Efter att ha haft drömmar om att utbilda mig till ingenjör inser jag nu att jag har tagit vatten över huvudet på det tekniska basåret, jag sitter nu med endast en kurs avklarad av två sen i höstas och kommer få göra omtenta på de två kurser jag har nu i veckan, garanterat.
På min förra omtenta fick jag noll poäng och kommer antagligen få det på en av de här som ska göras i veckan.
Jag går inte på heltid på csn då jag ej har några veckor kvar på den gymnasiala kvoten och arbetar extra för att få ekonomin att gå ihop.
Nästa år ska jag läsa något helt annat då matematik inte är min grej och jag har inget självförtroende när det kommer till matematiken.
Vad tycker ni att jag ska göra nu?
Ska jag hoppa av skolan och fråga om jag kan arbeta fullt för att få ekonomin att gå ihop eller ska jag fortsätta med skolan och försöka klara de kurser jag kan och sedan flytta hem i maj?
Som jag har uppfattat det vid samtal med CSN och det jag har läst mig till så spelar det ingen roll hur många kurser jag klarar eller misslyckas med då högskolan är en annan kvot av veckor som tur är.
Man blir inte återbetalningsskyldig om man misslyckas med studierna va?
Behöver lite råd på vad jag ska göra så man kanske kan få lite skönare sömn