Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-05, 01:21
  #1
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Här skall Tangenten delge FB lite MGTOW facts. Som jag nästan tjatat mig till leda kring. D.v.s. kvinnor som lurats/blåsts av självaste kvinnoideologin och mår dåligt av det.

http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...n-s-fault.html

Artikeln berör ämnet skilda kvinnor som ej lyckats snärja en korkad stackars man, efter de frigjort sig och velat söka lyckan på annat håll.
Damerna i artikeln har hunnit bli lite till åren och berättar om celibatet och avsaknaden sex och närheten som hör till.

28% av Storbritaniens kvinnor lever i ofrivilligt celibat. Då ingen man vill ta i dem

Som MGTOW kan jag säga att det absolut inte är en nyhet, då jag i egenskap av man sett igenom kvinnobluffen/charaden för länge sedan. Tydligt är att det handlar om att männen ej vill ha eller asocieras med kvinnorna... Detta är något man som "singelman" stöter på, hela tiden. JÄMT, JÄMT, JÄMT. Desperata kvinnor över trettio, som börjar må dåligt och de börjar bli både psykiskt och fysiskt risiga.

Är det bara jag eller är det lika här i Sverige?
Får kvinnorna skylla sig själva, som de behandlat männen i yngre år?
Bör man tala om för kvinnor att de gör sig själva värdelösa för män(rent cyniskt)?
Går detta att koppla till den stigande ohälsan bland kvinnor?
Är kvinnor som grupp grundlurade av sina egna förkämpar, i de stora livsfrågorna och konstruerandet?
Citera
2016-01-05, 01:44
  #2
Medlem
Det man skulle kunna börja göra för unga kvinnor som blivit gravida vore att säga dem den bittra sanningen att ingen kommer att bry sig om dig eller barnet du bär på efter att du har fött det, istället för att tuta i dem att de ska få stöd från samhället.

Vänta med barn tills du gift dig och om inte med det inte funkar så vänta med skilsmässa tills ungarna är stora nog att ta hand om sig själva.

Vi får se hur många av kvinnorna som slutar ute på gatan som alcholister.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-01-05 kl. 01:52.
Citera
2016-01-05, 01:51
  #3
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Här skall Tangenten delge FB lite MGTOW facts. Som jag nästan tjatat mig till leda kring. D.v.s. kvinnor som lurats/blåsts av självaste kvinnoideologin och mår dåligt av det.

http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...n-s-fault.html

Artikeln berör ämnet skilda kvinnor som ej lyckats snärja en korkad stackars man, efter de frigjort sig och velat söka lyckan på annat håll.
Damerna i artikeln har hunnit bli lite till åren och berättar om celibatet och avsaknaden sex och närheten som hör till.

28% av Storbritaniens kvinnor lever i ofrivilligt celibat. Då ingen man vill ta i dem

Som MGTOW kan jag säga att det absolut inte är en nyhet, då jag i egenskap av man sett igenom kvinnobluffen/charaden för länge sedan. Tydligt är att det handlar om att männen ej vill ha eller asocieras med kvinnorna... Detta är något man som "singelman" stöter på, hela tiden. JÄMT, JÄMT, JÄMT. Desperata kvinnor över trettio, som börjar må dåligt och de börjar bli både psykiskt och fysiskt risiga.

Är det bara jag eller är det lika här i Sverige?
Får kvinnorna skylla sig själva, som de behandlat männen i yngre år?
Bör man tala om för kvinnor att de gör sig själva värdelösa för män(rent cyniskt)?
Går detta att koppla till den stigande ohälsan bland kvinnor?
Är kvinnor som grupp grundlurade av sina egna förkämpar, i de stora livsfrågorna och konstruerandet?
Det står att 28% lever i celibat - inte att 28% lever i ofrivillig celibat -- tvärtom ..

According to recent statistics, 28 per cent of women over 40, like Susan, now lead celibate lives.

Those who are menopausal often say hot flushes and mood swings have reduced their sex drive, according to nutrition company Healthspan, which conducted the research. However, there are many more, including Susan, a dance teacher from South London, who crave a loving relationship but unfortunately find themselves single in the 'danger zone' - that is any time after their late 30s, when most people are either paired up or cynical and wary of commitment following a divorce.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...#ixzz3wKJUJQPf
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Tre kvinnor berättar *lol*

Skiljer man sig vid 60 är står kanske inte älskarna på rad - jag har dock ännu inte mött en kvinna som inte får sitt sexbehov tillgodosett om hon vill ..
Citera
2016-01-05, 01:52
  #4
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det man skulle kunna börja göra för unga kvinnor som blivit gravida vore att säga dem den bittra sanningen att ingen kommer att bry sig om dig eller barnet du bär på efter att du har fött det, istället för att tuta i dem att de ska få stöd från samhället.

