Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2016-07-17, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Man kan kalla det pissfegt om man vill eller inse att du kanske har helt fel. Hatet ni sprider är värre för våra barn och barnbarn. Dina domedagsprofetior låter som ren och skär propagandasvammel.

Idag juli 2016 måste man vara vaksam om muslimer är i närheten, inte prata politik, om demokrati, yttrandefrihet, mänskliga rättigheter eller Islamism, inte vara kritisk för då är risken mycket stor att en IS sympatisör går till attack.
Det fick jag för två dagar sedan reda på av en kristen libanes, det går inte längre sitta på biblioteket i min stad och diskutera som vanligt, det går inte sitta på fiket på ICA Maxi och diskutera för det bor 40 IS sympatisörer i min stad och de ockuperar maxi och Biblioteket.

Det dödliga våldet har sedan förra året ökat markant berättar idag Sveriges Radio, den rapport som kom förra året att det dödliga våldet minskat stämmer inte för förra året, precis som jag och många andra misstänkte.
Det är mord begångna av endast invandrare som ökat kraftigt, gäng våld och utfört av nytillkomna.

Sverige håller på och bli ett mycket farligt land och det är fan i mig inget propagandasvammel
Citera
2016-07-17, 19:29
Medlem
Aurochss avatar
Att skriva kritiskt på internet* är väl ingenting att fnysa över? I stort sett varenda Svensk har tillgång till internet och de flesta når nog fler människor genom social media än vad de skulle göra genom att stå och hojta på ett torg. Vad mer än att säga sitt och bojkotta slaskmedia kan man gör utan att bryta mot lagen? Att engagera sig politiskt bara för att få expo och annat våldsamt vänsterpack efter är ju knappast ett alternativt för de flesta och även om man hade kunnat leva under konstant hot så finns det ju inget parti värt att engagera sig i.

*Med sitt eget namn, inte enbart under pseudonym på flashback.

Jag varnade för utvecklingen, jag röstade emot den och jag fick andra att rösta emot den. Det är mer än 95% av Sveriges befolkning gjorde så jag har ingenting att skämmas för.
Citera
2016-07-17, 20:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Vi kommer vara många som nu kommer få till svars och ha som enda försvar "men jag skrev kritiskt på nätet!". Situationen är väl dock till vårt försvar nu rätt unik, förr respekterade våra politiker folkviljan numera skiter de i den. Det är typ och aldrig varit som lögnen om 87% för denna skit.
Citera
2016-07-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Just det, en tjej kompis skrev så på sin facebook

Jag tycker att det var ett ganska träffsäkert inlägg utav henne och antagligen så är vi många som kommer att ta kollektivt självmord på grund av skammen..
Men just det, att man skriver kritiskt angående invandringen på nätet är väl det första steget till att faktiskt göra något kreativt. Ja, vi bildar opinion och vi blir fler och fler hela tiden, men hur länge kommer folk bara att skriva sina åsikter? När måste vi ta tag i allt och gå till handling?
Tittar man på dagens Sverige och ute i Europa så är det mycket som tyder på att läget kommer att bli mycket sämre än det blir bättre. Vi kanske inte ens får vara med om det utan det blir våra barn som kommer att få skörda det vi har sått.

Så vad gör ni i dagsläget?
Vad kommer ni att göra i framtiden?
Vad borde vi göra?
Vad är det som krävs för att det ska bli någon ordning på Sverige i första hand och Europa i andra?

Roligt när man strävar efter att vara en i skocken för att man är rädd för att stå för sina åsikter.
Citera
2016-07-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilanapak
Roligt när man strävar efter att vara en i skocken för att man är rädd för att stå för sina åsikter.
Det är det som är tanken med PK`ìsmen, att tvinga folk att tycka samma sak som etablissemanget. Gör man inte det så ska man hängas ut och bespottas. I vissa fall blir påtryckningarna så hårda att personer tvingas att lämna sina arbeten eller skolor.
Citera
2016-07-30, 18:00
Medlem
FlamingBacons avatar
Gör inget annat än att skriva sura inlägg på Flashback. Jag värderar mitt liv högt nog för att undvika försämrad livskvalité för att kämpa för svenskarna, där en förkrossande majoritet hatar mig, och i bästa fall ser mig som en skatteslav, och med största sannolikhet en fiende som staten bör förfölja och förtrycka. Jag tror att alla som inser hur verkligheten ser ut bör göra det rationella valet att se till sig själv och de man faktiskt bryr sig om.

Vi ser för övrigt redan hur de socioekonomiska skillnaderna i Sverige ökar, Sydafrika eller USA är bilden av framtiden, och nu gäller det att köpa sig och inte beblanda sig med med mörka massan.

Frågan är snarare, varför är det bara människor som mig som pådyvlas kollektivt ansvar och förväntas rädda förrädarna från deras egen dumhet?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in