• 1
  • 2
2016-01-05, 09:02
Medlem
http://www.voyeurweb.com/fame/archiv...-199549-7.html

Mina bröst ser typ exakt ut så och jag har länge känt mig lite osäker på dem xP Men vad tycker ni om bröst som ser ut så?
Citera
2016-01-05, 09:11
Medlem
Ryska bröst
Citera
2016-01-05, 09:21
Medlem
Johan_08s avatar
Som alltid för att ge rättvis bedömning bör du lägga upp bild på dina egna.
Citera
2016-01-05, 09:23
Medlem
Bankadskits avatar
Beror ju givetvis på vilken ålder du är, är du 18 kommer de nog forma sig snart.

Sådana bröst har man typ om man är smal, sådana bröst resulterar ofta i en stor klitoris också sägs det, har du det?
Senast redigerad av Bankadskit 2016-01-05 kl. 09:26.
Citera
2016-01-05, 10:04
Bannlyst
inge min kopp av te, men smaken är ju olika så därför kan du inte helt förvänta dig bra svar heller
Citera
2016-01-05, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bankadskit
Beror ju givetvis på vilken ålder du är, är du 18 kommer de nog forma sig snart.

Sådana bröst har man typ om man är smal, sådana bröst resulterar ofta i en stor klitoris också sägs det, har du det?

Vad skulle det för finnas för samband med det?
Citera
2016-01-05, 10:06
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankadskit

Jag har hört att sådana bröst resulterar i hängande blygisar, kan det stämma TS?
För övrigt så är det ok med sånna bröst, antar att din osäkerhet istället är storleken?
Citera
2016-01-05, 10:12
Medlem
nedboys avatar
De där brösten är de mest perfekta man kan tänka sig. Perfekt storlek för alla situationer. Lek, kel, smek, löpning, kramning, utséende osv...

Du ska vara mycket nöjd med dina bröst om du har som de på bilden.
Citera
2016-01-05, 10:13
Bannlyst
Fy helvete vad äckliga tuttar
Citera
2016-01-05, 10:14
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkjazz
http://www.voyeurweb.com/fame/archiv...-199549-7.html

Mina bröst ser typ exakt ut så och jag har länge känt mig lite osäker på dem xP Men vad tycker ni om bröst som ser ut så?

Först nej du ska inte lägga upp en bild på dina egna bröst som vissa i tråden vill.

Det andra jag väljer knappast fru utifrån brösten utan på helt andra saker.

Det kanske är ett plus med fina bröst och liknande men jag tror ingen människa väljer fru utifrån en sådan punkt. Jag tror ingen ens tar med det i beräkningen.

Så du behöver inte oroa dig för dem ingen som gillar dig kommer bry sig.

I övrigt så ser brösten fina ut även om de är lite mindre än vad som hade varit utmärkt. Storlek C rundade är perfekt ifall man ser till att kunna känna på brösten.

Det är inget att bry sig om dock och de kanske växer mer.
Citera
2016-01-05, 10:20
Bannlyst
Alla bröst har sin charm - även dessa. Mums
Citera
2016-01-05, 10:22
Medlem
Bankadskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrBBCC
Vad skulle det för finnas för samband med det?

Jag minns inte exakt, det stod i KP förr vet jag. Kamrat Posten där en liknande fråga ställdes och den kvinnan som skickade in frågan påstod att hon hade en stor klitoris också och vill minnas att det stod att de har något gemensamt med kornbröst eller även också kallat spetsbröst, om det stämmer vågar jag inte säga men det finns nog någon här på flashback som sparat alla KP tidningen och kan intyga.

Den som inte tror mig får väl söka faktan, då jag inte har någon tidning kvar...

Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Jag har hört att sådana bröst resulterar i hängande blygisar, kan det stämma TS?
För övrigt så är det ok med sånna bröst, antar att din osäkerhet istället är storleken?

Det var ironiskt antar jag för det tror jag är bullshit och aldrig hört eller läst.

Citat:
Ursprungligen postat av madaeris
Alla bröst har sin charm - även dessa. Mums

Smaken är som delad, jag tycker det är as fult speciellt utan bh i ett linne.
Senast redigerad av Bankadskit 2016-01-05 kl. 10:54.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in