Vänta med barn tills du gift dig och om inte med den rätta så vänta med skilsmässa tills ungarna är stora nog att ta hand om sig själva.

Vi får se hur många av kvinnorna som slutar ute på gatan som alcholister.
Vilket BS. Man kan aldrig veta innan om en relation kommer att hålla hela livet - och den största otjänst man kan göra sig själv, sina barn och sin partner är att harva på i en pissig relation.
Citera
2016-01-05, 01:55
  #5
Medlem
Jag är då ingen feminazist men fattar inte vad det är du vill diskutera.

Läste din länk med intresse dock. Gillade detta:

"but part of my work is teaching young girls that sex should be a reward for men who put them on a pedestal and treat them well,' says Shirley."

Min livserfarenhet som man har lärt mig att det sista man ska göra är placera kvinnor i allmänhet på piedestal. Det är en usel ide då de flesta kvinnor tyvärr är skräp.

Däremot när man efter långt och envist sökande till slut träffat en bra kvinna, som bevisat under några års tid att hon är pålitlig och lojal och varm, då är det ju svårt att inte med rätta beundra denna kvinna.
Citera
2016-01-05, 01:57
  #6
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det man skulle kunna börja göra för unga kvinnor som blivit gravida vore att säga dem den bittra sanningen att ingen kommer att bry sig om dig eller barnet du bär på efter att du har fött det, istället för att tuta i dem att de ska få stöd från samhället.

Vänta med barn tills du gift dig och om inte med den rätta så vänta med skilsmässa tills ungarna är stora nog att ta hand om sig själva.

Vi får se hur många av kvinnorna som slutar ute på gatan som alcholister.

Förhoppningsvis, med tanke på att ingen bryr sig i hemlösa missbrukande män... Så slipper kvinnor till hemlöshet, a la feministisk jämlikhet.


Detta gäller 30+ som skiljer sig... och inte fattat att män vet bättre och har andra idéer kring livet, än att dras med kvinnor vars löften saknar helt värde och visar att kvinnor ej ens känner sin egen natur.

Vissa av kvinnorna får smaka manslem någon gång, sedan är det kört. Läs artikeln.
Citera
2016-01-05, 02:00
  #7
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Förhoppningsvis, med tanke på att ingen bryr sig i hemlösa missbrukande män... Så slipper kvinnor till hemlöshet, a la feministisk jämlikhet.


Detta gäller 30+ som skiljer sig... och inte fattat att män vet bättre och har andra idéer kring livet, än att dras med kvinnor vars löften saknar helt värde och visar att kvinnor ej ens känner sin egen natur.

Vissa av kvinnorna får smaka manslem någon gång, sedan är det kört. Läs artikeln.
Du pratar Sverige nu - där häften av gråtpojkarna som sitter här och hänger på Flashback skulle explodera av glädje bara de fick komma till någonstans .. om sedan kvinnan är mellan 100 och döden så spelar det ingen roll ..

Men trösta dig du med att tre kvinnor i England nog vill ha mer sex...
Citera
2016-01-05, 02:01
  #8
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket BS. Man kan aldrig veta innan om en relation kommer att hålla hela livet - och den största otjänst man kan göra sig själv, sina barn och sin partner är att harva på i en pissig relation.

För att hon antagligen förgiftat den med sin pissighet, när hon fått allt... Brifaults lag 101.
Men det roliga är att det biter dem reelt i arslet själva.
Citera
2016-01-05, 02:02
  #9
Medlem
Celibat är ju inget som är så oerhört ovanligt som man kanske kan tro av intrycket i media av att "alla har sex hela tiden".
Även i äktenskap, också lyckliga, kan sexlusten försvinna efterhand.
Problemet är väl att numer tänker sig folk att de "förtjänar" att vara lyckliga och glada hela tiden. Detta är nog roten till det onda, tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Artikeln berör ämnet skilda kvinnor som ej lyckats snärja en korkad stackars man, efter de frigjort sig och velat söka lyckan på annat håll.
Damerna i artikeln har hunnit bli lite till åren och berättar om celibatet och avsaknaden sex och närheten som hör till.

nej faktiskt inte.
Artikeln handlar om kvinnor som lever celibat -- frivilligt eller ej -- och av olika anledningar.

