Citat:
Ursprungligen postat av
Fishfishy
Nej precis. Hon har helt nånting på gång. Hon försöker gömma sig samtidigt som hon inte kan stå emot "offentligheten" tillräckligt. Men direkt någon här nämner att hon fortsätter att fiskar efter uppmärksamhet så låser hon profilen. Hon är så genomskinlig.
Jag har påtalat det förut. Hur många instagram/bloggkonton har hon haft?(5-6 stycken) Det slutar alltid med att de läggs ner när alltför många lögner uppdagas. Jag förstår ärligt talat inte varför hon beter sig på det här sättet, det är helt irrationellt. Men någon slags inre helt irrationell logik driver henne.
Hon påstår att frivårdsinspektören läser hennes blogg, även psykologen. Det tvivlar jag på, men de borde verkligen ta del av den om de vill hjälpa henne.
De blir liksom
tarzan whilborg, kenan och chefen stureb p. en del av en fabricerad verklighet, vilket i en förlängning leder till att hon kan fortsätta med sitt "missruk" som hon kallar det.
Kanske borde man fråga frivården i Södertörn om Catrins beskrivning av deras verksamhet stämmer? Jag tycker, att om den stämmer, låter som pajas-verksamhet.