Citat:
Ursprungligen postat av
henki420
Hon säger sig ha haft kontinuerliga restaurangjobb. Sanningen är väl att hon haft flera olika jobb i restauranger och barer, men alltid fått sparken pga stölder. Sedan hoppade hon väl av gymnasiet för att hon skulle vara med i Topmodel alt arbeta som modell i USA?
Intressant också att hon skyller sitt beteende på pappan. Det är första gången, tror jag, som vi får höra att han är alkoholist och spelberoende. Jag undrar om han vet om det själv? Alltså om det kanske är så att det är något hon drog till med under förhöret utan att tänka på att det hon sa skulle bli offentlig handling.
Inte första gången, det har funnits vittnesmål om detta tidigare i tråden. Jag bedömer de uppgifterna som ytterst trovärdiga.
Ja, det är mycket i hennes egna utsagor som ringer falskt. Det är därför jag funderar över varför där inte finns fler frågetecken från utredarnas sida. Domen verkar exempelvis inte ha använts som underlag. Man refererar också till den tidigare utredningen, kallar den felaktig, men verkar inte utreda CH:s trovärdighet för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Du är grym!
Bra inlägg.
Känns bra att ha användare i denna tråden som har växt sig stor nog för att passera 5000 inlägg. Kan vara jobbigt att leta reda på all info som dykt upp här det senaste året. Så mycket kaos kring den här tjejen. Trodde dock att du hade tröttnat på Catrin Hedlund? Du försvann där ett tag. Skönt att du kom tillbaka.
Tack! Ja, jag hade kanske inte tröttnat så mycket på CH som jag hade tröttnat på att tråden blev så rörig och att det blev så mycket upprepningar och trolltjafs. Men visst är det som du säger, det är jobbigt att ta reda på info, därför hoppas jag att vi alla kan bli bättre på att försöka tillföra information och inte bara upprepa, och skriva mer och inte bara länka. Vi
behöver länkarna, men länkar kan dö.