Citat:
Ursprungligen postat av
ghostyca
De togs ur bruk både på grund av avslöjande om platsen samt att de ej har någon nödutgång, man får inte bruka bergrum utan nödutgång nowadays
Ahaja,
Men Trasten & Josef, hur många in/utgångar fanns det? hoppas det finns någon väg in iaf, den som jag besökte (150m in till vänster från lerdalavägen) så var det bara betong och ingrävt 1-2m. Förmodar dock att det är en fet jävla plombering bakom all jord där.
Men verkar som ingen varit där inne..