Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-05, 19:01
Medlem
Tja allihoppa, jag har betalningsanmärkningar/skulder hos kronofogden sen ett år tillbaka, jag beställde en tröja från gymgrossisten idag för 400kr, jag kunde inte ta Faktura betala om 14 dagar, men däremot faktura betala i slutet av mars, kan nån förklara varför jag kunde göra så? Och om dom gör en kreditsupplysning kan jag inte hämta ut paketet då? Har fått en orderbekräftelse att den kommer 7-11 januari. Tacksam för svar
Citera
2016-01-05, 19:04
Medlem
Har ordern gått igenom så är det väl ok. Hur ska vi kunna svara på de andra frågorna tänkte du?
Citera
2016-01-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Har ordern gått igenom så är det väl ok. Hur ska vi kunna svara på de andra frågorna tänkte du?

Ordern har gått igenom, vet ej vad du menar med det andra du skrev.
Citera
2016-01-05, 20:52
Medlem
Kreditupplysningen webshoppar gör brukar göras automatiskt när man lägger ordern, det är inte så lätt att stoppa ett paket som redan skickats, så om dom nu har skickat det så får du hämta ut det också.

Sen får dom väl bara hoppas att du får för dig att betala fakturan du får också.

Edit: ser nu att dom kör med qliro, det kan hända att dom gjort en upplysning, ibland gör dom det, ibland inte. I bland funkar det att betala mot faktura, ibland funkar det inte men funkar att köra mot konto istället, ingen större logik i det där alla gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in