastchatten.se/terms/
Citera
2016-01-25, 18:36
  #6
Medlem
ShadowStepzs avatar
Snyggast är "återuppstånden" med nya ägare.

Åldersgränsen på 30 är borttagen.. Dessutom får man sexchatta, och man kan camma...

Nya sidan: http://www.snyggastchatten.nu
Citera
2016-02-11, 22:05
  #7
Medlem
slidsekret88s avatar
Katastrof. Hur skall man nu kunna hitta ung fin fitta? Har fått säkert 15 ligg därifrån. Det enda positiva är att Salkatars liv måste vara i spillror nu.
Citera
2016-04-03, 07:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Följande möts man av när man går in på snyggastchattens webclient:


Dvs det går inte längre att komma in, och snart går det inte med IRC-client heller.

Då jag hängt där nästan dagligen sen 2012 känns detta lite smått trist (Ja jag är över 18), det finns faktiskt några enstaka vettiga människor där.

Hur går era tankar gällande detta?

Sjukt synd men inte konstigt. Salkatar drog inte in några summor på driften direkt, och så vitt jag vet tog projektet lite för mycket tid av honom då han även jobbar heltid. Finns väl många fler svenska chattsidor att gå till, om än inte lika "bra" kanske? Annars finns ju numera Jodel, kik, badoo osv. för att träffa nya människor.



Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Jag är positiv till det.
Gick in där en gång och såg hur någon försökte med ''någon som söker jobb?''-tricket. Kanske är polisen som tog över den efter jag tipsade om en pedofils 3 olika identiteter med saftigt med bilder på konversationer.

Den snubben har varit där i åratal. Eller så är det bara ett så pass bra trick att folk fortfarande använder det. Annars finns ju en trogen snyggastchattare som gillar att utge sig för att vara modellfotograf och fråga runt ifall någon tjej drömmer om att bli modell...

Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Haha, mjo, jag är väl också ganska positiv till det. Lite trist bara att man stött på en del trevliga människor som man nu kommer mista kontakten med. (tog aldrig deras skype eller så).

Frågan är bara var pedofilerna ska samlas, nya lunarstorm?

Habbo hotell?

Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Snyggast är "återuppstånden" med nya ägare.

Åldersgränsen på 30 är borttagen.. Dessutom får man sexchatta, och man kan camma...

Nya sidan: http://www.snyggastchatten.nu

Äntligen!

Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Katastrof. Hur skall man nu kunna hitta ung fin fitta? Har fått säkert 15 ligg därifrån. Det enda positiva är att Salkatars liv måste vara i spillror nu.

Tror hans liv är bättre efter förändringen än innan faktiskt. Det lär ju vara han själv som valt att sälja och letat upp köpare. Snubben får enkelt jobb som dataingenjör efter att ha driftat en sådan sida under årens gång. Han lär knappast gå och gråta över att han inte längre kan slå till chattare med sin adminkuk.
Citera
2016-04-05, 10:58
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Katastrof. Hur skall man nu kunna hitta ung fin fitta? Har fått säkert 15 ligg därifrån. Det enda positiva är att Salkatars liv måste vara i spillror nu.


Jag klarar mig asbra och är klart lyckligare/mindre stressad nu! Men tackar som frågar! Ditt liv verkar ha blivit smått jobbigare. Men du är säkert företagsam! Akta dig för farbror blå.

Snyggastchatten.nu finns ju numera. Drivs inte av mig. Hänger inte där heller. Ägaren låtsas vara mig/oss dock. Drivs av en 32 åring med kärlek för unga flickor. Där kan du nog trivas som handen i handsken. Lycka till!
Citera
2016-04-16, 21:14
  #10
Medlem
Tur att upphetsad.se finns då
Citera
2016-10-12, 23:15
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Följande möts man av när man går in på snyggastchattens webclient:


Dvs det går inte längre att komma in, och snart går det inte med IRC-client heller.

Då jag hängt där nästan dagligen sen 2012 känns detta lite smått trist (Ja jag är över 18), det finns faktiskt några enstaka vettiga människor där.

Hur går era tankar gällande detta?


jag kom in där men blev bloiggad för dom asen är så jävla känsliga om en skriver ut sin snapchat name o dylikt där
Citera
2016-10-23, 17:22
  #12
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnibb89
jag kom in där men blev bloiggad för dom asen är så jävla känsliga om en skriver ut sin snapchat name o dylikt där

Jo, de har en ägare som är sjukt otrevlig, samt bannar folk enbart för att han inte tycker om de. Och ifrågasätter man honom får man ban. En diktatur m.ao...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback