2016-01-06, 08:15
Medlem
En fråga; är det någon som haft problem med Fixa toalettpapper? (Willys)

Jag började använda det för ett tag sedan och fick en jäkla sveda i underlivet. Först kopplade jag det inte till den nya toalettpapperssorten men när jag gjorde det så bytte jag sort och problemet gick över. Efter ett tag så tog den andra sorten slut och jag var tvungen att använda mig av Fixa som jag hade kvar och som ett brev på posten så kom problemen tillbaka.
Jag tror inte att det har med strukturen eller nåt att göra då jag aldrig i hela mitt liv har haft problem med toapapper, byter sort i stort sett varje gång jag handlar, utan jag tror att det kan vara typ blekmedel eller nåt som är problemet.

Någon annan som har märkt något med just den här sorten?
Citera
2016-01-06, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativa
En fråga; är det någon som haft problem med Fixa toalettpapper? (Willys)

Jag började använda det för ett tag sedan och fick en jäkla sveda i underlivet. Först kopplade jag det inte till den nya toalettpapperssorten men när jag gjorde det så bytte jag sort och problemet gick över. Efter ett tag så tog den andra sorten slut och jag var tvungen att använda mig av Fixa som jag hade kvar och som ett brev på posten så kom problemen tillbaka.
Jag tror inte att det har med strukturen eller nåt att göra då jag aldrig i hela mitt liv har haft problem med toapapper, byter sort i stort sett varje gång jag handlar, utan jag tror att det kan vara typ blekmedel eller nåt som är problemet.

Någon annan som har märkt något med just den här sorten?
Byta toalettpapper något som slagit dig för att se om problemet kvarstår? Billiga toalettpapper brukar rispa upp känsliga rumpor. Ica Basic slår alla rekord.
Citera
2016-01-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrBBCC
Byta toalettpapper något som slagit dig för att se om problemet kvarstår? Billiga toalettpapper brukar rispa upp känsliga rumpor. Ica Basic slår alla rekord.

Läste du ens mitt inlägg?
Citera
2016-01-06, 17:57
Medlem
neuron-drones avatar
Tror faktiskt det är sant. Det är något skumt med det pappret.
Citera
2016-01-06, 23:59
Medlem
Det blir ju stopp direkt i röret vid tarmtömning o hyresvärden som är en fet hårig arab snetänder. Skitpapper.
Citera
2016-01-07, 00:58
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrBBCC

Word! ICA's gamla Eurohopper gick an att använda, men när samma produkt bytte förpackning till Basic och priset höjdes från 10 till 15 spänn, så fick min röv ett trauma som kommer ta flera år av Lambi-bruk att läka..

Hur fattig man än är, så är det värt varenda öre att köpa ett mjukt muggpapper. Lambi - Because I'm worth it, liksom
Citera
2016-01-08, 00:49
Medlem
neuron-drones avatar
Hatar sånt där papper som det knappt är något av på rullen, därför köpte jag det kompakta fixa-pappret. Fast det som Willys sålde innan var bättre. Fixa har olika sorts papper men antar att de har samma pappersmassa. Kanske. Iallafall så blev jag kliig i rumpan tror jag av detta.

Och tror inte att det var pga strävt papper, alltid kört med strävt. Hatar sånt där luddigt som känns som tyg. Så misstänker att det är något i själva pappret.

Saknar ett bra papper att köpa. Jag vill att det ska vara mycket på rullen. De andra maxipappren tycker jag har blivit slappare och mindre av på rullen, hade Serla innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in