Citat:
Ursprungligen postat av
denisa
Hoppas att du har fel, ett fast vitt heltidsjobb 8-17 är vad CH behöver så att hon kan börja betala tillbaka, utmätning KFM etc...
Att hon lever ett trist, meningslöst och oglamoröst liv och en jäkligt ensam vardag är precis vad jag tror med.
Vilken normal människa vill ens förknippas med henne?
man brukar ju säga att den bästa förutsägelsen för framtida brottslighet är en historia av brottslighet. Och lögnen är ju en bedragares främsta vapen, så nog finns det fog att misstänka att det hela är bländverk.
Hon verkar byta instagramkonton rätt frekvent. Jag antar att det är en strategi för att kunna fortsätta att begå brott? än så länge har belöningen för brotten hon begår/begått varit mer kännbara än straffet hon fått, jag hoppas innerligt att det blir ändring på det.
Ja, det är svårt tror jag att ha några djupare och längre relationer med någon annan, med en sådan psykologisk make-up som C har. Svek och lögner leder förr eller senare alltid till en bottenlös och meningslös tillvaro. Jag tror vi är biologiskt programmerade till att frysa ut sådana personer från gemenskapen.
Jag är förvånad över att hennes MO (vad jag vet) inte har utvecklats, att hon visar pass vid bedrägerier etc. Enda anledningen jag kan se är att hon lever i en övertygelse att hon inte kommer få något kännbart straff. Hon verkar även profilera personer som tillsynes inte verkar vara våldsbenägna, eller så har hon bara haft en enorm tur med tanke på hur många hon blåst.