2018-08-20, 20:53
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Jag har väldigt svårt att se något annat motiv till Spanien-resan. Jag menar det är helt crazy att bara åka iväg till Spanien med den yngsta sonen och lämna de andra två hemma?

Precis så crazy framstår det förvisso på instagram-posten, vilket är väntat, men verkligheten är nog mindre glamorös.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2018-08-20 kl. 20:55.
Citera
2018-08-20, 22:25
Medlem
Yngsta sonens pappa bor väl inte på Mallis, det var väl senaste pojkvännen som gjorde det eller har jag helt missat hur det ligger till?
Citera
2018-08-20, 22:42
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Yngsta sonens pappa bor väl inte på Mallis, det var väl senaste pojkvännen som gjorde det eller har jag helt missat hur det ligger till?

Nix, du har nog rätt där.

Catrins liv är som hockey, det går fort.
Citera
2018-08-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Bor inte barnets Pappa i Spanien? Kan det inte vara så att han får, så att säga, med Catrin på "köpet" när han ska umgås med sin son?

Tror han bor på Mallis , eller åtminstone säsongsboende där
Citera
2018-08-20, 23:15
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Bor inte barnets Pappa i Spanien? Kan det inte vara så att han får, så att säga, med Catrin på "köpet" när han ska umgås med sin son?

Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
Tror han bor på Mallis , eller åtminstone säsongsboende där

Kanske pytsar minstingens farmor in också? CH var väl förbi förbi henne på insamlingsutflykt strax innan ölandsresan. Farmor är säkerligen mån om att M's Pappa får träffa sin son. Och så länge Pappan jobbar på soliga breddgrader är CH inte sen att tacka ja till att följa med "på köpet".
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-08-20 kl. 23:19.
Citera
2018-08-20, 23:32
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Kanske pytsar minstingens farmor in också? CH var väl förbi förbi henne på insamlingsutflykt strax innan ölandsresan. Farmor är säkerligen mån om att M's Pappa får träffa sin son. Och så länge Pappan jobbar på soliga breddgrader är CH inte sen att tacka ja till att följa med "på köpet".

Ja, det låter som en rätt plausibel förklaring. Tror även Catrin själv kommenterat det på någon blogg, kan det vara caarnes blogg? När det uppstod en diskussion om alla Catrins resor.
Citera
2018-08-21, 00:40
Nu tycker jag vi fokuserar på Catrins nya pod😁, det är nära nu.

Någon som vet när den släpps?
Citera
2018-08-21, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nu tycker jag vi fokuserar på Catrins nya pod😁, det är nära nu.

Någon som vet när den släpps?
Det ska bli spännande om det verkligen blir av med podden :-)
Catrin har blivit en riktig globetrotter nu här med mycket resor.
Citera
2018-08-21, 07:37
Medlem
Jag brukar ringa KFM lite då coh då och upplysa dem om hennes konsumerande och hur hon håller på trots att hon är helt medellös enligt deras undersökningar. Jag har lämnat allt som kan underlätta deras jobb. Jag skulle föreslå att alla som kan ringer och upplyser dem. Dags att sätta lite press .
Citera
2018-08-21, 11:28
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
JSå, för att summera det, om ett par dagar Spanien med minstingen, sedan Grekland för det var ett fynd, haha. Och Turkiet någonstans däremellan för att hälsa på sin podvän molgan.
Spanien kom som en blixt från klar himmel. Det är tur hon inte jobbar och har gott om pengar!

Mellie reser vilken dag som helst. Och så här skrev hon på sin blogg,
Citat:
jag ska stann i turkiet i 15 dagar, jag åker ner innan Catrin och dem stannar några dagar och jag åker hem efter henne
Och så här bekräftar Hedlund det,
Citat:
det stämmer att hon åker ner före mig och efter mig. Jag åker ner med min yngsta son i några dagar

Citat:
Jag vet inte om det var pappan eller hennes ex som jobbar/bor på Palma. Är säker på att jag sett några foto från Palma med henne. Det ingen som kan hänga med i hennes alla historier.
Citera
2018-08-21, 11:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweDave
Jag brukar ringa KFM lite då coh då och upplysa dem om hennes konsumerande och hur hon håller på trots att hon är helt medellös enligt deras undersökningar. Jag har lämnat allt som kan underlätta deras jobb. Jag skulle föreslå att alla som kan ringer och upplyser dem. Dags att sätta lite press .

Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Spanien kom som en blixt från klar himmel. Det är tur hon inte jobbar och har gott om pengar!

Mellie reser vilken dag som helst. Och så här skrev hon på sin blogg,

Och så här bekräftar Hedlund det,

Jag vet inte om det var pappan eller hennes ex som jobbar/bor på Palma. Är säker på att jag sett några foto från Palma med henne. Det ingen som kan hänga med i hennes alla historier.

Ta skärmdumpar och fortsätt lämna in till KFM.
Citera
2018-08-21, 12:26
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
😂🤣🤣🤣 Ja men precis. Är det fortfarande nån som tror att mamsen betalar allt?
Det är väldig svårt att sia om. Klart är att inte Bankomat-mamma har en lön som täcker allt hon påstår betalas av henne. Men hennes mor kan ha ett arv, sparade pengar, en vinst etc som är okänd. Hennes sambo kan vara i samma sits eller tjäna väldigt bra så hon kan lägga sina pengar på Hedlund. Men det är imponerade vad hon betalar. Även om det inte alltid är så stora summor så blir det väldigt mycket i slutändan.

Och själv bör hon ha föräldrapenning, barnbidrag, underhåll och bostadsbidrag(?). Och som någon skrev så är det nog inte så illa ställt då hon inte bryr sig om att göra rätt för sig. Utan sätter sina egna behov och påhittade tillvaro främst.

Tittar man på vår/tidig sommar så var det Grekland, Böda, Påsk-kryssing, Skara sommarland och en mini-MC till K1. Samt allt annat som inte går att hålla reda på. Och nu Gran Canaria, Spanien, Turkiet och Grekland

Men hur man än vrider och vänder på detta så tycker jag att något borde ha kommit fram någonstans om allt inte stod rätt till eftersom det är/har varit högsäsong för resor, konserter och festivaler. Eller så är något i görningen i ett annat namn som historien med biljetterna till Tomorrowland. Ser det nästan som en omöjlighet att hon skulle kunna operera i eget namn efter allt som hänt. Och skulle det vara "business as usual" så vill jag tro att någon som blivit erbjuden biljetter som avslöjat henne skulle anmäla detta med all information som finns om henne.

Eller så har Toppbloggerskan hittat en helt ny nisch. Och att vi inte ser skogen för alla träden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in