2022-01-30, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplelila1
Instakontot är: 4barnsmamman__
Stämmer det verkligen? Anger fel namn på ungarna? Länk?
Citera
2022-02-03, 21:03
Medlem
Nu ska det kriminella paret leka Jockiboi och Jonna och starta en youtubekanal och fläka ut sin bidragsfuskande vardag…Ärligt talat vad tusan finns det att lägga upp där från deras vardag?!

Seriöst hoppas dom få en karriär där och tjäna pengar eftersom både är odugliga i vanliga arbeten? Vad är det frågan om?
Citera
2022-02-03, 22:46
Medlem
Fantastiskt kul!!! Vad heter kanalen?
Citera
2022-02-04, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Nu ska det kriminella paret leka Jockiboi och Jonna och starta en youtubekanal och fläka ut sin bidragsfuskande vardag…Ärligt talat vad tusan finns det att lägga upp där från deras vardag?!

Seriöst hoppas dom få en karriär där och tjäna pengar eftersom både är odugliga i vanliga arbeten? Vad är det frågan om?
Dom kanske ska berätta om hur det är att leva på oss skattebetalare😏
Citera
2022-02-04, 13:27
Medlem
Favorit i repris på basketproffset:

https://youtu.be/I1TlOBLxZ8U
Citera
2022-02-04, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1

Tror på stor succé, försäljning utan varor kanske dyker upp. Diesel Josef kör en doggie style..
Vem vet vad som dyker upp.
Citera
2022-02-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplelila1
Dom kanske ska berätta om hur det är att leva på oss skattebetalare😏

Spännande😌 dags att plocka fram skämskudden
Citera
2022-02-05, 19:01
Medlem
Människan undrar vad man gjorde innan man fick barn…och när hon nu är barnfri har hon inget att göra..nej vad sägs om att söka jobb? Bli självförsörjande kanske? Ganska mycket sexigare men vad vet jag…aldrig stått på den kriminella bidragsfuskande sidan😎

Tragiskt att när man får egentid så har man ingenting att göra…men antar att det blir så när man alltid är ledig, då borde man ligga 7mil före i fas med allt.
Citera
2022-02-07, 19:45
Medlem
Av en slump såg jag en gammal reklam för något som heter KIT, där var det ett inslag med vår toppbloggerska som berättade om allt hemskt hon fått höra pga sina barns hudfärg. Undrar hur denna organisation ställde sig till hennes övriga livsval? Kanske inte ett ansikte man vill ha utåt?
Citera
2022-02-08, 12:01
Medlem
Alltså, knappt landat i Sverige igen och nu ska Bonnie & Clyde till Marbella om några veckor igen? Storbedragerskan bjuder DieselJ på en resa dit🤣 eller…vem är det egentligen som betalar resan?

Seriöst HUR betalar dom dessa resor? Varför detta behov av att konstant resa? Fly från sina vardagsmisär? Leka influenser och låtsas att man har pengar till såna spontana resor? Va? Så förbryllad.

Måste vara en tidsfråga innan båda får en varsin ny dom på sig. Hade jag varit vän eller familj (en normal då) hade jag undrat som fan varför två arbetslösa med fyra växande barn kan resa mer än mig som arbetar full tid😂 patetiska parasiter som nöjer sig med bottenskraps alternativen av resorna med😎
Citera
2022-02-08, 23:19
Medlem
Alltså, mamma betalar?

Kan inte mamma betal en operation av hennes ansikte hon ser skev ut.
Citera
2022-02-09, 00:37
Medlem
Tror hon har Ehlers-Danlos syndrom, verkar överrörlig och psykiska problem är kraftigt överrepresenterade vid EDS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in