2017-08-06, 13:33
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Ja jag fick informationen från min vän.

Pratar ni mycket om din väns vän? Jag frågar för att det i så fall är så olikt mig själv, dvs. att umgås med en person och ofta prata om en tredje för varandra icke gemensam vän.
Citera
2017-08-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ja jag fick informationen från min vän.

Och vad tycker din vän och Catten om att du lägger ut sån privat info här på Flashback?
Citera
2017-08-06, 13:36
Medlem
Citat:
Inget nytt än.
Hur delar man bilder här inne?

www.bilddump.se
sen slänger du bara upp länken här...
Citera
2017-08-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Nix, står inget på hennes Facebook om det.

Tråkigt att hon inte kan börja jobba imorgon (igen) om nu CH är inlagd....
Arbetsgivaren måste vara väldigt orolig och bekymrad för dennes hälsa?

Kollade insta nyss (min vän är såklart vän med Catten där&#128514 och står inget om det alls?

Men min polares fru jobbar på akuten idag så kan höra mig för?
Citera
2017-08-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Pratar ni mycket om din väns vän? Jag frågar för att det i så fall är så olikt mig själv, dvs. att umgås med en person och ofta prata om en tredje för varandra icke gemensam vän.

Jag får mycket information av henne om Catrin men även om andra i Järna / Södertälje. (Som jag är bekant med).
Jag har flera kompisar som är bekanta med Catrin men som inte har lika mycket information som vår gemensamma vän.
Självklart är det mer intressant att prata om Catrin och hur allt går då det pratas / undras en hel del om henne, och inte om mina andra kompisar.
Citera
2017-08-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tråkigt att hon inte kan börja jobba imorgon (igen) om nu CH är inlagd....
Arbetsgivaren måste vara väldigt orolig och bekymrad för dennes hälsa?

Kollade insta nyss (min vän är såklart vän med Catten där&#128514 och står inget om det alls?

Men min polares fru jobbar på akuten idag så kan höra mig för?

Hon måste ha tagit bort det isåfall?
Jobbar hon på Södertälje sjukhus?
Citera
2017-08-06, 13:40
Medlem
Tror Callesto trollar om förlossningsbesök. Förstår bara inte varför.
Citera
2017-08-06, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Och vad tycker din vän och Catten om att du lägger ut sån privat info här på Flashback?

Eftersom hon skrivit ut det på sin instadirect så kan det inte vara speciellt hemligt? Som jag skrev innan, Catrin lägger ut det mesta.
Citera
2017-08-06, 13:41
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Tror Callesto trollar om förlossningsbesök. Förstår bara inte varför.

"Uppmärksamhetshoreri" i kombination med enfald, tror jag är det kliniska begreppet.
Citera
2017-08-06, 13:42
Medlem
Citat:
Jag får mycket information av henne om Catrin men även om andra i Järna / Södertälje. (Som jag är bekant med).
Jag har flera kompisar som är bekanta med Catrin men som inte har lika mycket information som vår gemensamma vän.
Självklart är det mer intressant att prata om Catrin och hur allt går då det pratas / undras en hel del om henne, och inte om mina andra kompisar.

Och ändå har inte hennes falskanklagande gällande K2:s far kommit på tal en endaste gång!
Citera
2017-08-06, 13:42
Medlem
Citat:
Eftersom hon skrivit ut det på sin instadirect så kan det inte vara speciellt hemligt? Som jag skrev innan, Catrin lägger ut det mesta.

Konstigt att bara du såg det på hennes insta men ingen annan?
Citera
2017-08-06, 13:44
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Självklart är det mer intressant att prata om Catrin och hur allt går då det pratas / undras en del om henne, och inte om mina andra kompisar.

Vad är det som CH's vänner undrar om henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in