2016-06-08, 09:37
Medlem
Klarabella79s avatar
Ni som har Nordea, kolla efter kl.12 så kommer pengarna in fast det står 9:e juni. Alltid varit så på mitt iaf.
Citera
2016-06-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Ni som har Nordea, kolla efter kl.12 så kommer pengarna in fast det står 9:e juni. Alltid varit så på mitt iaf.

I ett kluster av mörker, är detta inlägg som ett liten strimma solljus....
Citera
2016-06-08, 09:43
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceman
I ett kluster av mörker, är detta inlägg som ett liten strimma solljus....

Ja, har alltid varit så för mig Samma i förra veckan när jag fick en bankgiroinsättning. Såg summan på morgonen att den skulle komma in dagen efter. Men efter 12 hade jag fått in det.

Lycka till med din återbäring
Citera
2016-06-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Ja, har alltid varit så för mig Samma i förra veckan när jag fick en bankgiroinsättning. Såg summan på morgonen att den skulle komma in dagen efter. Men efter 12 hade jag fått in det.

Lycka till med din återbäring

hehe tack...
Citera
2016-06-08, 09:56
Medlem
D-Trixs avatar
Är väldigt förvirrad nu, då detta är första gången jag deklarerar. Jag har varit sjukskriven hela förra året och därför har jag endast betalat skatt när jag fått min sjukförsäkring. Dock stod det "preliminär skatteuträkning: 2345kr". Jag lämnade in min deklaration väldigt tidigt, och via hemsidan, så jag bör va en av dem som får pengarna tidigt.

När jag kollar mitt skattekonto på hemsidan står det bara "Saldo: 151kr" och inget annat. Inga avdrag eller så, bara det saldot. Vad innebär detta?
Citera
2016-06-08, 10:00
Bannlyst
Jag var tidig med att deklarera iår. När kan återbäringen trilla in? Har Handelsbanken.
Citera
2016-06-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-Trix
Är väldigt förvirrad nu, då detta är första gången jag deklarerar. Jag har varit sjukskriven hela förra året och därför har jag endast betalat skatt när jag fått min sjukförsäkring. Dock stod det "preliminär skatteuträkning: 2345kr". Jag lämnade in min deklaration väldigt tidigt, och via hemsidan, så jag bör va en av dem som får pengarna tidigt.

När jag kollar mitt skattekonto på hemsidan står det bara "Saldo: 151kr" och inget annat. Inga avdrag eller så, bara det saldot. Vad innebär detta?

Står det inga transaktioner under skattekontot ?

Preliminär skatteuträkning är inte det belopp du får tillbaka
Citera
2016-06-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevileyes
Jag var tidig med att deklarera iår. När kan återbäringen trilla in? Har Handelsbanken.

Är dom utbetalda enligt skattekontot så denna vecka
Citera
2016-06-08, 10:14
Medlem
Nordea -ser insättning imorn nu.
Citera
2016-06-08, 10:33
Medlem
Queen-Obscences avatar
Kan se en kommande överföring för imorgon Tjoho! Har Nordea.
Citera
2016-06-08, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilk
Jag har också Swedbank och brukar få dem den andra dagen, dvs idag, på eftermiddagen. Ingen får pengar under natten, utan bankerna brukar ha 3-4 släpp under dagen, efter lunch.

Okej fan vad bra då får man nästan hoppas på att pengarna är inne efter lunch. Har för mig att vid tidigate utbetalningar från exempelvis myndigheter eller liknande så har jag alltid kunnat se utbetalningen som kommande och brukar då oftast få pengarna efter midnatt men det gäller nog troligen inte skattepengarna. Hoppas på pengar idag kommer fär första gången få tillbaks istället för att betala.
Citera
2016-06-08, 10:55
Bannlyst
På appen står det att pengarna ska ha varit utbetalda den 4/6-2016 är det så hos er med eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in