Men visst är det värt att fundera över att kvinnans sexuella värde sjunker efter 30, så att de ska hålla på att skilja sig och sen försöka hitta en större lycka är nog symptomatiskt för vårt nuvarande sökande efter den perfekta och eviga lyckan med prinsen. I slutändan står sådana där snövits ofta där ensamma, eller så ger de upp och flyttar in hos grannen.
__________________
Senast redigerad av grelin1999 2016-01-05 kl. 02:06.
Citera
2016-01-05, 02:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket BS. Man kan aldrig veta innan om en relation kommer att hålla hela livet - och den största otjänst man kan göra sig själv, sina barn och sin partner är att harva på i en pissig relation.

Skitprat, du måste verkligen hata barn. Som alla feminister.

De bästa för barnen är föräldrarna. Att föräldrar gör slut pga skitsaker istället för att fixa dem, o introducera plastpappor o plastmammor istället, är att utsätta barnen för stora risker. Av ego skäl.

Plastmammor skadar psykskt ungar som inte är hennes, och plastpappor skadar ofta både psykiskt och fysiskt/sexuellt ungar som inte är hans.

Många stackars barn har farit illa pga feminazisternas iver att splittra upp hetro par och odla myten om att är en relation inte jämt på topp och kvinnan på piedestal så ska kvinna skilja sig, för singelliv är bättre än att kämpa för och fixa relationer där det finns barn. Anser barnhatande feminazister. Som själva inte bör skaffa barn.
Citera
2016-01-05, 02:08
  #11
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du pratar Sverige nu - där häften av gråtpojkarna som sitter här och hänger på Flashback skulle explodera av glädje bara de fick komma till någonstans .. om sedan kvinnan är mellan 100 och döden så spelar det ingen roll ..

Men trösta dig du med att tre kvinnor i England nog vill ha mer sex...

Ingen större skillnad på ENG och SWE... Kvinnor är kvinnor. Män är män när det kommer till sexualitet och identiteten kring denna.

Kvinnor är hypergamister och pojkarna som tog stryk av det i yngre år...har nog en drös som vet att kvinnor ej är att lita på. Sedan har vi de skilda männen som var atraktiva även i yngre år men lurades av hypergamisten som vill klättra. Givetvis säger hon något annat, men alla vet...
Citera
2016-01-05, 02:15
  #12
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHager
Skitprat, du måste verkligen hata barn. Som alla feminister.

De bästa för barnen är föräldrarna. Att föräldrar gör slut pga skitsaker istället för att fixa dem, o introducera plastpappor o plastmammor istället, är att utsätta barnen för stora risker. Av ego skäl.

Plastmammor skadar psykskt ungar som inte är hennes, och plastpappor skadar ofta både psykiskt och fysiskt/sexuellt ungar som inte är hans.

Många stackars barn har farit illa pga feminazisternas iver att splittra upp hetro par och odla myten om att är en relation inte jämt på topp och kvinnan på piedestal så ska kvinna skilja sig, för singelliv är bättre än att kämpa för och fixa relationer där det finns barn. Anser barnhatande feminazister. Som själva inte bör skaffa barn.
Dåliga relationer är inte bra för barn. Dåliga relationer får barnen att växa upp och finna sig i dåliga relationer - inget annat.

Men jag förstår att du babblar på .. när tanten lämnat dig får du ju svårt att hitta någon ny ..

Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Ingen större skillnad på ENG och SWE... Kvinnor är kvinnor. Män är män när det kommer till sexualitet och identiteten kring denna.

Kvinnor är hypergamister och pojkarna som tog stryk av det i yngre år...har nog en drös som vet att kvinnor ej är att lita på. Sedan har vi de skilda männen som var atraktiva även i yngre år men lurades av hypergamisten som vill klättra. Givetvis säger hon något annat, men alla vet...
Fortsätt lura dig själv du.. Jag tror inte engelskor har något större problem med att få göka de heller .. I Sverige finns definitivt inte problemet .. Inte om du är kvinna ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback