Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Det viktiga är hur folk röstar. Sjuk-klövern måste hamna i minoritet. Det kommer krävas mycket lidande innan vårt folk att når dit. Men det är fortfarande möjligt.
Det ÄR viktigt att rösta rätt, men jag tror inte att det räcker.
I början utav den senare halvan så kom det ca 10 000 invandrare i veckan, ungefär i november så sjönk siffran till runt 5000 invandrare i veckan. Regeringen räknar med att lika många illegala kom in samtidigt och som nu lever i Sverige utan att någon har någon som helst koll på dem.

SD vill inte stoppa invandringen eller skicka hem någon. De vill ha ner invandringen på en nivå utav 10% av vad vi tar emot idag, men jag anser att skadan definitivt redan är skedd.
Sen så känns SD faktiskt mera som en kontrollerad opposition iom sitt Israel vurmande samt att flera höga inom SD är just judar.

Om vi hade kunnat göra någon skillnad med att rösta så hade det varit olagligt.
Senast redigerad av nsbm 2016-01-08 kl. 23:31.
Citera
2016-01-08, 23:35
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
SD vill inte stoppa invandringen eller skicka hem någon. De vill ha ner invandringen på en nivå utav 10% av vad vi tar emot idag, men jag anser att skadan definitivt redan är skedd.

Ja, fast ännu är det ingen katastrofal skada. Jag vill nog påstå att nära hälften av de som kom nu under hösten inte kommer att få stanna här, de kommer att få ett utvisningsbeslut.

Vad som däremot är allvarligt att den svenska folkgemenskapen eroderas. Om den försvinner är vi körda på riktigt.
Citera
2016-01-08, 23:37
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Så vad gör ni i dagsläget?
Vad kommer ni att göra i framtiden?
Vad borde vi göra?
Vad är det som krävs för att det ska bli någon ordning på Sverige i första hand och Europa i andra?

Det ena utesluter väl inte det andra. Sociala medier har ett betydligt större genomslag än att stå med något plakat ute på stan eller vad alternativet nu är. Engagera sig politiskt? Jag har ett riktigt jobb att sköta och alla partier är iaf skit.

Jag diskuterar med så många som möjligt, både på nätet och i verkliga livet och det är väl så långt det kommer sträcka sig, utöver att rösta med fötterna om det skiter sig för mycket.

Vad vi borde göra? Agerat för 20 år sedan. Idag kan vi bara stänga gränserna, frysa utdelning av PUT och medborgarskap utom för de som har dokumenterat vitt arbete och prickfritt förflutet samt tillämpa ovillkorlig utvisning för alla brott grövre än felparkering. Men det kommer ju inte hända.

Vad som krävs för ordning? Livlig fantasi? Kommer inte bli någon ordning, bara ökad oordning. Inte ens inhemska svenskar eller européer är ju särskilt överens om hur Sverige eller Europa bör se ut. En stor andel verkar vilja ha öppna gränser, allt åt alla och död åt vita män. Svårt att se att det skulle kunna råda någon sorts harmoni när vi tillåtits glida så långt ifrån varandra ens utan alla andra särintressen i form av religiösa och etniska minoriteter som kräver sin rätt och sina behov.
Senast redigerad av tryggtochbra 2016-01-08 kl. 23:47.
Citera
2016-01-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobartMuddy
Problemet med att ha mainstream-media som fiende är att inga symbolhandlingar får avseed effekt, i och med att man inte får förmedla sitt eget budskap.
Att skriva på internet blir därmed bättre än att demonstrera, t.ex.

Även mer konkret aktivism undermineras, låt säga att man skulle göra blockader av migrationsverkets lokaler för att förhindra att utlänningar söker asyl. I slutändan blir det ändå bara en tidningsartikel där aktivisterna kommer beskrivas som nazister och debatten kommer handla om hur vi ska utbilda bort "hatet".
Ja precis, men folket idag är inte så PK som vi tror, det handlar bara om att det är bara de som får komma till tals i medier. Alla vet dock att vem som helst som råkar kritisera invandringen, israel/islam eller homolobbyn kommer att utsättas för öknamn och reaktionen kommer att vara kraftigt överdriven. Vi tror för illa om det svenska folket för även VI har blivit hjärntvättade!
Vi är hjärntvättade på det sättet att vi tror att vi är ensamma om att ha förmågan att se att det här landet är på väg åt helvete, men så är inte fallet. Jag skulle tro att vi är i STOR majoritet faktiskt!

Så startas det exempelvis demonstrationer med bra talare, både män och kvinnor runt om i landet så kommer de att få uppmärksamhet, i början en negativ från media (som faktiskt är fienden) men iom att de fortsätter och för fram bra och vettiga budskap så kommer folket att bli mer och mer positiva till dem och fler och fler kommer att ansluta sig.

Anledningen till att varenda lite jävla skit vänsterdemo, kärleksbombning och liknande drar folk är för att de har "professionella" demonstranter, alltså i den bemärkelsen att det är deras "jobb". Samma folk åker land och rike och utför sina aktioner och i varje stad så har de en grupp som ansluter sig samt drar med sig lite strö folk runtomkring.
De flesta inom media är MP, S eller V, därför syns dem.
Men i Sverige bor det svenskar. Svenskar som värnar om sitt eget och sin familj, släkt och vänner. Vi är folket och vi är starka.

Edit: Polen hade sin största demonstration någonsin i november emot invandringen, över 100 000 personer påstår dem. Västerländsk media har dock hållit käften om allt i hoppa. Var demonstrationen då helt onödig? Nej, Polen har exempelvis nu satt stopp för den invandringen som de prackas på.
Citat:
EU arbetar för att fördela ut 160 000 asylsökare som tagit sig in i Italien och Grekland till övriga EU-länder.

Efter terrordådet i Paris säger nu regeringen i Polen att det inte är politiskt möjligt för dem att ta emot några av asylsökarna som EU vill pracka på landet.
Samt
Citat:
Förra veckan röstades en ny lag igenom i det polska parlamentet som ska underlätta för regeringen att byta ut personer som sprider marxistiska och antipolska värderingar i statlig media.

Lagen, som nu endast har att undertecknas av landets president, har lagts fram inför det polska parlamentet av det nya regeringspartiet, det nationalkonservativa Lag och Rättvisa. I korthet är lagen till för att skapa balans gentemot den privatägda median som man menar sprider ensidigt liberala värderingar. Detta för att underlätta processen att avsätta chefer inom statlig media som man menar sprider kulturmarxism och ersätta dem med nya som istället står upp för traditionella polska värderingar.

Den polska utrikesministern Witold Waszczykowski, försvarade den nya lagen inför en “chockad” reporter från den tyska tidningen Bild:

— Det är som att världen är riggad efter en marxistisk modell som automatiskt måste utvecklas åt ett enda håll – en ny blandning av kulturer och raser, en värld av cyklister och vegetarianer, som bara använder förnybar energi och bekämpar all form av religion, sa han.
https://www.nordfront.se/ny-lag-i-polen-ska-rensa-upp-bland-kulturmarxister-i-statlig-media.smr
(flera källor finns på sidan om de inte duger)

http://www.snopes.com/poland-march-refugees/
Även Slovakien har satt ett stopp, dock bara för muslimskainvandringen
Senast redigerad av nsbm 2016-01-09 kl. 00:12.
Citera
2016-01-09, 00:10
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Exakt, men om snöbollen väl börjar rulla...
Men den kommer aldrig börja rulla för alla svenskar är fega pissluffare som inte vågar stå upp. Vi kommer skänka bort skiten till mena och börja om i Norge.

Gör något konstruktivt istället för att whina på Flashback. Organisera er. Dra ditt jävla strå till stacken.
Senast redigerad av TruckUrban 2016-01-09 kl. 00:13.
Citera
2016-01-09, 00:40
Medlem
Citat:
Just det, en tjej kompis skrev så på sin facebook

Jag tycker att det var ett ganska träffsäkert inlägg utav henne och antagligen så är vi många som kommer att ta kollektivt självmord på grund av skammen..
Men just det, att man skriver kritiskt angående invandringen på nätet är väl det första steget till att faktiskt göra något kreativt. Ja, vi bildar opinion och vi blir fler och fler hela tiden, men hur länge kommer folk bara att skriva sina åsikter? När måste vi ta tag i allt och gå till handling?
Tittar man på dagens Sverige och ute i Europa så är det mycket som tyder på att läget kommer att bli mycket sämre än det blir bättre. Vi kanske inte ens får vara med om det utan det blir våra barn som kommer att få skörda det vi har sått.

Så vad gör ni i dagsläget?
Vad kommer ni att göra i framtiden?

Vad borde vi göra?
Vad är det som krävs för att det ska bli någon ordning på Sverige i första hand och Europa i andra?

Ordnat jaktlicens
Bunkra 300 magnum -ammunition och köpa mig en safe zone i innersta, mörka norrland.

När inbördeskriget är ett faktum kommer jag att bli Sveriges Vasilij Zajtsev.
Citera
2016-01-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Men den kommer aldrig börja rulla för alla svenskar är fega pissluffare som inte vågar stå upp. Vi kommer skänka bort skiten till mena och börja om i Norge.

Gör något konstruktivt istället för att whina på Flashback. Organisera er. Dra ditt jävla strå till stacken.

Jag förstår ärligt talat inte vad ni svenskar håller på med. Tar in massa apfolk från MENA som rent ut sagt spottar på er.
Citera
2016-01-09, 01:15
Medlem
ChrisOhoys avatar
Kanske börjar bli dags för en revolution på riktigt innan fel revolution står för dörren. Frågan är dock om det är lagligt att avsätta regeringen genom en folklig revolution... Att ens starta en sådan process kräver planering; den planering som krävs är förmodligen reglerad i lagboken "uppvigling".. Frågan är om man kan ansöka om att få göra en revolution... Skulle inte förvåna mig.
Citera
2016-01-09, 01:27
Medlem
nedboys avatar
Att få snöbollen i rullning kan förändra mycket. Se bara i Tyskland där de har fått igång snöbollen med Pegida? I deras tåg går många tusentals och demonstrerar mot islam. Här lyckas man bara få ihop 3-4 stycken.
Citera
2016-01-09, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4598gj45
Man måste ha ett antal personer som är villiga att lida för att få snöbollen rullande. Det här är pissfega Sverige vi pratar om. Ingen kommer att ta första steget.

Den börjar nog rulla på rätt bra snart av sig själv skulle jag tro, med tanke på alla flyktingbarn (läs araber och negrer avsett ålder) som kommer och alla som redan finns här. Alldeles för stora andelar utav dom som har ett alldeles för djuriskt beteende för att det ska vara kompatibelt med västvärlden i längden.

Sen finns ju IS med och all deras propaganda som jag tror tilltalar denna alldeles för stora andel en hel del, och det skulle inte förvåna mig det minsta om en konsekvens utav det var det man såg i Köln, Kalmar, Helsingfors m.m på nyårsaftonen, mycket värre lär det tyvärr bli innan det blir bättre är jag rädd för.
Citera
2016-01-09, 01:39
Medlem
Christopher.s avatar
Om ni pratar revolution så är Ukraina ett bra exempel hur det går till, den här regeringen har stöd av ca 1/4 av befolkningen och inom S är ca hälften missnöjda.
Citera
2016-01-09, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Om ni pratar revolution så är Ukraina ett bra exempel hur det går till, den här regeringen har stöd av ca 1/4 av befolkningen och inom S är ca hälften missnöjda.

Det där får du nog utveckla lite mer så det blir begripligt. Menar du att vi ska blanda in en främmande makt i våra inrikesproblem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in