2018-08-31, 20:29
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Det är absolut inte en struntsak. Det är Catrin den stora influencern vi pratar om, som gör allt för att synas och höras. Så varför länkar hon inte till bloggen 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Känner igen det här beteendet. Hon är helt klart orolig över något och därför målar hon upp en historia om varför hon slutar blogga (igen...) Hur skulle hennes psykiska mående påverkas av en blogg med max 100 läsare som får ta del av det hon själv väljer att lägga ut?

Något har definitivt hänt - för ett tag sedan skrev hon hur mycket hon saknade sin kbt och övervak, hon hade då inte varit där på 2,5 mån. I denna veva kanske övervakningsmyndigheten blir inkopplad vilket vållar en hel del oro av naturliga skäl. Sedan kanske hon fått "kicken" från den nya bloggplattformen? Inget nouw, blogozine, vimedbarn, finest bland hashtagsen längre.

Hon ska lägga ner, låsa instagram, samtidigt som hon fiskar nya följare #followforfollowback osv.
Citera
2018-08-31, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Något har definitivt hänt - för ett tag sedan skrev hon hur mycket hon saknade sin kbt och övervak, hon hade då inte varit där på 2,5 mån. I denna veva kanske övervakningsmyndigheten blir inkopplad vilket vållar en hel del oro av naturliga skäl. Sedan kanske hon fått "kicken" från den nya bloggplattformen? Inget nouw, blogozine, vimedbarn, finest bland hashtagsen längre.

Hon ska lägga ner, låsa instagram, samtidigt som hon fiskar nya följare #followforfollowback osv.

Nej precis. Hon har helt nånting på gång. Hon försöker gömma sig samtidigt som hon inte kan stå emot "offentligheten" tillräckligt. Men direkt någon här nämner att hon fortsätter att fiskar efter uppmärksamhet så låser hon profilen. Hon är så genomskinlig.
Citera
2018-08-31, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Ett till mail från frivården:
https://i.imgur.com/Cp9iodR.jpg

Tidigare i somras så höjde hon dom till skyarna. Nu verkar allt vara fel och det är på något vis synd om henne.
Catrin, hade ni inte varit så många brottslingar i landet så hade det funnits tillräckligt med handläggare.
Skyll inte på vår kriminal- och frivård för att du är en simpel tjuv.
Citera
2018-08-31, 23:25
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Nej precis. Hon har helt nånting på gång. Hon försöker gömma sig samtidigt som hon inte kan stå emot "offentligheten" tillräckligt. Men direkt någon här nämner att hon fortsätter att fiskar efter uppmärksamhet så låser hon profilen. Hon är så genomskinlig.

Jag har påtalat det förut. Hur många instagram/bloggkonton har hon haft?(5-6 stycken) Det slutar alltid med att de läggs ner när alltför många lögner uppdagas. Jag förstår ärligt talat inte varför hon beter sig på det här sättet, det är helt irrationellt. Men någon slags inre helt irrationell logik driver henne.

Hon påstår att frivårdsinspektören läser hennes blogg, även psykologen. Det tvivlar jag på, men de borde verkligen ta del av den om de vill hjälpa henne.

De blir liksom tarzan whilborg, kenan och chefen stureb p. en del av en fabricerad verklighet, vilket i en förlängning leder till att hon kan fortsätta med sitt "missruk" som hon kallar det.

Kanske borde man fråga frivården i Södertörn om Catrins beskrivning av deras verksamhet stämmer? Jag tycker, att om den stämmer, låter som pajas-verksamhet.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2018-08-31 kl. 23:40.
Citera
2018-09-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
är det ingen som reagerar på hennes mail från frivården, ett att varför skulle en myndighet skicka ett beslut via mejl? men om dem nu gör det varför står det längst ner i mejlet:

--------ursprungs meddelande-------
från. catrin Hedlund
mailto:catrin_hedlund@icloud.com

betyder inte detta att hon mejlat sig själv? får upp samma om jag mejlar mig själv men inte annars?

https://catrinhedlund.blogozine.se

Nej, det är början på hennes förra mail till Kriminalvården.

Säg att du svara på ett mail från mig, då skapar många mailprogram en citering av hela mitt mail till dig först. Och högst upp kommer då din mailadress att synas eftersom det var dig jag mailade.
Citera
2018-09-02, 09:27
Medlem
Och idag fortsätter hon ned att resa till Rhodos... HUR får hon dom pengarna??
Citera
2018-09-02, 10:34
Medlem
Eller snarare att hon inte åker t Rhodos iom att hon åkte t Mallis ist... Gäsp vilken människa, hon skippar att blogga för att komma bort fr sociala medier kontexten men ändå aktiv på IG. Hon är mkt inkonsekvent och märklig...
Citera
2018-09-02, 15:01
Medlem
Rhodos? Skulle hon inte hälsa på Mellie i Turkiet?
Citera
2018-09-02, 15:08
Medlem
MamaRoachs avatar
Någon som orkar summera alla hennes resor det här året?
Citera
2018-09-02, 15:15
Medlem
Någon som kan bjuda på en printscreen på hennes senaste aktiviteter ??

Resor så vitt jag vet: Grekland i maj, Böda strand i juli , Grancanaria och nu Mallis i augusti/september
Citera
2018-09-02, 15:30
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
Någon som orkar summera alla hennes resor det här året?

Kan försöka, rätta mig någon om jag har fel;

22-29 april
30 juni -5 juli
8-16 aug
24/25 aug-?

Det måste vara svårt att få till träffar med frivården med ett så späckat schema.
Citera
2018-09-02, 15:35
Medlem
Hon hävdar också att hon var på Mallis några veckor efter barnet föddes. I februari el mars. Kan varit ljug då bilderna hon la upp inte kändes äkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in