2016-09-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Det har också kommit en liten film på instagram Jag är sämst på sånt här men lyckades spela in, dock utan ljud... käck housemusik medan hon går och säger på slutet att hon måste gå och kissa.

https://minfil.org/wc82obb6b3/ch1.avi

Classy lady!
Citera
2016-09-08, 19:27
Medlem
Tänk att CH klarar att åka iväg på semester så många dagar, när hon lääängtar ihjäl sig efter barnen när hon "jobbar" och dom är på förskola/skola. Ytterligare en sak som inte går ihop med fröken.

Jag är inte den som tycker att man ska skuldbelägga föräldrar, men, AH möjliggör verkligen CHs fortsatta brottsliga liv, genom att jämt och ständigt ta hand om K1 och K2. Fast barnen kanske har det bättre hos mormor.
Citera
2016-09-08, 19:44
Medlem
JaredLetos avatar
Läste på Catharinas IG att en resa till polen T/R kostar 79:-. Kollade RyanAir och såg inget under 500:-.

Är jag kass på att leta eller kan det stämma?

Brb med en riktigt "thirsty" bild från hennes IG. Lades ut för 40 minuter sedan. Kan ni gissa på vad?

EDIT: http://sv.tinypic.com/r/30cyjd2/9
Senast redigerad av JaredLeto 2016-09-08 kl. 19:50.
Citera
2016-09-08, 20:00
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Den här tråden har seglat upp och blivit min absoluta favorittråd på FB

Inte nog med att man lär sig en hel del om offentlighetsprincipen, personkontroll och processrätt så ger tråden även en sorglig inblick i hur en empatistörd sociopat fungerar, hur godtrogna många vanliga hederliga människor är och hur långsamt och slappt vårt rättsystem fungerar.

Det som jag tycker är jobbigt är det faktum att hon har barn, i ungefär samma ålder som mina egna barn. Jag tycker ärligt synd om barnen, vilket liv att växa upp med en mamma som fungerar på det här sättet. Visst, just nu är de ju för små för att förstå hur annorlunda deras egen mamma är och agerar jämfört med deras jämnåriga kamraters föräldrar, men ganska snart kommer ju K1 komma upp i en sådan ålder att skillnaden blir plågsamt påtaglig.

En dimension som saknas i tråden är hur Catrins egen familj reagerar på hennes leverne, de (åtminstone mamman) verkar ju ställa upp väldigt mycket för henne. Är de helt kravlösa eller är de av samma skrot och korn som dottern? Det känns ju spontant otänkbart att en förskolechef skulle navigera med samma moraliska kompass som Catrin, men man vet ju aldrig? Är det någon som har någon information om hennes familj och hur de ställer sig till hennes förkastliga beteende?

Det fetade har jag också saknat information om! Det är väl rätt rimligt att sådan information inte är lätt att komma över.

Hennes mamma verkar ju ställa upp ovillkorligt för henne och barnen. Tur för ungarna, som såklart förtjänar och behöver det. Men man undrar ju hur mycket insikt familjen har och vad de tycker om sin dotter/systers förehavanden.
Citera
2016-09-08, 20:10
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Det fetade har jag också saknat information om! Det är väl rätt rimligt att sådan information inte är lätt att komma över.

Hennes mamma verkar ju ställa upp ovillkorligt för henne och barnen. Tur för ungarna, som såklart förtjänar och behöver det. Men man undrar ju hur mycket insikt familjen har och vad de tycker om sin dotter/systers förehavanden.
Nu spekulerar jag bara:

Men kan det vara så att de anser Carin vara tillräckligt vuxen för att ta hand om sitt eget liv, och de brott som hon begår är något Cattis får stå till svars för?

Hennes familj kan ju inte göra något annat än att räcka ut en hand. Om inte hon vill ta emot deras hjälp och råd så får hon ju ta konsekvenserna av sitt eget handlande. Verkar detta rimligt?

Att hennes mamma hjälper till med barnen är väl pga sin ovillkorliga kärlek till sitt barn- och barnbarn. Hjälpen hon erbjuder behöver ju inte nädvändigtvis spegla någon slags tolerans eller acceptans för vad dottern Cashmir sysslar med på nätet.
Citera
2016-09-08, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Läste på Catharinas IG att en resa till polen T/R kostar 79:-. Kollade RyanAir och såg inget under 500:-.

Brb med en riktigt "thirsty" bild från hennes IG. Lades ut för 40 minuter sedan. Kan ni gissa på vad?

