2016-06-08, 09:37
Medlem
Klarabella79s avatar
Ni som har Nordea, kolla efter kl.12 s kommer pengarna in fast det str 9:e juni. Alltid varit s p mitt iaf.
Citera
2016-06-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Ni som har Nordea, kolla efter kl.12 s kommer pengarna in fast det str 9:e juni. Alltid varit s p mitt iaf.

I ett kluster av mrker, r detta inlgg som ett liten strimma solljus....
Citera
2016-06-08, 09:43
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceman
I ett kluster av mrker, r detta inlgg som ett liten strimma solljus....

Ja, har alltid varit s fr mig Samma i frra veckan nr jag fick en bankgiroinsttning. Sg summan p morgonen att den skulle komma in dagen efter. Men efter 12 hade jag ftt in det.

Lycka till med din terbring
Citera
2016-06-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Ja, har alltid varit s fr mig Samma i frra veckan nr jag fick en bankgiroinsttning. Sg summan p morgonen att den skulle komma in dagen efter. Men efter 12 hade jag ftt in det.

Lycka till med din terbring

hehe tack...
Citera
2016-06-08, 09:56
Medlem
D-Trixs avatar
r vldigt frvirrad nu, d detta r frsta gngen jag deklarerar. Jag har varit sjukskriven hela frra ret och drfr har jag endast betalat skatt nr jag ftt min sjukfrskring. Dock stod det "preliminr skatteutrkning: 2345kr". Jag lmnade in min deklaration vldigt tidigt, och via hemsidan, s jag br va en av dem som fr pengarna tidigt.

Nr jag kollar mitt skattekonto p hemsidan str det bara "Saldo: 151kr" och inget annat. Inga avdrag eller s, bara det saldot. Vad innebr detta?
Citera
2016-06-08, 10:00
Bannlyst
Jag var tidig med att deklarera ir. Nr kan terbringen trilla in? Har Handelsbanken.
Citera
2016-06-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-Trix
r vldigt frvirrad nu, d detta r frsta gngen jag deklarerar. Jag har varit sjukskriven hela frra ret och drfr har jag endast betalat skatt nr jag ftt min sjukfrskring. Dock stod det "preliminr skatteutrkning: 2345kr". Jag lmnade in min deklaration vldigt tidigt, och via hemsidan, s jag br va en av dem som fr pengarna tidigt.

Nr jag kollar mitt skattekonto p hemsidan str det bara "Saldo: 151kr" och inget annat. Inga avdrag eller s, bara det saldot. Vad innebr detta?

Str det inga transaktioner under skattekontot ?

Preliminr skatteutrkning r inte det belopp du fr tillbaka
Citera
2016-06-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevileyes
Jag var tidig med att deklarera ir. Nr kan terbringen trilla in? Har Handelsbanken.

r dom utbetalda enligt skattekontot s denna vecka
Citera
2016-06-08, 10:14
Medlem
Nordea -ser insttning imorn nu.
Citera
2016-06-08, 10:33
Medlem
Queen-Obscences avatar
Kan se en kommande verfring fr imorgon Tjoho! Har Nordea.
Citera
2016-06-08, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilk
Jag har ocks Swedbank och brukar f dem den andra dagen, dvs idag, p eftermiddagen. Ingen fr pengar under natten, utan bankerna brukar ha 3-4 slpp under dagen, efter lunch.

Okej fan vad bra d fr man nstan hoppas p att pengarna r inne efter lunch. Har fr mig att vid tidigate utbetalningar frn exempelvis myndigheter eller liknande s har jag alltid kunnat se utbetalningen som kommande och brukar d oftast f pengarna efter midnatt men det gller nog troligen inte skattepengarna. Hoppas p pengar idag kommer fr frsta gngen f tillbaks istllet fr att betala.
Citera
2016-06-08, 10:55
Bannlyst
P appen str det att pengarna ska ha varit utbetalda den 4/6-2016 r det s hos er med eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in