2017-04-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurq
Är det någon som tänkt gå på rättegången btw? Tänkte om vi skulle dra ihop ett litet gäng.

Vet att flera ur hemliga facebookgruppen ska gå.

Jag själv kan tyvärr inte gå, för hon skulle känna igen mig. Jag skulle sätta våra gemensamma bekanta (dvs mina källor) i klistret.

Men hoppas på att någon av er uppdaterar här.
Citera
2017-04-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Vet att flera ur hemliga facebookgruppen ska gå.

Jag själv kan tyvärr inte gå, för hon skulle känna igen mig. Jag skulle sätta våra gemensamma bekanta (dvs mina källor) i klistret.

Men hoppas på att någon av er uppdaterar här.

Hur reagerar bekanta och familj till CH på åtalet?
Citera
2017-04-05, 12:36
Medlem
Leckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Hmm vid samma tillfälle dejtade hon den här mannen. Dubbeldejtande från Catrin eller har han, av någon anledning, två olika namn?

(FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri

Sedär, tack för svar!
Han på bilderna är definitivt inte F.D. Däremot kan ju F.D och mannen på bilderna vara vänner genom basketen då båda verkar varit/vara bosatta i stockholmsområdet under tidpunkten.

Sorry om det blir lite off-topic, reagerade bara på namnet iom att han har flera SM-Guld med både Plannja och Dolphins.
Citera
2017-04-05, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Hur reagerar bekanta och familj till CH på åtalet?

Min uppfattning är att många inte ens vet om det. Eller att de inte bryr sig.
Citera
2017-04-05, 12:45
Medlem
henki420s avatar
Det hon måste ta hårdast är att hon inte kommer att få resa på ett bra tag. Rättegången kanske är i Augusti. Säg att hon döms till 6-12 månaders fängelse. Inkallelsen kanske kommer i december. Att runt den här tiden eller direkt efteråt förfalla i ny brottslighet skulle få hårda konsekvenser. När hon kommer ur det här 2018-19 kommer hon bara ha en massa skulder och vara stämplad som dömd förbrytare. Svårt att få jobb och fortfarande med många ögon på sig om hon skulle få för sig att begå bedrägerier.

Värst är det för barnen. Fattar hon vad de kommer att utsättas för de närmaste åren?
Citera
2017-04-05, 12:51
Medlem
Enligt Facebook så fick hon ont i bröstet hemma, killen hennes ringde 1177 och fick rådet att åka in. Hon gick till vårdcentralen först och fick sen en remiss till Sös. Väntar nu på röntgen.
Citera
2017-04-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Det hon måste ta hårdast är att hon inte kommer att få resa på ett bra tag. Rättegången kanske är i Augusti. Säg att hon döms till 6-12 månaders fängelse. Inkallelsen kanske kommer i december. Att runt den här tiden eller direkt efteråt förfalla i ny brottslighet skulle få hårda konsekvenser. När hon kommer ur det här 2018-19 kommer hon bara ha en massa skulder och vara stämplad som dömd förbrytare. Svårt att få jobb och fortfarande med många ögon på sig om hon skulle få för sig att begå bedrägerier.

Värst är det för barnen. Fattar hon vad de kommer att utsättas för de närmaste åren?

Är rädd att hon faktiskt inte bryr sig!
Hade hon brytt sig om sina barn som hon ständigt påpekar själv, så
hade hon inte sysslat med alla bedrägerier väl?
Citera
2017-04-05, 12:59
Medlem
Många av er undrar vart UnicornMeat tagit vägen. Jag vet inte varför hen är frånvarande men Unicorn lever och har förmodligen annat att syssla med.
Citera
2017-04-05, 13:07
Medlem
Lillamig72s avatar
Alltså. Vem orkar hålla på att uppdatera sin blogg när man ligger på akuten? Friad står det nu. Jag tänkte aha. Hon har inte det hon trodde. Men då var det någon annan skit hon är friad från efter en anmälan mot henne. Tokigt säger jag bara.
Citera
2017-04-05, 13:16
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leckis
Sedär, tack för svar!
Han på bilderna är definitivt inte F.D. Däremot kan ju F.D och mannen på bilderna vara vänner genom basketen då båda verkar varit/vara bosatta i stockholmsområdet under tidpunkten.

Sorry om det blir lite off-topic, reagerade bara på namnet iom att han har flera SM-Guld med både Plannja och Dolphins.

Behöver det vara sant att hon har dejtat någon av dem? Hon påstod ju länge att P*netoz-D*niel var far till barnet hon väntade (K2) och enligt honom har de aldrig ens dejtat... Skulle vara najs att få en titt in i Cattens drömvärld, för inte är den mycket lik den verklighet vi andra lever i... 😜
Citera
2017-04-05, 13:19
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Är rädd att hon faktiskt inte bryr sig!
Hade hon brytt sig om sina barn som hon ständigt påpekar själv, så
hade hon inte sysslat med alla bedrägerier väl?

Precis, jag tror hon identifierar sig väldigt starkt i mammarollen, därför svårt att inse att pojkarna har pappor. Därför väger hennes behov av att vara en stark ensamstående hönsmamma över barnens behov av sunda pappa-relationer. Här om dagen storhandlade hon en ny veckoförbrukning av oxfilé "för barnens skull"
Alltså barn gillar tacos och pannkakor, barn vill hellre ha sina föräldrar hemma än i fängelse. Barn har inga problem med att äta mamma scans köttbullar och spendera sommarlovet i mormors trädgård ist. för all inclusive i Alanya om det innebär att föräldern inte behöver stjäla pengar från andra. Nej hon bryr sig inte om sina barn, hon har säkert inte ens öppnat sparkonton till ungarna slog det mig när jag såg alla hennes party-poster på kontoutdraget, finns knappast utrymme till något sparande där.
Citera
2017-04-05, 13:58
Medlem
Undras vilka männen i 55-70 års åldern är som satt in 1500 kr på CHs konto och vad det gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in