Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-01-14, 13:14
  #25
Medlem
ewmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackstalkern
Om ni båda seriöst tror att ett mobilföretag kommer att ta emot 3 st oregistrerade kontantkort som dom omöjligt kan se vem som är ägare på, byta ut dessa och sen returnera i en adress som står skriven i ett brev tillsammans med korten så är det inte direkt jag som är begåvningsförhindrad.

Nästa gång ni blir sur för att ni inte får någon hjälp, testa att söka hjälp på det sättet som man ska göra.
När kommenterade jag att jag anser att frifart tillvägagångssätt var korrekt? Återigen, din läsförståelse... jag blir förundrad!
Jag har aldrig sagt något om hans/hennes metod, men jag kanske ska förtydliga detta igen?
Citat:
Tror Flashbackstalkerns läsförmåga är något begränsad så bry dig inte om h*n så mycket....
Men jag kan trösta dig med att säga att jag fick nyss ett bra erbjudande från TRE, fick nyss prata med en kille som var insatt i situationen och fick både den hjälp och service jag efterfrågade.
Resultatet:
1 x Mobil (20GB surf - Fria samtal och SMS/MMS - 2 års garanti)
1 x Surfplatta (15GB surf - 2 års garanti)
1 x Högtalare från Harman/kardon
1 års fritt abonnemang på Deezer.
2 månaders gratis försäkring på telefon och surfplatta.
Summa: 614kr/mån
Plus att de strök min faktura för januari.

Känner mig nöjd.

Fortsätt du med din strategi om att folk "grinar" och hoppa hit och dit. Känner tyvärr att du inte har bidragit med ett enda dugg i den här tråden så förstår inte varför du envisas med att skriva gång på gång när din mentala kapacitet inte ger dig möjlighet att förstå det som skrivits i alla fall.
Citera
2016-01-14, 15:27
  #26
Medlem
Har mobilt abonnemang med tre. Ville skaffa en surfplatta också. Gick och gjorde det, försäljaren säger att jag kan lägga att välja surfplattans internet på mobilen om jag ville göra så och när jag ville. Skaffat fiber nu så tänkte att jag kopplar upp surfplattan på hemmets wiFi och slänger över plattans surf på mobilen. Ringde till Tre och ville ha hjälp med det. Men då kostade den tjänsten 69 kr i månaden vilket inte den äckliga bakåtslickat hår turken inte nämnde något om när jag tecknade avtalet! Jävla PATRASK! Aldrig mera tre
Citera
2016-01-14, 15:36
  #27
Avstängd
frifarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackstalkern
Om du skickar in 3 st oregistrerade kontantkort med ett handskrivet brev och kräver utbytta kort till valfri operatör, om du får 3 st nya kort i retur så kommer jag äta upp min hatt. Utan ketchup.

Du kan grina bäst du vill, ni får byta bolag när ni vill. Ingen bryr sig egentligen, men det är ni som grinar ut och smutskastar ett företag för att ni är för dum att förstå hur man tar kontakt med support.
jag har tidigare skickat in defekt mobil kontant simkort till tele2 en gång tidigare och förklarat felet , och 2v senare dök det upp ett nytt startpaket i min brevlåda i från dom , men detta va 3-4år sedan så ät din hatt du
Citera
2016-01-14, 15:49
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
jag har tidigare skickat in defekt mobil kontant simkort till tele2 en gång tidigare och förklarat felet , och 2v senare dök det upp ett nytt startpaket i min brevlåda i från dom , men detta va 3-4år sedan så ät din hatt du

Grattis, du måste haft en världsunik lösning med tanke på att dom inte ens har kontantkort.

Lycka till i er kamp mot Tre och andra operatörer, ni kommer upptäcka att alla är lika skrot och korn och ni kommer aldrig få special treatment för att ni är kund länge.
Citera
2016-01-14, 16:50
  #29
Medlem
partyboels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drenica28
Har mobilt abonnemang med tre. Ville skaffa en surfplatta också. Gick och gjorde det, försäljaren säger att jag kan lägga att välja surfplattans internet på mobilen om jag ville göra så och när jag ville. Skaffat fiber nu så tänkte att jag kopplar upp surfplattan på hemmets wiFi och slänger över plattans surf på mobilen. Ringde till Tre och ville ha hjälp med det. Men då kostade den tjänsten 69 kr i månaden vilket inte den äckliga bakåtslickat hår turken inte nämnde något om när jag tecknade avtalet! Jävla PATRASK! Aldrig mera tre

49 kronor, inte 69 kronor, rasistfjant. Försäljaren påvisade att du kan, men diskuterade ingen kostnad. Du kan köra en ferrari med, men det gör du inte kostnadsfritt. Du kan komma in på min krog med. Behöver jag upplysa om att vi har 100 kronor inträde? Du kan använda dig utav internetdelning som är kostnadsfritt ifall 49 kronor tär på din ekonomi.
Citera
2016-01-17, 23:31
  #30
Medlem
Skulle aldrig betala för att gå in på din krog! Och Nope pucko försäljaren sa 69! PS jag är invandrare själv, bara lite less på turkar som ljuger☺️😘
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback