Citat:
Ursprungligen postat av
mittfosterland
Man kan kalla det pissfegt om man vill eller inse att du kanske har helt fel. Hatet ni sprider är värre för våra barn och barnbarn. Dina domedagsprofetior låter som ren och skär propagandasvammel.
Idag juli 2016 måste man vara vaksam om muslimer är i närheten, inte prata politik, om demokrati, yttrandefrihet, mänskliga rättigheter eller Islamism, inte vara kritisk för då är risken mycket stor att en IS sympatisör går till attack.
Det fick jag för två dagar sedan reda på av en kristen libanes, det går inte längre sitta på biblioteket i min stad och diskutera som vanligt, det går inte sitta på fiket på ICA Maxi och diskutera för det bor 40 IS sympatisörer i min stad och de ockuperar maxi och Biblioteket.
Det dödliga våldet har sedan förra året ökat markant berättar idag Sveriges Radio, den rapport som kom förra året att det dödliga våldet minskat stämmer inte för förra året, precis som jag och många andra misstänkte.
Det är mord begångna av endast invandrare som ökat kraftigt, gäng våld och utfört av nytillkomna.
Sverige håller på och bli ett mycket farligt land och det är fan i mig inget propagandasvammel