2016-01-08, 13:04
Medlem
Tips på bettingsidor där man kan stänga sitt spel oavsett om det är livespel eller lagt innan matchen? Jag vet att Bet365 har detta, men jag stängde mitt konto hos dem för ett par år sedan. Jag spelar idag på Unibet men det går endast att stänga spelet om det är livespel. Vilka sidor har i övrigt bäst odds inom sport?

Tack på förhand
Citera
2016-01-08, 18:08
Bannlyst
Jag kan varmt rekommendera Expekt, där spelar jag själv. Spelar mest på Expekt,Unibet,Pinnacle och då Bet365 då och då gillar inte Bet365 längre.

Fördel med Expekt är ju att du har som start 1000kr riskfritt spel, du sätter in alltså 1000kr och får spela en kupong för det, (du måste välja fler än 1 match och med minst tre utfall, står under villkoren allting) går den inte in, så får du tillbaks 1000kr på saldot att fortsätta spela för. Går den in då har du din vinst. Enligt mig ett perfekt och riskfritt sätt att tjäna allt över det dubbla det vill säga 2 tusen till närmare 20-100k om man vet vad man gör och har turen i bakfickan. Med andra ord utnyttja detta, även om du inte tänker spela vidare på Expekt.

Unibet har sina bonusar med vilket du säkert vet om oftast 100% insättningsbonusar, 250kr blir 500kr, woho no big deal på den egentligen. Och de har ändå rätt bra utdelning.

Pinnacle, väldigt bra med, föreslår du kollar efter själv.

Bet 365, dyster och tråkig hemsida egentligen, med inte alls så bra odds, föredrar Unibet, då man får mer i utdelning.
Citera
2016-01-08, 19:08
Medlem
Tack för svaret! Ska absolut prova Expekt men vet du om det finns andra sidor likt Bet365 som ger dig möjligheten att stänga spel (cash out)?
Citera
2016-01-10, 13:53
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niko15
Tack för svaret! Ska absolut prova Expekt men vet du om det finns andra sidor likt Bet365 som ger dig möjligheten att stänga spel (cash out)?

Finns det ingen term för denna funktion?
Citera
2016-01-10, 13:55
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Finns det ingen term för denna funktion?
googla "cashout", betfair.com, betway, paddypower, fulltilt mm etc har det oxå
Senast redigerad av KTK 2016-01-10 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in