Citat:
Ursprungligen postat av
LameBull
Hejsan Chang!
Bra jobbat å allt det där.
Nu vill jag ställa ett par personliga frågor till Dig.
Hur mår Du? Hur mycket har Du sovit de senaste dagarna? Stressnivån lär ju vara rätt så hög kan jag tänka mig.
Kudos!
Hej!
Jag är en sådan där människa som kan drabbas av vad jag tror är panikångest. En gång fick ambulansen plocka upp mig, då hade jag en puls på 225 (vilket inte ska vara möjligt, men det var vad deras instrument visade).
Givetvis har det stundtals varit ytterst nära att hamna i det läget igen, så är det. Igår fick jag lägga mig i sängen och andas i kudden i en timme för att hålla det i schack. Det blir lite så när alla svenska medier blåser på att man är Putin-agent, högerextremist och fan vet vad. Folk hör av sig och undrar vad som händer (alltså folk som känner mig, men inte har koll på hur medier funkar – de tror ju någonstans att det kan vara sant).
Det tar såklart på psyket att behöva förklara samma saker om och om igen.
Så ja, det har bitvis varit dålig och ibland ingen sömn senaste dagarna. Men jag biter ihop, tar det lugnt, försöker tänka på annat. Jag käkar inga mediciner eller någonting, så jag får brottas med det där själv.
Men som med allt annat, det är bara att bita ihop och inte ge sig. Vilket jag aldrig gör!
/Chang