Citat:
Ursprungligen postat av
KastarStenIGlashus
Alla insatser är överbelastade pga invandringen och var det redan innan.
haha tror du på vad du själv skriver eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
PatricHbg
Det är hård belastning på psykiatrin i Stockholm. Ett alternativ, om du inte vill vänta, är att du kontaktar och bekostar ett besök hos en privatpraktiserande psykiatriker. Där brukar man kunna få tid samma dag eller vecka, om det är angeläget. Sök på psykiatriker, stockholm, privat. Ej psykolog.
Att ett privat alternativ skulle vara bättre är inte alls säkert. Dessutom brukar dessa vara lika eller ännu mer belägna till quick fixes.
Angående kronan har jag själv varit där och de är omåttligt oproffsiga.
Lokalerna ser dessutom ut som något hämtat ur en dystopisk film från tidigt tvåtusental. Kvinnan jag fick träffa var både okunnig och oproffsig. Trots att jag har haft en lååång tidigare kontakt med psykiatrin så började hon bara rabbla kring olika mediciner för att medicinera mitt tillstånd. Jag känner självklart redan till alla dessa och deras verkningar och när jag försökte meddela detta mottogs det som ohyfsat. Gör dig själv en tjänst och försök inte ens på kronan, du kommer bara känna dig mer nedslagen efter ett besök där och tappa all tro på att adekvat hjälp finns.