Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-12, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einsatzleiter
Vem säger det?
Blatten verkar ha 1400 kusiner syskon och släktingar, blir många negrer att gömma det.

Men farsan hans liknar inte en neger.
Citera
2016-01-12, 08:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Så pappan går ut i media snabbt för att kunna ljuga ihop en historia om att hans son är "offer" och har förlorat sin heder. Fy fan vad man mår illa.
För det kan ju inte ha varit media som kontaktade en chockad familj och babblade om att "ger bild" .. Det händer ju aaaldrig ... för rent pressetiskt skall man ju lämna chockade människor ifred ...
Citera
2016-01-12, 08:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Precis min tanke.
Dessutom, ska bli kul att se om Löfven tar flyget till Broby idag likt Trollhättan. Brottet är detsamma, bara ett mindre offer.
Patric Åberg borde ge sig ut i verklighetens skola, prata med svenska ungdomar som vet att en konflikt med en "Nyanländ" kan resulterar i döden då död är en normalitet för dessa arabbarn.
Nu väntar vi med spänning på att MSM ska gå ut med ursprung på GM.
Nej, brottet är verkligen inte detsamma.
I Trollhättan attackerades inte GM:s mobbare - utan helt oskyldiga på en skola han själv inte ens gått på ...
Citera
2016-01-12, 08:19
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli

Styvpappa.
Den biologiska pappan finns kanske kvar i Afrika?
Citera
2016-01-12, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Skolorna är väl kända för att ignorera samtliga varningstecken med tänkbar rasistisk vinkling. Öht är skolan undermålig t.ex på rapporterade mobbingfall eller gängtendenser.

Att skolan, som i flertalet fall leds av en aftonbladetläsande batikhäxa verkligen skulle GÖRA någonting åt rapporter om t.ex skickade sexbilder via snapchat finns inte på kartan.

Har skolorna också en agenda att tysta ner, ungefär som polisen?
Citera
2016-01-12, 08:21
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, brottet är verkligen inte detsamma.
I Trollhättan attackerades inte GM:s mobbare - utan helt oskyldiga på en skola han själv inte ens gått på ...

Du verkar insatt, hur vet du att det var GMs mobbare?
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Kommentar överflödig. Fy fan säger jag bara.

Ja, hedern skulle antagligen upprätthållas enligt denna video så familjen kunde blivit nöjd.

http://www.zerocensorship.com/t/uncensored-beheading-video/185382-isis-beheading-4-kurdish-peshmerga-soldiers-graphic-video#axzz3x0p0kHpa

Allt annat skulle såklart varit främlingsfientligt och krävt ett uttalande av Margot, Måna, eller Svetsar-Steffe.
Senast redigerad av Mullret 2016-01-12 kl. 08:24.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Så pappan går ut i media snabbt för att kunna ljuga ihop en historia om att hans son är "offer" och har förlorat sin heder. Fy fan vad man mår illa.

Ordet heder har jag sällan hört i mobbningssammanhang, kanske vanligt, men jag har nog aldrig hört det. Det får mig faktiskt att dra öronen åt mig och är mycket intresserad av den misstänktes version av händelsen.
Citera
2016-01-12, 08:31
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ordet heder har jag sällan hört i mobbningssammanhang, kanske vanligt, men jag har nog aldrig hört det. Det får mig faktiskt att dra öronen åt mig och är mycket intresserad av den misstänktes version av händelsen.
Mycket märkligt formulerat och kanske lite talande för synen på denna typ av konflikter i hemmamiljön..

Helt oavsett är det väldigt konstigt att AB gör snyftigt hemma-hos reportage hos förövarens familj redan samma dag.. Har inga minnen av att familjen Lundin fick fika med förstående murvel efter svärdandet i Trollhättan... Men Anton lyssnade ju på Rammstein så det är kanske inte riktigt samma sak...
Citera
2016-01-12, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli

Han är ifrån västra Syrien. De brukar ofta ha ljus hy och brunt hår och se ut som vilken sydeuropé som helst..
Citera
2016-01-12, 08:32
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY

Verkar som både pappan och Aftonbladet vill tona ner själva mordet som fö verkar planerat sedan lång tid tillbaka, och i stället få fram att det är helt ok för små ungar att kniva varandra om de är mobbade eller om vi nu ska använda det nya uttrycket liksom Aftonbladet få sin heder skändad
Fy fan vad sjukt att blaskan lägger ut en sådan intervju som ger legitimitet åt att kallsinnigt ta död på andra ungar om du säger ifrån om ett olämpligt beteende
Nu kommer GM att omhuldas av alla möjliga sociala insatser som indirekt signalerar att han inte gjort något fel utan själv är ett "offer"
ska bli intressant hur övriga media tänker vinkla mordet
Citera
2016-01-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Aftonbladet karaktärsmördar den dödade 15-åringen totalt här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22074760.ab

Såväl 14-åringens föräldrar som flera andra källor med insyn i utredningen uppger för Aftonbladet att den mordmisstänkte pojken var mobbad i skolan under en längre tid.

Skolan gjorde inget för att hjälpa honom och upprätta hans heder. I stället var min son tvungen att träffa 15-åringen varje dag i skolan. Det gjorde honom väldigt upprörd.

Det hela illustreras med en bild där en journalist sitter och antecknar med ett block, och man ser en (troligtvis skådespelare) person som ska föreställa pappan med ryggen mot kameran. Han har ett relativt ljushårigt och icke-MENA utseende.

Artikeln är uppseendeväckande. Stämmer detta, OK. Men om det inte stämmer och man utnyttjar en mördad 15-åring för att "inte spä på främlingsfientliga stämningar", då är det helt förjävligt.

Sedan när talar en arab sanning? Speciellt en muslimsk dito som skyddar en släkting. Hedertänket slår till direkt.. Givetvis ljuger han för att få sin lilla vidrige teling verka så oskyldig som möjligt. Detta är framtiden för Sverige. Vänj er. Och Aftonbladet kommer fortsätta ha en frontposition i osmakliga artiklar så länge blaskan finns. Vidriga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in