2016-07-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helblodsprinsen
ohfyfan det var inte ndigt!

Men vad kan jag isfall ha glmt att skicka in? Jag har inte gjort ngra aktieaffrer under 2015 och jag ndrade inga av uppgifterna... knns skumt om jag skulle vara under granskning.
Du har kanske glmt att redovisa dina bostadsaffrer, de som gr 500k plus per affr?
Citera
2016-07-15, 11:57
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Du har kanske glmt att redovisa dina bostadsaffrer, de som gr 500k plus per affr?
Haha dr kom den. Verkar vara en terkommande hobby du har- att sitta och grva i medlemmars tidigare inlgg och frska visa dig duktig. Lika patetiskt varje gng, men underhllande.

Nej, jag har sktt min deklaration som jag ska.
Citera
2016-07-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helblodsprinsen
Haha dr kom den. Verkar vara en terkommande hobby du har- att sitta och grva i medlemmars tidigare inlgg och frska visa dig duktig. Lika patetiskt varje gng, men underhllande.

Nej, jag har sktt min deklaration som jag ska.
Grver jag i andras inlgg? Nt exempel?
Citera
2016-07-15, 12:15
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Grver jag i andras inlgg? Nt exempel?
Nu vill ju inte jag brja grva i dina inlgg, pysslar inte med snt.

Men ja jag har lagt mrke till det.
Citera
2016-07-16, 02:57
Medlem
Skickade in den 9 juni, kan jag rkna med att f pengarna i augusti? Vad r det som avgr nr jag fr pengarna?
Citera
2016-08-15, 04:59
Medlem
moment-of-truths avatar
Hoppas cashen kommer idag och inte p Fredag, ej heller i September... *hller tummarna*
Citera
2016-08-15, 22:10
Medlem
barcavadannarss avatar
Jag deklarerade och skrev in mitt bankkonto hos skatteverket i fredags. Hur mycket kommer jag behva betala tillbaka och nr fr jag pengarna?
Citera
2016-08-17, 18:37
Medlem
Dom lr dra av summan direkt fr att den inkom frsent, men tror det r 1500kr
Citera
2016-08-17, 21:54
Medlem
moment-of-truths avatar
nr fan kommer pengarna????????????
Citera
2016-08-17, 21:59
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barcavadannars
Jag deklarerade och skrev in mitt bankkonto hos skatteverket i fredags. Hur mycket kommer jag behva betala tillbaka och nr fr jag pengarna?

Hur fan vill du ngon ska veta vad du eventuellt fr tillbaka p skatten eller om du fr betala in mer skatt? Om du deklarera br du sjlv veta vad du fr fr slutskatt och vad du har betalt in.
Om du menar vilka avgifter du fr betala fr att du deklarerat frsent s sk p skatteverkets hemsida s fr du korrekt information....
Citera
2016-09-12, 14:14
Medlem
moment-of-truths avatar
skatteverket ljg fr mig.
ringde frra veckan fr att kolla nr jag skulle f tebax skatteterbringen, fick som svar att det skulle komma senast i brjan p denna vecka..
ringer idag fr o frga vad som hnder.. ja d finns det ingen handlggare alls som har hand om min deklaration.. kan be om pskyndning av terbetalning men de trodde hon ej skulle g..
hon ville veta namnet p vem som sa att jag skulle f cash, men det vet jag ju inte d de bara presenterar sig med frnamn.

s nu skulle hon lmna det vidare till sin chef fr utredning.. men det lggs vl p hg o glms bort.
jvla myndigheter som far med osanning. jag kan inte vnta till december fr mina cash som ni hller i. jvla idioter, pajaser!!!!!!!!
Citera
2016-09-14, 11:11
Medlem
moment-of-truths avatar
terigen lgner....
Mitt rende skulle prioriterats, snackade med dem idag och de kollade upp det - det var inte prioriterat ht. Tack Skatteverket fr att ni ljuger fr mig, jvla idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in