Thirsty på kuk antagligen. Joe Kim har inget stort att erbjuda.
Citera
2016-09-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Det har också kommit en liten film på instagram Jag är sämst på sånt här men lyckades spela in, dock utan ljud... käck housemusik medan hon går och säger på slutet att hon måste gå och kissa.

https://minfil.org/wc82obb6b3/ch1.avi

Ha ha ha ha
Brännmaneter, sjögräs överallt å pissnödig e hon!!
Rena lyxsemestern på strand i Polen bland ciggfimpar😂
Citera
2016-09-08, 20:51
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwanz
Jag håller mig mest i bakgrunden även om jag följt tråden sen starten och känner till Cerstin sen barnsben.

Har inget svar angående alla facebookprofiler men har skrivit tidigare i tråden att hon ofta proklamerade rensningar bland sina vänner på Facebook. Anledningen var oftast att folk var avundsjuka eller något annat passivt aggressivt. Detta hände ofta och jag tror ingen brydde sig om man försvann. Två dagar senare kom en friendrequest i vanlig ordning från samma konto eller ett nytt. Tror hon ville börja på ny kula, skaffa ett bättre konto än det tidigare. Hon har gjort samma på instagram flera gånger, hon har skapat fler konton där än vad man ser idag. Bland annat ett som hette typ kändisskvaller eller nåt liknande.

Hon vill synas.

Ligger nog mycket i det du skriver om att hon ville börja om och göra bättre. När det blivit för mycket "avundsjukt" tjafs och drama från "haters" blev det nog läge att byta. Samma med att ha olika bedragarkonton. När ett konto blivit för nedsölat kan hon ju bara skaffa ett nytt. Och börja om.

Konstigt att hon skickade nya vänförfrågningar, kanske... Men för vissa är det ju status att ha så många "vänner" som möjligt.
Citera
2016-09-08, 20:58
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Nej, det kan absolut stämma. Visserligen snackade hon om Polen redan för ett par månader eller så, men jag kan inte tänka mig att det skulle vara så mycket billigare att beställa tidigare? Hon brukar ju dessutom själv säga att hon alltid kör på sistaminuten-biljetter och att det är därför det blir så billigt. Aha, visst, CH, visst.

Sedan tillkommer väl hotell och pengar att äta och roa sig för? Om hon ändå tänkte ljuga hade hon väl lika gärna kunnat köra på "1599:- inklusive tvåstjärnigt hotell" eller något mindre verklighetsfrånvänt...
Citera
2016-09-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Nej, det kan absolut stämma. Visserligen snackade hon om Polen redan för ett par månader eller så, men jag kan inte tänka mig att det skulle vara så mycket billigare att beställa tidigare? Hon brukar ju dessutom själv säga att hon alltid kör på sistaminuten-biljetter och att det är därför det blir så billigt. Aha, visst, CH, visst.

Sedan tillkommer väl hotell och pengar att äta och roa sig för? Om hon ändå tänkte ljuga hade hon väl lika gärna kunnat köra på "1599:- inklusive tvåstjärnigt hotell" eller något mindre verklighetsfrånvänt...

Dock är även detta pengar hon INTE har om hon inte hade blåst släktingar, vänner, pojkvänner och andra på pengar!
Senast redigerad av denisa 2016-09-08 kl. 21:26.
Citera
2016-09-08, 21:26
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan

Nu blev jag ju nyfiken. En enkel till Gdansk den 19/9 för 29 spänn. Hur fasen är det möjligt?
Citat:
Stockholm Skavsta till Gdansk
mån 19e sep 06:45 - 08:00 FR 8451
1 x Vuxen biljettpriser
29,00 kr

Står inte vad champagnebaren kostar dock

Edit: Hon vräker ju iväg pengar. T. o. r. 58 riksdaler. Man kan ju ta en sväng bara för att fördriva tiden.
Citat:
Stockholm Skavsta till Gdansk
mån 19e sep 06:45 - 08:00 FR 8451
1 x Vuxen biljettpriser
29,00 kr
Gdansk till Stockholm Skavsta
tis 20e sep 08:25 - 09:40 FR 8452
1 x Vuxen biljettpriser
29,00 kr
Senast redigerad av DreamTwister 2016-09-08 kl. 21:30.
Citera
2016-09-08, 22:41
Medlem
Drozds avatar
Jag tippar på att denna dams narcissistiska mytomani är av den typen att hon själv tror på sina egna lögner. M.a.o. är nog ingen bot eller ånger att förvänta.

Hon kommer säkerligen att bosätta sig utomlands snart för att få en "fresh start" så att hon under nytt namn kan uppträda som prinsessa, filmstjärna, basketproffs, Justin Biebers flickvän eller gud vet vad?

Ge henne lite tid så har vi nog en värdig utmanare till Thomas Salme tids nog...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in