• 1
  • 2
2016-01-07, 23:13
Medlem
Den skamlöses avatar
Har just sett stå-upp showen En skam för Sverige med Magnus Betnér och Zoran Ismail på Kanal 5. För er som missade den rekommenderar jag varmt reprisen som går 00:10 natten till lördag (9/1) på Kanal 5.

Den kanske kan ge en tankeställare till alla rasister här på Flashback och annorstädes. Titta på den!
Citera
2016-01-07, 23:14
Medlem
Sebzors avatar
Tankeställare? Man blir ju spyfärdig. En riktig PK dynga är vad det är.
Citera
2016-01-07, 23:17
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Tankeställare? Man blir ju spyfärdig. En riktig PK dynga är vad det är.

Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2016-01-07, 23:21
Medlem
Cornholio.s avatar
Jag det var en sådan stor tankeställare för mig att jag numera vill att svenskarna ska bli en minoritet i Sverige!
Citera
2016-01-07, 23:23
Medlem
Att Zoran ens gör sig lustig på debattera(propagera) / diskutera är roligt. Han är väl en av dom som propagerar mest. Och när han refererar till mail som han får så tar han upp dom som inte kan skilja på människa och häst. OHan står och propagerar och gömmer sig bakom en komiker stämpel.

Som komiker är han rolig, och han ger en tankeställare emellanåt. Men han borde reflektera lite längre ibland. Varför människor kanske känner en oro. Och varför folk kanske inte tycker det är rätt att allting förändras till "dess fördel". Innan dess så kanske han bör försöka tona ner litegrann på försöket att bli en allsmäktig som skall upplysa folket.
Citera
2016-01-07, 23:24
Medlem
MEN USCH!!

Säkert statligt finansierat!
Citera
2016-01-07, 23:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Soran Ismail är svenskfientlig, som Erik Almqvist uttryckte det rakt upp i hans ansikte
Citera
2016-01-07, 23:27
Medlem
Bizmarcks avatar
Bland det sämsta jag sett. Otroligt att folk tycker att dessa pojkar är underhållande.
Citera
2016-01-07, 23:30
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Tyckte att det var ganska bra.

Fan vad stela ni måste vara. Klarar ni verkligen inte av att bjuda på er själva? Saker kan faktiskt vara roliga även om det riktas "mot" en själv. Finns faktiskt en hel genre för detta. Kallas "roasting", vilket också brukar uppskattas av de "drabbade".

Slappna av lite för fan, det är stand up. De är komiker, inte politiker.

Sedan så är det faktiskt inte så jävla farliga saker de säger. Saker på er TV är grövre. Flashback är grövre. South Park är grövre. Den här tråden är redan grövre. Plocka bort sanden ur era fittor nu.

Edit: Och de bjuder på sig själva! Eftersom ni tycks definiera komedi utifrån dess politiska agenda så kan ju detta faktiskt betyda att ni kanske kommer att kunna dra på smilgroparna!
Senast redigerad av FlashbackImprover 2016-01-07 kl. 23:50.
Citera
2016-01-07, 23:31
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Det försökte han göra i programserien "Absolut svensk" som gick nyligen.

Sant. Men han tog ändå inte upp några problem utan tvingade istället en stackars svensk tjej att ändra åsikt om att svartskallar som inte sköter sig i det land som sträcker ut en hand inte ska få vara kvar.
Citera
2016-01-07, 23:42
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Har just sett stå-upp showen En skam för Sverige med Magnus Betnér och Zoran Ismail på Kanal 5. För er som missade den rekommenderar jag varmt reprisen som går 00:10 natten till lördag (9/1) på Kanal 5.

Den kanske kan ge en tankeställare till alla rasister här på Flashback och annorstädes. Titta på den!

Tankeställare? Nej inte alls, jag visste redan att dessa två pajasar hatar Sverige och svenskar.

Soran är dessutom rasist.
Citera
Strychnos avatar

Moderatormeddelande

Postat av Strychno 2016-01-07, 23:45
Medlem
OT raderat.

Fokus är programmet, inlägg som inte är topic kommer att raderas.

/Moderator.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in