2017-07-05, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Förskottsbetalning känns som ett tips.

Solidariskt betalningsansvar är roligare. Alla fattar inte vad det innebär förrän räkningarna börjar komma.

Citera
2017-07-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag undrar om Catrin håller på att tappa det fullständigt nu? Fantiserar hon om att stämma en blogg som lyder under grundlagsskyddet?

Jag undrar vad det är som kluckar i glaset där hemma nu, är det den där horribla historien från
spendrups månntro, guldkällan heter den va? =)
Kan vara Norrlandsguld också eller ett glas Cava :-)
Hon verkar verkligen vara ute och cykla nu i gröngräset här både utan däck och stödhjul.
Citera
2017-07-05, 21:11
Medlem
Tror detta mer är ett försök från henne att få upp intresset för sin blogg och det kan ju funka ett tag, för vad det är värt.

Är det på riktigt de funderar på att stämma Nöjesguiden kan jag bara önska dem lycka till, finns inte en jurist som skulle ta på sig det omöjliga uppdraget. Kan ju också vara en reflektion från henne, utifrån att det diskuterats bl a här att försätta henne i personlig konkurs.
Citera
2017-07-05, 21:14
Medlem
Neonights avatar
Vad är det för "diverse andra myndigheter" Catrin kan tänkas svamla om? Förslag?

Tittar man på tex Hänt Extra som blivit fällda så har det ju handlat om betydligt grövre övertramp dvs rena osanningar. Allt som Bloggbevakning skrivit om är ju saker som Catrin själv lagt ut på sin blogg och Instagram, som sedemera camcam lite syrligt (ja det är på den nivån Catrin. Inte hatiskt. Syrligt var ordet) har kommenterat.
Citera
2017-07-05, 21:38
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Vad är det för "diverse andra myndigheter" Catrin kan tänkas svamla om? Förslag?

Tittar man på tex Hänt Extra som blivit fällda så har det ju handlat om betydligt grövre övertramp dvs rena osanningar. Allt som Bloggbevakning skrivit om är ju saker som Catrin själv lagt ut på sin blogg och Instagram, som sedemera camcam lite syrligt (ja det är på den nivån Catrin. Inte hatiskt. Syrligt var ordet) har kommenterat.

Jag tror fantasier är nyckelordet här. Vi har ju vid det här laget påvisat bortom allt rimligt tvivel att hon är störd. Catrin fantiserar om oändlig makt på dagarna, hon har dessvärre (eller som tur är för oss) ingen makt, nada, noll. Likt kejsar Nero fantiserar hon om att bryta nacken på hela världen "if only Rome had one neck", men till skillnad från Nero saknar hon makt. Ja, hon saknar faktiskt kunskap om i stort sett allting. Det gör henne löjeväckande, men än så länge inte farlig.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-07-05 kl. 21:42.
Citera
2017-07-05, 21:45
Medlem
Graviditeten syns inte på Catrin när hon inte står framför en spegel och fotograferar sig själv. Om hon är så stolt som hon vill påvisa på sociala medier borde hon inte springa runt i massa pösiga tröjor när hon som jag antar inte orkar gå runt och blåsa ut magen. Vem som helst kan få till en gravidmage.
Så stor som hennes mage är på bilder borde det synas genom en halvlös tröja... och av vad jag sett syns det inte mycket av den magen då.

Inte heller hennes kille har synts vid hennes sida på länge, dom skulle väl flytta ihop för några veckor sen?
Citera
2017-07-05, 21:51
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Oh, nu funderar hon på namn till nya telningen. Lo and behold! Det lutar åt ytterligare ett klassiskt WT-namn. Oväntat (inte). Nelia eller Maxwell. Det är tydligen svårt att hitta på namn som börjar på K och som passar med Kevin och Kelian. Mina förslag: Kenny, Kelisha, Kooboo, Kameliona, Kasching, Kentucky, K-Dog eller Khevyn.

Kasching!
Citera
2017-07-05, 21:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Oh, nu funderar hon på namn till nya telningen. Lo and behold! Det lutar åt ytterligare ett klassiskt WT-namn. Oväntat (inte). Nelia eller Maxwell. Det är tydligen svårt att hitta på namn som börjar på K och som passar med Kevin och Kelian. Mina förslag: Kenny, Kelisha, Kooboo, Kameliona, Kasching, Kentucky, K-Dog eller Khevyn.
Karma. Eller kanske Kumbaya?
Citera
2017-07-05, 22:41
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Det vet hon nog inte riktigt själv, det är mest generellt prat om rättsliga åtgärder. Antagligen ett försök att skrämmas...
https://catrinhedlund.wordpress.com

Kan vi inte enas om att - om vi nu vill besöka blogg eller Insta osv - inte bjuda Latrin på våra klick?

Använd:
https://unvis.it/catrinhedlund.wordpress.com

http://www.imgrum.org/user/cathedlund/4158743880
Citera
2017-07-05, 22:42
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Det vet hon nog inte riktigt själv, det är mest generellt prat om rättsliga åtgärder. Antagligen ett försök att skrämmas...
https://catrinhedlund.wordpress.com
Får jag föreslå att använda länken https://unvis.it/catrinhedlund.wordpress.com så blir det inga "klick" i statistiken.

Edit: Och givetvis var jag tvåa på den...
Citera
2017-07-05, 22:49
Medlem
vonDunajewskans avatar
ANGÅENDE PERSONLIG KONKURS FÖR CH

Det finns en del som varit intresserade av att göra detta till verklighet, med allt vad det innebär. Det ser ut som att det kan gå: DM för mer info. Sprid ordet!
Citera
2017-07-06, 00:12
Medlem
Slednecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Karma. Eller kanske Kumbaya?
Kunta Kinte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto