• 4
  • 5
2016-01-23, 18:14
Medlem
WilYawns avatar
Kör själv en iMac 2010 som jag dubbelbootar med Mac OS och Windows 8.1
Har uppgraderat minnet till 12gb annars inget. Rullar på hur fint som helst
Citera
2016-01-24, 00:53
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan007
Dock får du inte en ny enhet om det är problem med din telefon, du får en utbytesenhet. Och det är ingen ny telefon. Been there, done that.

Faktum är att min utbytesenhet 3Gs hade en riktigt seg hemknapp. Den är helt omöjlig.

Dock behöll jag den ändå.

Kan man säga att en utbytesenhet är som en soda streamer patron?

När man köper en ny soda streamer så får man en ny och fräsch patron. När man går in och byter ut den så får man en som ser ut som att den minns vietnamkriget
Citera
2016-01-24, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Faktum är att min utbytesenhet 3Gs hade en riktigt seg hemknapp. Den är helt omöjlig.

Dock behöll jag den ändå.

Kan man säga att en utbytesenhet är som en soda streamer patron?

När man köper en ny soda streamer så får man en ny och fräsch patron. När man går in och byter ut den så får man en som ser ut som att den minns vietnamkriget

Det blir väl väldigt fel att säga så....? Då man faktist ser på en sodastream refilltub att denne begagnad. På en Apple refurbished kan du omöjligt skilja den från en helt ny visuellt. Om du upplever nåt problem med en sådan så har du ju fortfarande minst 3 mån (eller var det 6 mån?) garanti om din originalgaranti gått ut, eller samma garanti som din originalgaranti om det är längre kvar på den än det är på utbytesenheten. Så du skulle ha påtalat att hemknappen verkade seg.
Citera
2016-01-24, 10:46
Medlem
Har en Mac Mini och en MacBook Pro från 2011. Bytt hårddisken på Pro:n efter att den kraschade 2013. Fungerar nu utan problem, dock var jag inte nöjd med El Capitan därför ominstallerade jag Lion igen. Det går inte ihop med vissa program, men det är en sak jag får ta.
Senast redigerad av Cherrybeat 2016-01-24 kl. 10:49.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in