2018-08-05, 15:50
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnedrah
Nu är catrin inne och försöker försvara sig på mellies blogg. Mellie ska tydligen varken med till Grekland eller Gran Canaria, så måste vara ytterligare en resa på gång under hösten då..

Undrar vad BO och KFM anser om att hon har så många resor inplanerade att hon inte ens kan hålla isär dem

Citat:
Ursprungligen postat av Tiel
Printscrenat hela bloggen. Och Instagram. Bla, hublot klockan som vi visserligen tror är fejk. Det var tingsrätten som tipsade om det så det kommer med i handlingarna.
Hon lurade min vän på 25000 kr.

@Tiel, jag kan rekommendera dig att ta screen-prints från CH's kommentarer på Mellie-bloggen just nu, dessa kan fungera som värdefulla bevis till tingsrätten vid en ev. kommande konkursanmälan.

(Kommentarerna finns i kommentarsfältet på Mellies blogginlägg "Att resa ensam" daterat 3 augusti:
https://nouw.com/melliecaarne/2018/08 ).
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-08-05 kl. 16:05.
Citera
2018-08-05, 16:05
Citat:
Nu är catrin inne och försöker försvara sig på mellies blogg. Mellie ska tydligen varken med till Grekland eller Gran Canaria, så måste vara ytterligare en resa på gång under hösten då..

Ja, så tolkar även jag hennes inlägg.

Det tycks gå bra för globetrottern nu😁
Citera
2018-08-05, 17:35
Medlem
pixiewings avatar
https://bloggbevakning.se/2018/08/05/89943/

Alltså Catrins ”förklaringar” på kommentarerna här... Herregud!
Citera
2018-08-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
https://bloggbevakning.se/2018/08/05/89943/

Alltså Catrins ”förklaringar” på kommentarerna här... Herregud!

😂😂😂 Det är som att kolla på en tågkrasch.
Det jag kan tycka är otroligt osmakligt av henne som har bloggbevakning är..FÖRST skriva massor om Catrins brott (Det har definitivt lockat många brottsoffer att läsa hennes blogg från första början)
Sen ha en insamling för en av Catrins brottsoffer. För att SEN låta Catrin härja fritt i kommentarsfälten. Hon bidrar ju ännu mer att Catrin får exponering på sociala medier. Sen skriver hon till någon i kommentarsfältet "Ta det i Catrins blogg" men hon (Camilla) vet ju om någon att Catrin sållar bort alla som inte smeker henne medhårs. Camilla kanske tycker att det är "systerligt", jag tycker det är falskt. Jag undrar vart pengarna för insamlingen till offret egentligen hamnade 🤔
Citera
2018-08-05, 18:16
Medlem
pixiewings avatar
Den stora frågan är ju ändå hur hon finansierar alla resor osv.
Vad tror ni?
Köper inte riktigt att Mamsomaten skulle pröjsa för allt.
Kanske någon toyboy som blivit blåst rejält och inte kan med att polisanmäla - som någon tidigare nämnde i tråden.
Citera
2018-08-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
😂😂😂 Det är som att kolla på en tågkrasch.
Det jag kan tycka är otroligt osmakligt av henne som har bloggbevakning är..FÖRST skriva massor om Catrins brott (Det har definitivt lockat många brottsoffer att läsa hennes blogg från första början)
Sen ha en insamling för en av Catrins brottsoffer. För att SEN låta Catrin härja fritt i kommentarsfälten. Hon bidrar ju ännu mer att Catrin får exponering på sociala medier. Sen skriver hon till någon i kommentarsfältet "Ta det i Catrins blogg" men hon (Camilla) vet ju om någon att Catrin sållar bort alla som inte smeker henne medhårs. Camilla kanske tycker att det är "systerligt", jag tycker det är falskt. Jag undrar vart pengarna för insamlingen till offret egentligen hamnade 🤔
Det håller jag med dig om.
Målsägande K skänkte de insamlade pengarna till välgörenhet.
Citera
2018-08-05, 21:30
Medlem
Hon låser inte ens sin instagram som hon gjorde förr om nätterna. SÅ mycket törstar hon efter uppmärksamhet
Citera
2018-08-05, 21:39
Medlem
Citat:

Mellie svarar nu att hon dela till Turkiet. Alltså, Catrin ska till GC, Grekland och Turkiet. Hennes fjärde utlandssemester denna sommar! Vem reser så mycket?
Citera
2018-08-05, 21:48
Medlem
En som börjat bedra människor på pengar.
Citera
2018-08-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Mellie svarar nu att hon dela till Turkiet. Alltså, Catrin ska till GC, Grekland och Turkiet. Hennes fjärde utlandssemester denna sommar! Vem reser så mycket?
Hon har fått mani på att resa nu verkar det som.
Undra om det är mamma Anne som betalar hennes resor eller vem det är.
Citera
2018-08-05, 22:33
Medlem
Barnen överlyckliga då dom hittat lego för 3000kr, gömda och glömda julklappar! Hur har hon mage att lägga ut det?! Hån på hån mot allt och alla.
Citera
2018-08-06, 07:06
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Barnen överlyckliga då dom hittat lego för 3000kr, gömda och glömda julklappar! Hur har hon mage att lägga ut det?! Hån på hån mot allt och alla.

Hur glömmer man julklappar? Då köper man för många, kan jag tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in