• 1
  • 2
2016-01-06, 07:36
Medlem
Hej!

Jag r gammal sprutnarkoman och har nyligen brjat att injcera nikotin. Jag gr ut och letar fimpar p gatan och askkoppar och tar hem psvis med dom. Sedan lter jag dom dra i vatten som jag sedan hller p en sked som jag sedan eldar p och suger upp vtskan i pumpen och injicerar. Det blir en enoorm rush. Hjrtat pumpar och svetten rinner och det rusar till i skallen ngot enorm men inser att det r vldigt farligt och vill sluta. Men jag vet inte hur?
Citera
2016-01-06, 07:46
Medlem
bolibumpahs avatar
Det krvs en vldigt liten mngd nikotin direkt in i blodet fr att g mot en sker dd. Och du har frmodligen ingen aning om hur mycket du fr i dig av gamla fimpar.

Det mste ha gtt otroligt fr lngt om du injicerar gamla fimpar..
Det r 70% skrare att ta krokodil n att gra som du gr.

Sk hjlp och det r omgende.

Du tnker inte p alla sjukdomar heller du tar med dig in i kroppen av det?

....
Citera
2016-01-06, 08:17
Medlem
Motor_666s avatar
Du r en gammal narkoman som slr i dig blta fimpar fr en nickokick. I din andra nya trdstart efterlyser du fakta om en nyupptckt vitamin som hjlper muskeluppbyggnad? r ni flera som anvnder ditt konto eller trollar du bara?
Citera
2016-01-06, 08:25
Bannlyst
Jag skulle gissa att detta ar mycket vanligare i Sverige an man forst skulle vilja tro.
Citera
2016-01-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
Du r en gammal narkoman som slr i dig blta fimpar fr en nickokick. I din andra nya trdstart efterlyser du fakta om en nyupptckt vitamin som hjlper muskeluppbyggnad? r ni flera som anvnder ditt konto eller trollar du bara?
Kan inte en gammal narkoman frga om vitaminer?! Hjlp till istllet fr att skriva skit fr fan. Brja att snusa eller rka kommer inte hjlpa mig nr sjlva kicken, ritualen och nlen r en del av beroendet + nikotinberoendet.
Citera
2016-01-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolibumpah
Det krvs en vldigt liten mngd nikotin direkt in i blodet fr att g mot en sker dd. Och du har frmodligen ingen aning om hur mycket du fr i dig av gamla fimpar.

Det mste ha gtt otroligt fr lngt om du injicerar gamla fimpar..
Det r 70% skrare att ta krokodil n att gra som du gr.

Sk hjlp och det r omgende.

Du tnker inte p alla sjukdomar heller du tar med dig in i kroppen av det?

....
Det dr r ngot av en myt. Nikotin r inte s frbannat giftigt som folk tror. Jag har ju nlat nikotin mnga gnger men jag lever n i alla fall. Hjrtat och krlsystemet r skert skadat men jag r frtfarande levande.
Citera
2016-01-06, 10:31
Medlem
aislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABC-DEF-GHI
Hej!

Jag r gammal sprutnarkoman och har nyligen brjat att injcera nikotin. Jag gr ut och letar fimpar p gatan och askkoppar och tar hem psvis med dom. Sedan lter jag dom dra i vatten som jag sedan hller p en sked som jag sedan eldar p och suger upp vtskan i pumpen och injicerar. Det blir en enoorm rush. Hjrtat pumpar och svetten rinner och det rusar till i skallen ngot enorm men inser att det r vldigt farligt och vill sluta. Men jag vet inte hur?

Vad vill du ha fr svar? Om detta stmmer, bland det knppaste jag har hrt, s vet du som gammal iv-missbrukare att det bara finns ett svar. LGG AV! Slng verktygen och sluta med det du gr omgende. Du har inte en pistol mot ditt huvud och du kommer inte att f en at. Kp nikotinplster.
Citera
2016-01-06, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aisling
Vad vill du ha fr svar? Om detta stmmer, bland det knppaste jag har hrt, s vet du som gammal iv-missbrukare att det bara finns ett svar. LGG AV! Slng verktygen och sluta med det du gr omgende. Du har inte en pistol mot ditt huvud och du kommer inte att f en at. Kp nikotinplster.
Jag vet att det r att lgga av. Ja, och s brjar jag rka nikotinplstrerna istllet. Vnder mig hit fr att kanske f ett tips eller tv och litet std.
Citera
2016-01-06, 11:05
Medlem
aislings avatar
Citat:
Jag vet att det r att lgga av. Ja, och s brjar jag rka nikotinplstrerna istllet. Vnder mig hit fr att kanske f ett tips eller tv och litet std.

Jag tycker det lter som en vldigt jobbig situation du har hamnat i (jag r sjlv gammal iv-missbrukare). Jag tror dock att detta handlar om annat n sjlva kicken. Som du skriver s finns risken att du bara byter ut det till att rka dem (?).

Vad handlar det om egentligen? Vad r det i ditt liv som triggar igng dig till att missbruka just nu? Har du ngon kontakt med vrden? Gr du p mten? Jobbar du? Vad behver du gra fr att du ska m bra?

Tror du behver se ver ditt liv. att sluta med missbruk r ju inte bara att man tar bort drogen utan det handlar om s mycket mer. Som det lter s r detta missbruk inte ens drivet av drogen utan snarare av sjlvdestruktivitet. Kanske du behver hjlp utifrn fr att se vad det r inom dig som inte r bra just nu.
Citera
2016-01-06, 14:02
Bannlyst
Citat:

Injicera fimpar och rka plster. Du mste trolla. Varfr tar du gamla fimpar? Varfr kper du inte rulltobak bara?
Citera
2016-01-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femkomma2an
Injicera fimpar och rka plster. Du mste trolla. Varfr tar du gamla fimpar? Varfr kper du inte rulltobak bara?
Fr att straffa mig sjlv antagligen. Har lg sjlvknsla och nr jag straffar mig sjlv s lttar ngesten. Man kan inte g s mycket lngre n att injicera gamla fimpar.
Citera
2016-01-10, 20:51
Bannlyst
Citat:
Fr att straffa mig sjlv antagligen. Har lg sjlvknsla och nr jag straffar mig sjlv s lttar ngesten. Man kan inte g s mycket lngre n att injicera gamla fimpar.

Straffar din sjlv frn vad? Pma mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in