2017-06-16, 23:18
Medlem
Ni har säkert läst denna kommentar på bloggbevakningen men lägger upp den endå. Den bevisar i princip (för mig) att det var som de flesta (?) av oss trodde. Hon sköt troligen medvetet upp rättegången för att, ja, vi vet alla hur mycket hon älskar sommar och sol och hon tycker självklart att hon förtjänar en semester som vanligt. Avsmak.

Det där med graviditeten föressten. Var det inte någon kunnig som sa att den medicin hon fick är OK att ta tidigt i graviditeten?

http://oi63.tinypic.com/w4bdh.jpg
Citera
2017-06-16, 23:19
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Åklagaren skulle kunna få till både en bra sakframställan och slutplädering och information av denna tråd plus målsägandets uppgifter.
Hoppas hon kommer ur sin lilla bubbla lite.

Det kommer inte hända. Catrin är för ointelligent för att förstå sitt eget bästa. Hon saknar helt självinsikt. Ska bli intressant att följa hennes bravader framgent. En Fars av sällan skådat slag.
Citera
2017-06-16, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av Nomii
Ni har säkert läst denna kommentar på bloggbevakningen men lägger upp den endå. Den bevisar i princip (för mig) att det var som de flesta (?) av oss trodde. Hon sköt troligen medvetet upp rättegången för att, ja, vi vet alla hur mycket hon älskar sommar och sol och hon tycker självklart att hon förtjänar en semester som vanligt. Avsmak.

Det där med graviditeten föressten. Var det inte någon kunnig som sa att den medicin hon fick är OK att ta tidigt i graviditeten?

Jo, det har har avhandlats.
Citera
2017-06-16, 23:22
Medlem
Kan man inte bistå åklagaren med den informationen - även hennes festande ute dagarna innan. Då kanske dom ser intyget på ett helt annat sätt.
Kanske även bifoga bildbevis.
Citera
2017-06-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Jo, det har har avhandlats.

Tydligen inte. Därav frågan. Men tack för svar!
Citera
2017-06-16, 23:27
Medlem
Citat:
Det kommer inte hända. Catrin är för ointelligent för att förstå sitt eget bästa. Hon saknar helt självinsikt. Ska bli intressant att följa hennes bravader framgent. En Fars av sällan skådat slag.

kriminella brukar inte vara smarta och de har inget att förlora så man gör det man kan....dvs att fortsätta vara kriminell och ljuga. tycker de borde låsa in henne på längre tid. det kostar mer att ha henne springandes och stjäla av folk.
Citera
2017-06-16, 23:30
Citat:
Ursprungligen postat av elbidawi
kriminella brukar inte vara smarta och de har inget att förlora så man gör det man kan....dvs att fortsätta vara kriminell och ljuga. tycker de borde låsa in henne på längre tid. det kostar mer att ha henne springandes och stjäla av folk.

Håller med dig i sak. Tyvärr kostar det mycket sätta folk i förvar. Men hon bör få sig en redig knäpp på näsan, basketproffset.
Citera
2017-06-16, 23:32
Citat:
Tydligen inte. Därav frågan. Men tack för svar!

Du har en fråga i din post. Och jag svarade på den frågan.
Citera
2017-06-16, 23:35
Medlem
Citat:

Håller med dig!
Hon saknar mycket i sitt hjärnkontor.
Citera
2017-06-16, 23:37
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:

Ja, och har hon hintat att semester inte enbart innebär att bara lämna landet?

ang din andra fråga; är man gravid får man medicinen intravenöst på sjukhuset.
Citera
2017-06-16, 23:43
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Håller med dig!
Hon saknar mycket i sitt hjärnkontor.

Jag förstår inte hur man kan gå full Arnstad precis överallt på interwebb. Tror hon att folk att tror henne?
Jag tror nog hon mest är ute efter att provocera. Hon har inte alla verktyg för att leva ett normalt liv. Lite som talesättet där konsten tar slut, tar våldet vid. Sjuk är hon.

Nä, nu blir det lite Olle Ljungström, och ett glas vin!
Citera
2017-06-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja, och har hon hintat att semester inte enbart innebär att bara lämna landet?

ang din andra fråga; är man gravid får man medicinen intravenöst på sjukhuset.

Jag hoppas verkligen att hon inte lämnar landet. Och tack så mycket för svar. Jag vet att man på första mötet med barnmorskan får information om hur viktigt det är att direkt ta itu med urinvägsinfektion, dvs inte låta det gå så långt som njurbäckeninflammation. Jag hoppas hon inte är gravid helt enkelt. Och hoppas att denna såpopera tar slut snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in