Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-11, 20:47
  #1
Medlem
Kan börja med att säga att jag var jävligt osäker över vart jag skulle posta detta så jag gjorde en vild chansning.

so the thing is att jag fick en Irig pro i julklapp, övernajs tänkte jag. Jag har en irig stomp sen tidigare som jag driver igenom min iphone 6 eller ipad air 2 beroende på om det är repa eller gig. Jag använder jamup och har även köpt Bias Fx som jag tänkte börja leka.

problemet är dock att signalen verkar förstörd eller svag. Tänkte inte på det när jag använde min gitarr mer än att jag fick lätt rundgång och att ljudet lätt lite "thumpy". Testade basen och hör direkt att signalen är skadad. någon som har haft något liknande problem?

Det är på både luren o ipaden så jag misstänker att det är irigen. jag kommer nog inte kunna skicka tillbaka den eftersom boxen är slängd sen i julas (vem fan behåller alla lådor man får egentligen?)
Citera
2016-01-11, 21:03
  #2
Medlem
så här i efterhand låter signalen lite distad också
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback