2016-11-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nancygril
Skulle inte åtal väckas nu i november?

Senast 31 december enligt åklagaren som jag hört med så snart så.
Citera
2016-11-23, 20:49
Medlem
SmygarBerits avatar
Jävlar så törig blogg hon har nu. Om hon tror att hon kommer bli "toppbloggare" genom att skriva om hur mörkt det var när hon hämtade ungarna på fsk eller frågar hur man julpyntar sin balkong så har hon verkligen bevisat hur dum hon är.
Btw så tycker jag verkligen synd om hennes barn. Fy fan alltså att ha en mamma som henne. Har soc utrett henne som mor?! Man kanske borde göra en anmälan eftersom hon verkar inte ha förmågan att inse hur hennes ego förstör för andra.. hur ska hon då ha förmåga att fungera normalt som mamma till sina egna barn!?
Citera
2016-11-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Jävlar så törig blogg hon har nu. Om hon tror att hon kommer bli "toppbloggare" genom att skriva om hur mörkt det var när hon hämtade ungarna på fsk eller frågar hur man julpyntar sin balkong så har hon verkligen bevisat hur dum hon är.
Btw så tycker jag verkligen synd om hennes barn. Fy fan alltså att ha en mamma som henne. Har soc utrett henne som mor?! Man kanske borde göra en anmälan eftersom hon verkar inte ha förmågan att inse hur hennes ego förstör för andra.. hur ska hon då ha förmåga att fungera normalt som mamma till sina egna barn!?

Jag tycker också synd om hennes barn, att växa upp med en bedragarmamma.
Citera
2016-11-23, 22:59
Medlem
TantTrists avatar
Hmmm..... hon svarade på sina "läsarfrågor" minsann. Undrar hur många som
blev bortsorterade dock.

https://catrinhedlund.com/2016/11/23...an-fragtimmen/
Citera
2016-11-23, 23:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist
blev bortsorterade dock.

Jag tror hon hittade på fler frågor än hon fick. Faktiskt. Tragiskt behov av att försöka "synas".
Citera
2016-11-23, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag tror hon hittade på fler frågor än hon fick. Faktiskt. Tragiskt behov av att försöka "synas".

Hon är tragisk i behov av uppmärksamhet och bekräftelse.
Citera
2016-11-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist
blev bortsorterade dock.

Det var nog många som hon sorterade bort för att rädda sitt eget skin.
Citera
2016-11-24, 00:45
Medlem
vonDunajewskans avatar
Är detta fortfarande aktuellt? Hitta denna på "Catrin Hedlund, Bedragerskan"-sidan på facebook. Någon som vet mer?

Citat:
Den 11 februari 2017 spelar @marcusandmartinus i Globen i Stockholm.
Det här är en varning till alla som är på jakt efter biljetter:
KÖP INGA BILJETTER AV CATRIN HEDLUND!
Hon är en dömd biljettbedragerska som tar kontakt med personer som skrivit på Facebook eller IG att de vill köpa biljetter till Marcus & Martinus. Hon påstår att hon har biljetter och ber köparen swisha över hälften av pengarna direkt och resten när biljetterna kommit fram. Hon säger att hon ska skicka biljetterna med post men skickar inga biljetter.
Catrin dömdes för jättemånga fall av biljettbedrägerier i våras men har fortsatt på precis samma sätt som tidigare.
Hon kommer snart åtalas för alla biljettbedrägerier hon utfört under sommaren och hösten och även om åklagaren kommer yrka på fängelse den här gången så kommer Catrin hinna begå många bedrägerier innan det är dags att checka in på anstalten!
En liten fågel viskade i mitt öra att hon nu har siktet inställt på alla som vill köpa biljetter till Marcus & Martinus i Globen den 11 februari 2017.
KÖP INGENTING AV CATRIN!!!
Hon kommer inte skicka några biljetter!
Snäll hjälp mig sprida den här varningen till så många Marcus & Martinus-fans som möjligt!!!
Gilla och dela bilden, se till så att alla vet att de inte ska köpa några biljetter av Catrin Hedlund!

https://www.facebook.com/18049652531...type=3&theater
Citera
2016-11-24, 02:15
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Är detta fortfarande aktuellt? Hitta denna på "Catrin Hedlund, Bedragerskan"-sidan på facebook. Någon som vet mer?

https://www.facebook.com/18049652531...type=3&theater
Fortfarande aktuellt!

Läs tråden.
Citera
2016-11-24, 17:23
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Gahhh jag måste veta.

Varför likear man sina egan bilder och inlägg på Facebook. Är det för att man är så jäkla självupptagen eller beror det på nått helt annat att man ger sig själv en like???

Det där är en sån konstig grej att göra. Som att high-fiva sig själv. Har själv undrat varför hon gör så.

OT: Jag såg på serien black mirror för ett tag sedan och ett av avsnitten där fick mig att tänka på Catrin. Nosedive heter avsnittet.
Citera
2016-11-25, 00:48
Medlem
"Catrin på IG för en liten stund sedan: "jag behöver semester!"
Nej, Catrin.
Du behöver inte alls semester."

Är det inte så familj o andra säger om de som sitter inne-
Han/hon är på semester
Citera
2016-11-25, 11:20
Medlem
irrljuss avatar
Jag kom att tänka på en grej med CH och sin träning, kan det vara så att hon ingått något avtal med gymklubben att om hon skriver varje dag om denna anläggning (som hon iofs inte nämnt vid namn) samt lägger ut "träningsbilder" så får hon träna gratis?

Diskuterade med en vän för ett tag sen, som är lika fascinerad som jag av CH och hennes brist på självkritik, och denne hade noterat i hennes gamla IG att hon lagt ut bilder olika dagar från omklädningsrummet som var fotade vid samma tillfälle (en matta som låg vikt och handdukar i hyllan var exakt lika samtliga dagar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in