2017-03-23, 21:47
Medlem
Klassisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iaftondans
Eddie i Senaste programmet var otroligt intressant . Hrde att han pratat i ngon podd tidigare men vet inte vilken. Ngon av er som har mer info var jag kan hitta den?

Diamant Salihu(stavning) intervjuar ocks Eddie i sin podcast p expressen.
Citera
2017-04-19, 17:37
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
Jo men ska man anta att ovntade uttalanden r ett tecken p en psykopat som anvnder omvnd psykologi, d skulle man ju misstnka alla fr att va psykopater.

Sger man det som frvntas ses man som en psykopat som spelar sympatisk
Sger man inte det som inte frvntas r man en psykopat som frsker undvika klyschor fr att lta mer trovrd.

Javisst kan jag hlla med om att det inte lter orimligt att en hgutbildad mrdare skulle ha psykopatiska drag och noga ha tnkt ut vad han ska sga fr att det ska lta mest vertygande.

Men hans taktik fungerade d inte p mig. Jag reagerade p att han inte alls lt ngerfull nog. Skulle ha lttare att g p nn som spelade ngerfull p det klassiska viset och sa saker som "jag tnker p det hr varje dag" etc.

SUCK! Nej, alla blir inte misstnkta med det tankesttet men sitter man fngslad fr ett kallblodigt trippelmord s blir det ganska suspekt.
Citera
2017-06-18, 09:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Kul Pod. Men han skulle f med ngra fler riktigt tunga gubbar. Typ Oredan, Milan, tjock Steffe, Liam, Adali, Enander etc. ven fler frn Familjen eller ngot annat knt gng, maskeradligan, militrligan, gorbyrnarna
mm. Hoppa upp ett snpp med folk som kan bjussa p skrnor. Han borde ge ut ngra frgor i frvg s de som blir intervjuade hinner tnka till och minnas. Blir ju segt nr de inte minns eller inte kan bertta i detalj om ngot.
Citera
2017-06-19, 02:10
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Kul Pod. Men han skulle f med ngra fler riktigt tunga gubbar. Typ Oredan, Milan, tjock Steffe, Liam, Adali, Enander etc. ven fler frn Familjen eller ngot annat knt gng, maskeradligan, militrligan, gorbyrnarna
mm. Hoppa upp ett snpp med folk som kan bjussa p skrnor. Han borde ge ut ngra frgor i frvg s de som blir intervjuade hinner tnka till och minnas. Blir ju segt nr de inte minns eller inte kan bertta i detalj om ngot.

Pelosio verkade ha haft mycket spnnande uppdrag. Lt lite verdrivet. Vilket gng ledde han och vilken jugge jobbade han t?
Citera
2017-06-21, 18:19
Medlem
nojjmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Pelosio verkade ha haft mycket spnnande uppdrag. Lt lite verdrivet. Vilket gng ledde han och vilken jugge jobbade han t?

Pelosio verkar vara en bluff tyvrr. Ingen har ngonsin bekrftat hans historia svitt jag vet.
Bobbo Krulls frdomsprofil med Anders Granzon var ta mig tusan guld!

BK : "Du blir skev p starksprit"
AG : "Aah det e inge bra, starksprit e inge bra. Det r bttre att dricka l och vin"
BK : "r det boxarbrnnvin d eller?"
AG : "Ja men all...men vafan fr mycket starksprit r inte bra fr NN"
BK : "Det e juh svinbra, bara ren vodka"
AG : "Jo men inte fr MYCKET"
BK : "hepp"
AG : "nh"

haha
Citera
2017-06-21, 23:50
Medlem
mmas avatar
Han borde intervjua Sako. Han har ju varit med om en del sen hans karrir brjade nr han knivade ihjl en stackare nr han var 16.
Citera
2017-08-13, 12:00
Medlem
SDRMLMs avatar
Har precis brjat lyssna p podden och fastnat rejlt, dock knns det som vldigt ojmn kvalitet p avsnitten. Mina topp 3 r nog Johan Viktor, Juha Mulari och Andreas.

Vore kul att hra era favorier (topp3?), fr att slippa g p de som inte r vrda en lyssning...
Citera
2017-08-31, 01:29
Medlem
gundesvansomindians avatar
Man hr tydligt hur bgen Krull tnder p gangstrarna han intervjuar. Han lider ven av mindervrdeskomplex vilket gr att han mste hvda sig d och d genom att "trycka ner" den han intervjuar.

Bajsndigare lirare fr man leta lngt efter
Citera
2017-08-31, 18:37
Medlem
Isnatts avatar
Stngde av senaste avsnittet. r ingen ljudbg men det dr var respektlst mot lyssnare som fr ljudet rakt in i rat via lurar. Lt vrre n 2 konservburkar med ett snre emellan.
Citera
2017-09-19, 10:34
Medlem
I det senaste avsnittet ker Bobo till Vetlanda fr att intervjua en fd. lokal pundare. Riktigt trkigt avsnitt.
Vi fr hoppas att Raffa Pancamo intervjuas under Bobbos smlandsturn.
Citera
2017-10-30, 22:16
Medlem
Ngon som har ngra spnnande teorier om vem "C-M"s (som blir intervjuad i senaste avsnittet) pappa kan tnkas vara?
Citera
2017-10-31, 23:09
Medlem
Tycker att det r fr ojmn niv p denna pod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in