Citat:
Har besökt tråden lite då och då under senaste tiden och vill först och främst passa på att tacka er som har visat stöd och förståelse för vad jag och andra har råkat ut för. Det har varit ett rent ut sagt helvete till två år sedan bedrägeriet skedde mot mig.
Jag kommer förmodligen aldrig att se skymten av mina pengar, men idag tänker jag oavsett fira framgångarna som nyligen publicerades i LT med en fin whiskey.
Kalla mig känslokall eller nämn hennes barn om ni så vill, för mig förtjänar hon inget annat än olycka livet ut. Hon är ansvarig för sina barn och ska därför leva sunt samt vara en god förebild som moder. Catrin är inte den personen och barnen har det förmodligen bättre i ett annat hem.
Tack.
/MM
Jag kommer förmodligen aldrig att se skymten av mina pengar, men idag tänker jag oavsett fira framgångarna som nyligen publicerades i LT med en fin whiskey.
Kalla mig känslokall eller nämn hennes barn om ni så vill, för mig förtjänar hon inget annat än olycka livet ut. Hon är ansvarig för sina barn och ska därför leva sunt samt vara en god förebild som moder. Catrin är inte den personen och barnen har det förmodligen bättre i ett annat hem.
Tack.
/MM
Jag höjer en skål för dig också,en liten delseger mot Catrin har du fått nu.
Har läst FUPen tidigare,och förstår vilket helvete du haft.Troligtvis får du inte dina pengar tillbaks,men nu slipper du förhoppningsvis se hennes provocerande bloggar med bilder på hur hon reser och lever livet totalt utan samvete för dem hon lurat pengar av och ställt till trubbel för,med sina lögner.
Bry dig inte om trollet som skrivit i tråden de sista dagarna,trollet har blivit avstängd.
Mycket möjligt att det dyker upp någon ny skribent som vill provocera,men det är bara att ignorera.
Här finns så mycket bra folk som engagerat sig,och att det faktiskt givit resultat känns väldigt bra.
Önskar dig allt gott framöver.
En liten skål då till alla här,och till Hjärnsubstans som jag snart hoppas är tillbaks.
.