Har alltid gillat Bobbo och gillar podden, men kommande gster mste ppna sig mer. Bertta ngot saftigt fr fan, sitt bara inte och sg att du absolut inte str fr ditt frra liv, det vet vi redan eftersom du gtt med p att prata om det i offentligheten.
Skippa dom dr jvla "snabba frgorna" totalt ointressant. Bra mne men dligt utfr ven om man inte kan ngot annat n lska Bobbo. Vill veta hur mycket man tjnar p en bra/dlig vecka, om knasar dvs torskar, om intrna intriger osv.. Listan kan gras lng. Behvs steppas upp...
Jag har lyssnat p strre delen av frsta avsnittet men sedan har andra poddar kommit emellan. Det r vl lite intressant det hr, men tycker inte att ngot som sgs r speciellt ovntat eller s det blir inte mer n just "lite intressant". Jag menar allts att de svaren Krull fr p sina frgor ofta r ganska frutsgbara. I alla fall frn det lilla, lilla jag hrt hittills. Det r dock inte s konstigt eftersom gsten antagligen vill framst som vettig och det r tydligt vad som r ett vettigt svar p olika frgor.
Nej men jag ska lyssna vidare, bde p det hr avsnittet och flera. Har s oerhrt lite koll p den hr vrlden. Har kanske hrt namnet Daniel Webb men inte mer n s. Patrick Huisman r ett helt oknt namn fr mig, men gullig bild med lammet.
Efter andra avsnittet s str jag fortfarande fast vid mitt frra inlgg. Huismans svar p alla frgor r inlindade i silke och hlls p en armlngds avstnd som en skitpse. Bobbo frsker ju verkligen men satan vad torra bda gsterna har varit. Vi vill inte veta hur du r nu, vi vill veta hur du var d.
Hrt delar av de frsta tv avsnitten och de levde tyvrr inte riktigt upp till mina frvntningar. Bobbo frsker dra ut historier ur gsterna ("ge ett exempel") som tyvrr verkar ovilliga att bertta s mycket. Att hra hur ngon relativt oknd mnniska definierar respekt r inte srskilt intressant. Kan nog bli ngot, men behver mer ppna gster.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!